Onko taalla ketaan, jonka lapsen koulu on lakkautuslistalla? Luovutatko helposti vai aiotteko muiden vanhempien kanssa ryhtya vastatoimenpiteisiin?
Kommentit (5)
Netissä on nyt jo monta adressia, joita voit allekirjoittaa lakkautusuhan alla olevien koulujen puolesta. KOulujen johtokunnat ottanevat kantaa näillä viikoilla kirjeitse päättäjiin. Saata huolesi johtokunnan jäsenten tai rehtorin tietoon. Voit myös kirjoittaa lehtien yleisönosastoihin.
Meidän lapset eivät ole vielä koulussa, mutta olen kyllä jo ottanut selvää, mihin heidät saisin suoraan ilman että he joutuvat käymään tätä väliaikaisesti vuoden tai pari. Eli en aio suostua mihinkään väliaikaisratkaisuihin, vaan hommaan lapset toiseen varmempaan kouluun.
[/quote]
Luovutat turvallisesta lähikoulusta noin helposti?
en halua lapsiani hernepusseiksi.
Tuo kyseinen koulu ei ole meidän lähikoulu, lähempänä on kolme muuta, mutta oppilaskannan ja koulujakojen takia kuulumme tuonne.
Minä haluan lapsilleni turvallisen pitkäkestoisen koulutien, enkä aio olla naapurilähiön koulupolitiikan työväline, eikä minun lapseni.
2
suunniteltiin jopa mielenosoitusta kaupungintalon pihalle.... oppilaita koulussa tällä hetkellä 31 1-6 lk...
Meidän lapset eivät ole vielä koulussa, mutta olen kyllä jo ottanut selvää, mihin heidät saisin suoraan ilman että he joutuvat käymään tätä väliaikaisesti vuoden tai pari. Eli en aio suostua mihinkään väliaikaisratkaisuihin, vaan hommaan lapset toiseen varmempaan kouluun.