Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen syönyt pelkkää lihaa kahden viikon ajan (elämäntapamuutos), miten ummetuksesta eroon?

Vierailija
26.12.2022 |

Vinkkejä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää ruokavalioon jotain mahdollisimman kuitupitoista kuten täysjyvärukiista tehtyä näkkileipää, juo runsaasti nestettä ja liiku paljon. 

Ei missään nimessä leipää! Belsbuubista on kaikki viljat!

Vierailija
22/29 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea elämäntapamuutoksesta! Minä myös tein elämäntapamuutoksen 4 viikkoa sitten, en syö mitään ja juon vain vähintään 15 % alkoholiliemiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli pari vuotta sitten sama homma. Join pari desiä lohiöljyä niin se auttoi. 

Kasviöljyjä ei kannata sisäänsä laittaa.

Tämä. Paras neuvo. Itse ostin tällaista Puhdas+ Premium Lohiöljy Omega-3 Lemmikeille 🐾 | 19.95 € (hyvinvoinnin.fi)

Sopii hyvin myös ihmiselle. Juo vähintään 2-3 dl.

Miten pihi sitä saa olla että ostaa jotain lemmikki lisäravinteita?

Takuulla tota öljyä ei olla suodatettu raskasmetalleista.

Vierailija
24/29 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli pari vuotta sitten sama homma. Join pari desiä lohiöljyä niin se auttoi. 

Tämä. Paras neuvo. Itse ostin tällaista Puhdas+ Premium Lohiöljy Omega-3 Lemmikeille 🐾 | 19.95 € (hyvinvoinnin.fi)

Lohiöljy on luonnollinen, prosessoimaton luonnontuote. Siinä ei ole raskasmetalleja. Yksi kaikista luonnollisimmista ravinteista niin ihmiselle kuin eläimellekin. Paljon muuta ruokaa ei tarvitse lainkaan, sisältää kaiken tarvittavan. Lisäksi ihanan makuista!

Voi käyttää kaikkeen, itse olen tehnyt myös jäätelöä.

Vierailija
25/29 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohiöljy on luonnollinen, prosessoimaton luonnontuote. Siinä ei ole raskasmetalleja. Yksi kaikista luonnollisimmista ravinteista niin ihmiselle kuin eläimellekin. Paljon muuta ruokaa ei tarvitse lainkaan, sisältää kaiken tarvittavan. Lisäksi ihanan makuista!

Voi käyttää kaikkeen, itse olen tehnyt myös jäätelöä.

Minäkin olen tehnyt jäätelöä!

Kannattaa lukea lisää sivulta www.lohioljy.pyl

Vierailija
26/29 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta ehkä, laitoin jogurtin sekaan avokadoöljyä, se auttoi.  Ruokavalion muutos aiheuttaa ummetusta.

Ummetus ei aina johdu siitä ettei ole liikettä, vaan on liikettä liikaa suolistossa.

Vierailija
27/29 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta ehkä, laitoin jogurtin sekaan avokadoöljyä, se auttoi.  Ruokavalion muutos aiheuttaa ummetusta.

Ummetus ei aina johdu siitä ettei ole liikettä, vaan on liikettä liikaa suolistossa.

Ei kannata kasviöljyjä käyttää, varsinkaan avokadoöljyä, ne on kaikki härskiintyneitä. Lohiöljy on parempaa.

Vierailija
28/29 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö juustoa.

Vierailija
29/29 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kasviöljyjä käyttää, varsinkaan avokadoöljyä, ne on kaikki härskiintyneitä. Lohiöljy on parempaa.

Et taida tietää härskistä mitään.  Kai sen mausta huomaisi jos olisi.