Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis en voi ymmärtää jotka ostavat miehilleen joitain vaatteita isäinpäivälahjoiksi

Vierailija
13.11.2006 |

kyllä sen täytyy olla jotain arvotavaraa ,koruja tai taidetta, ei mitään jota joka päivä voisi ostaa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes voitaisi ostaa?

Vierailija
2/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelleni ravintolapäivällisen ja omalle isälleni tarjoan kahvit + lapsen kanssa isänpäiväksi leivotun kakun jämät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvaatteiden (puvut, solmiot, paidat) ja taiteen tms. osalta hän on tosi nirso, en 10 vuoden yhdessä olon jälkeenkään pysty sellaisia hänelle ostamaan. Eri asia on lahjakortti mutta se ei ole niin kiva kuin " valmis" lahja.

Itse kyllä tykkään ottaa vaatteita lahjaksi, onneksi mieheni osaakin ostaa niitä minulle. Parhaat paitani on miehen ostamia:)

Vierailija
4/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään arvotavaraa.

Vierailija
5/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö silloinkaan saa ostaa? Ja minä tyhmä ostin ja vaikutti tyytyväiseltä.

Vierailija
6/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, ettei sydämesi ole saanut rikkautta yhtälailla.

Vierailija
7/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätänsä mitään isänpäivälahjaksi. Se on isänpäivä, ei aviomiehen tai miehen päivä.

Vierailija
8/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ylipäätänsä mitään isänpäivälahjaksi. Se on isänpäivä, ei aviomiehen tai miehen päivä.

Vierailija
9/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nämä ihmeelliset julkisesti mäkättävät toisten ihmisten makumieltymyksistä. Eiköhän lahjat osteta saajan toiveiden ja mieltymysten mukaan eikä jokun av-mieltymysten mukaan.

Vierailija
10/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi teitä

Vierailija
11/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika sai valita isille lahjan... Tosin ensimmäisen ehdotuksen hylkäsin, kun se oli iso ruuvipuristin.

Vierailija
12/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan häntä ihan siksi että yhteinen pikkuinen tyttäremme ei vielä osaa häntä muistaa ja onhan hän mun lapseni isä, ilman häntä ei mulla olis tota pientä. Sekö ei ole riittävä syy muistaa? Voi hyvänen aika että voi ihmisillä olla tylsää...

Vierailija
13/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua äitienpäivälahjaa muilta kuin lapselta ja samoin en osta isänpäivälahjaa miehelle.

Vierailija
14/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset (neljä alle kouluikäistä) väsäävät isälleen itsetehdyt kortin ja lahjan. Minä väsään kakun ja teen jotain hyvää ruokaa.

Vierailija
15/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistin omaa isääni ja samoin meillä myös äitienpäivänä. Sanottakoon sitten vaikka näin; Meillä muistetaan joka päivä kertoa miehelle, kuinka hyvä isä hän on lapsillemme, emme tarvitse siihen ylimääräistä päivää.

Vierailija
16/16 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niin sama maku ja osataan ostaa toisille vaatteita puolin ja toisin, niin miksei sitten ostettas? Ja jos toinen nimenomaan haikailee vaikka uutta puseroa...

Eiköhän jokainen nyt osta lahjaksi sitä mitä haluaa tai mahdollisesti lahjan saaja toivoo, oli se nyt sitten taideteos tahi kalsarit;)