Mikähän tämä ilmiö on, kuulen matalaa jylyä
Vähän samantapaista, jos jossain tosi kaukana olisi joku konsertti ja siitä kantautuisi basson jytinää kotiin, sillä tavalla, että sen just kuulee, eli ei kovaa, mutta kuitenkin ihan selvästi. Tällaista kuulen nykyään aika usein. Mieheni vakuuttaa, ettei ole oikeasti missään tällaista ääntä. Mistähän on kyse?
Kommentit (35)
Verenpaine? Minulla ainakin humisee aika matalalla taajuudella joskus jopa sydämen sykkeen tahtiin hiljentyen, eli ei ole tasaista huminaa.
Korvaasi on pesinyt brasilialainen bassohämähäkki.
Se siellä rummuttelee ja synnyttelee poikasia.
Asutteko lähellä järveä? Jäiden pauke?
Vierailija kirjoitti:
Harmageddonia varten järjestäytyvien taivaallisten sotajoukkojen kuhina. Ei kestä enää kauan kun suuri Herran päivä koittaa. Tuho on hirveä mutta sen jälkeen arvolliset saavat osakseen ennallistetun paratiisin.
Ja anna kun arvaan, maailman kaikista usko tokunnista juuri sinun on se arvollinen?
Kuuluuko se vain sisällä talossa vai kuuletko sitä joka paikassa?
Maapallon akselin laakerit ne vain jymisee kun kaipaavat rasvausta.
Olen vinossa asennossa ja luin 2 otsikosta puolet samaksi otsikoksi. Tämän luin
Kaivelin alapäätäni, kuulen matalaa jylyä
:D
Ilmalämpöpumppu meillä, sulattaa itseään tjsp
Yöllä kuuluu kaukaakin. Se, ettei mies kuule, ei todista mitään.
Matalien äänien tinnitukselta kuullostaa. Minä luulin et naapuri on hankkinut uuden ilmastointilaitteen mutta ääni kuului sittenkin kun oli tulpat korvissa.
Jos korvassa kuuluu suhahduksia sydänäänien tahdissa niin voi olla roskaa korvassa tai ikävässä tapauksessa aneryooma. Silloin syytä käydä näytillä.
voilla olla myös lähistön varastot ja tehtaiden paukuttelu, tai rekkakuskit avaamassa oviaan taukopisteillä
Tinnitusta varmaan. Itsekin ihmettelin, että kuka noita koneita jatkuvasti käyttää kunnes luonani käyneet ystävät sanoivat, että ei täällä mitään kuulu.
Missä päin Suomea asut? Syksyllä oli juttua jossain rajan pinnassa asuvasta miehestä, joka kertoi kuulevansa Venäjän puolelta jotain huminaa tms. Kyse ilmeisesti siitä, että Venäjä polttaa maakaasua ilmaan lähellä rajaa.
Se on se ääni kun eurot kilisevät pienten rikkaiden ryhmän tileille hallinnon tukemana, ja tuo ääni vain voimistuu kun samaan aikaan muut köyhtyvät...
Jatkan. Minäkin mielestäni kuulin tuota joskus mutta en ole varma liittyikö se tinnitukseen.