Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiva mennä huomenna taas töihin?

Vierailija
26.12.2022 |

Itse olen työtön jolla kiva perintö.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin hyvillä mielin, koska pidän työstäni oikeasti. 😄

Vierailija
42/54 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisen sektorin naisilla on pitkäs pekkaspäivät.

Julkisen sektorin lomien ja työpäivien tulisi olla samoin kuin yksityiselläkin sektorilla. Tai oikeastaan etujen kuuluisi olla huonommat koska yksityisen sektorin työntekijöt maksavat julkisen sektorin palkat.

Niitä lomia on pidennetty, kun palkkoja ei ole voitu nostaa. Varmaan tiedät, että julkisella sektorilla palkkakehitys ei ole yhtähyvää kuin yksityisellä.

Bullshittiä. Monilla aloilla on julkisella puolella paremmat palkat kuin yksityisellä. JA pidemmät lomat ja lyhyemmät työpäivät.

Sinne on täysi vapaus hakeutua sinunkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisen sektorin naisilla on pitkäs pekkaspäivät.

On näitä käytössä vielä muutamilla yksityisen sektorin firmoillakin. Nimim. puolet joulukuusta vapaalla pelkkiä pekkasia käyttämällä. Enkä tod. ole menossa ensi viikolla töihin.

Vierailija
44/54 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kiva. Tykkään omasta työstä. Olen sh kotihoidossa. Osan joulusta olinkin töissä, tänään vp. Mulla tosin pelkkää aamua, niin jouluakin on kerennyt viettää.

Vierailija
45/54 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska vihdoin alalla mistä tykkään.

Vierailija
46/54 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla olen, olen liukumavapaalla loppiaiseen asti, ei kulu lomapäivät, lomaa on 38 pvää, päälle lomarahavapaat (otan aina kaiken vapaana) ja sit näitä liukumavapaita tarpeen tullen. Pitää osata järjestää. 😁

Vierailija
47/54 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungilla olen, olen liukumavapaalla loppiaiseen asti, ei kulu lomapäivät, lomaa on 38 pvää, päälle lomarahavapaat (otan aina kaiken vapaana) ja sit näitä liukumavapaita tarpeen tullen. Pitää osata järjestää. 😁

Ja niin, olen tyytyväinen palkkaani, kun tuolla joku julkisen palkkoja moitti, minulla on kuukausipalkka 3766 €, erittäin helposta hommasta ja oma iso työhuone, lyhyt työaika, täydellinen työterveys ja edullinen lounas. Yksityisellä saisin ehkä 400-500 € enemmän, mutta jatkuva kiire ja stressi ja huoli YT-neuvotteluista. Ei kiitos!

Vierailija
48/54 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ene mene vielä huomenna töihin, mutta olen todella onnellinen työpaikastani. Joka kuukausi tilille tulee sama summa rahaa ympäri vuoden. Ja työ on mielekästä, saan käyttää omia lahjakkuuksiani ja koen tekeväni hyödyllisiä asioita. On mahtavaa, kun olen kiinteä osa työyhteisöä ja minulla on työkavereita, jotka muistavat nimeni.

Tätä osaa arvostaa, kun on tullut tehtyä niin paljon pätkää ja silppua vuosikausia. Vaikka tätä työsuhdetta on kestänyt vasta pari vuotta, koen edelleen itseni etuoikeutetuksi.

Vierailija
49/54 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime viikon lomalla ja lomailen vielä toisen viikon, töihin siis 3.1.2023.

Palaan kyllä töihin ihan hyvillä mielin, yli 8000e/kk nettopalkkani mahdollistaa oikein mukavan elämän.

Vierailija
50/54 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minulla on maailman paras työpaikka.

Vierailija
51/54 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvii mennä,saikkua riittää.

Vierailija
52/54 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mennä huomenna töihin. Uskon, että välipäivät rauhallisia ja ehtii tekemään rästitöitä. Puoliso lomalla, joten työpäivän jälkeen illallinen valmiina. Neljä työpäivää eli työviikkokin on lyhyempi.

Huomenna alkaa ryhmäliikunta taas joulun jälkeen. Eli paluu arkeen.

Mitä teet, jos sinulla on perintö ja ei tarvitse tehdä töitä?

Vierailija
53/54 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vilkas, uhmaikäinen taapero, joten on kiva päästä lepäilemään hiljaiseen toimistotyöhön. En aiemmin hirveästi pitänyt työstäni, koska se on tylsää eikä kiinnosta minua pätkän vertaa, mutta nykyään odotan maanantaita. Mulla on maailman ihanin lapsi, mutta vanhemmuus on raskasta.

Vierailija
54/54 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vasta 9.1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi