Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten oppia elämään ilman läheisyyttä?

Vierailija
26.12.2022 |

Avosuhteeni loppui, en usko että löydän koskaan enää uutta parisuhdetta. Miten opin elämään ilman parisuhdetta? Erosta on jo vuodi ja ykdin nukkuminen on perseestä.....nukun huonosti. Saati sitten kaikki muu läheisyys ja kosketuksen puute.
Miten tähän voi muka tottua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt 50 vuotta ilman sitä. Ihan utopistinen juttu meikäläiselle.

Vierailija
2/5 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kestää vähän aikaa, joillakin vuosia. Ja aivokemian tasoittuminen. Joskus voi halata itseään tai peittoa. Ehkä et mene suhteeseen uudelleen ihan heti, koskaan tai sitten joku päivä löytyy jokin ihailunkohde. Luontoakin voi ihailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elit varmaankin ilman parisuhdetta elämäsi alussa noin parikymmentä vuotta ja osasít silloinkin nukkua yksin. Eiköhän se suju nytkin.

Vierailija
4/5 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Hommaa painopeitto, rauhottaa nukkumista tosi paljon. Ja sedix tai ksm66 auttaa ahdistukseen, ja sen myötä nukahtamaan paremmin. Onko ketään muuta ketä voisit halata? Lapsia?

Hommaa satisfyier. Rentouttaa mukavasti.

Silitä itseäsi.

Näillä mä ajattelin selvitä hamaan tappiin asti. Uutta miestä en halua.

Vierailija
5/5 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin ap sanoa että valittamalla ja itsesäälillä se ei ainakaan helpommaksi muutu. Että voit ihan itse miettiä tekeekö toi asenne susta vetovoimaisemman ja lisääkö mahista pariutua uudelleen. Tuskinpa.