Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni 7 kk ikäinen vauva...?

Vierailija
13.11.2006 |

makaa vielä vaunuissa/rattaissa? Siis ettei selkänojaa ole nostettu vielä yhtään? Mulle se on niin vierasta, kun ekan lapsen kanssa selkänoja nostettiin puoli-istuvaan asentoon 3,5 kk iässä ja tokan kanssa 4 kk iässä. Eka huusi rattaissa AINA, kunnes nostettiin vähän selkänojaa ja alkoikin sitten viihtyä, kun näki ympärilleen. Toka ei kamalasti huutanut rattaissa, mutta 4 kk iässä kun makasi rattaissa selällään, yritti koko ajan päästä ylös istumaan ja usein oli pää, hartiat ja jalat ylhäällä tunninkin matkan, joten ajattelin, että parempi ehkä olla sitten puoli-istuvassa asennossa, kun on hereillä. Siksi mun on tosi vaikea käsittää, että jotkut vauvat malttaa maata rattaissa vielä 7 kk iässäkin, kuten parin mun tutun vauvat!!! Jos teillä on/on ollut sellainen vauva, niin oliko hän kotonakin hereillä ollessaankin vain tyytyväisenä paikallaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää kohta 7kk

Vierailija
2/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös esikoinen laitettiin istumaan ekaa kertaa 7 kk iässä. Ei ole kotona paikallaan, vilkkaita poikia ovat ja olivat vauvanakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä menee ympäri taloa kierien

Vierailija
4/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelemään..

Mä tässä jo odottelen, että milloinhan tuo pikkuinen lähtee käveleen, kun kaikki kokoajan hokee sitä:(

Vauva oli jotain 2-3kk. kun kääntyi vatsallaan selältään.

n.5-6kk. kun lähti ryömimään.

6kk. lähti konttaamaan ja nousi tukea vasten seisomaan.

KOhta tuo pienoinen täyttää 9kk. ja on jo monta kuukautta kävellyt tukea vasten/pitkin ja sellaisella selkänojallisella autolla käppäilee eteenpäin..

Mutta nyt monta kuukautta on tehnyt " vain" noita samoja juttuja. MUn mielestä ei oo vielä kiire lähtä pikkuisella käveleen..

EIkait siitä ole haittaa, jos lähtee kovin aikaisin kävelemään. Muutenkin aikas vilkas toi poikanen, mitenhän sit kun kävelee:(

mut se jää nyt nähtäväksi, mutta kertokaa omia kokemuksianne:)

Kiitos:D

Vierailija
5/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTEEKSI:)

Vierailija
6/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos teillä on/on ollut sellainen vauva, niin oliko hän kotonakin hereillä ollessaankin vain tyytyväisenä paikallaan?

Mutta vaunuissa oli kuitenkin pitkään makuuasennossa, koska yleensä vaunuilla ulos lähtemisen tarkoituksena oli nimenomaan saada tämä levoton otus nukahtamaan (päiväunille).

Vierailija
7/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti vaan joutuu olemaan rattaissa myös hereillä ollessaan. Tavallaan mua harmittaa, kun meillä on molempien lasten kanssa se ns. vauva-aika rattaissa ollut niin lyhyt. Onneksi ei ole mitään kovaa kantokoppaa ollut, kun sillä ei olisi ollut käyttöä kuin sen 4 kk/lapsi. Omat vauvat on aina rattaissa ollessaan tuntuneet jotenkin muita samanikäisiä vanhemmilta, kun ovat olleet puoli-istuvassa asennossa tai istuneet ihan kunnolla (6 kk-->), kun muut vain makaavat.

Vierailija
8/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hereillä ollessaan istuu kyydissä. Tosin nykyään saattaa viihtyä maatenkin hereillä, vaikkei kesällä viihtynyt lainkaan. Pakkasilma tekee raukean tyytyväiseksi :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän