Olen syönyt pelkkää lihaa kahden viikon ajan (elämäntapamuutos), miten ummetuksesta eroon?
Kommentit (29)
Onnea elämäntapamuutoksesta! Minä myös tein elämäntapamuutoksen 4 viikkoa sitten, en syö mitään ja juon vain vähintään 15 % alkoholiliemiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli pari vuotta sitten sama homma. Join pari desiä lohiöljyä niin se auttoi.
Kasviöljyjä ei kannata sisäänsä laittaa.
Tämä. Paras neuvo. Itse ostin tällaista Puhdas+ Premium Lohiöljy Omega-3 Lemmikeille 🐾 | 19.95 € (hyvinvoinnin.fi)
Sopii hyvin myös ihmiselle. Juo vähintään 2-3 dl.
Miten pihi sitä saa olla että ostaa jotain lemmikki lisäravinteita?
Takuulla tota öljyä ei olla suodatettu raskasmetalleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli pari vuotta sitten sama homma. Join pari desiä lohiöljyä niin se auttoi.
Tämä. Paras neuvo. Itse ostin tällaista Puhdas+ Premium Lohiöljy Omega-3 Lemmikeille 🐾 | 19.95 € (hyvinvoinnin.fi)
Lohiöljy on luonnollinen, prosessoimaton luonnontuote. Siinä ei ole raskasmetalleja. Yksi kaikista luonnollisimmista ravinteista niin ihmiselle kuin eläimellekin. Paljon muuta ruokaa ei tarvitse lainkaan, sisältää kaiken tarvittavan. Lisäksi ihanan makuista!
Voi käyttää kaikkeen, itse olen tehnyt myös jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohiöljy on luonnollinen, prosessoimaton luonnontuote. Siinä ei ole raskasmetalleja. Yksi kaikista luonnollisimmista ravinteista niin ihmiselle kuin eläimellekin. Paljon muuta ruokaa ei tarvitse lainkaan, sisältää kaiken tarvittavan. Lisäksi ihanan makuista!
Voi käyttää kaikkeen, itse olen tehnyt myös jäätelöä.
Minäkin olen tehnyt jäätelöä!
Kannattaa lukea lisää sivulta www.lohioljy.pyl
Kuulostaa kamalalta ehkä, laitoin jogurtin sekaan avokadoöljyä, se auttoi. Ruokavalion muutos aiheuttaa ummetusta.
Ummetus ei aina johdu siitä ettei ole liikettä, vaan on liikettä liikaa suolistossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kamalalta ehkä, laitoin jogurtin sekaan avokadoöljyä, se auttoi. Ruokavalion muutos aiheuttaa ummetusta.
Ummetus ei aina johdu siitä ettei ole liikettä, vaan on liikettä liikaa suolistossa.
Ei kannata kasviöljyjä käyttää, varsinkaan avokadoöljyä, ne on kaikki härskiintyneitä. Lohiöljy on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kasviöljyjä käyttää, varsinkaan avokadoöljyä, ne on kaikki härskiintyneitä. Lohiöljy on parempaa.
Et taida tietää härskistä mitään. Kai sen mausta huomaisi jos olisi.
Ei missään nimessä leipää! Belsbuubista on kaikki viljat!