Onko kukaan ollut miehen kanssa joka juo viikon putkeen?
Kommentit (30)
Ei kai siinä mitään ihmeellistä, jos juominen ei vaikuta käytökseen mitenkään. Kyllä minäkin Italiassa lomamatkalla juon okutta päivisin ja viiniä iltaisin. Vai mitä putkeen juomisella tarkoitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin. Se oli yhtä h*lvettiä. Miehellä olimyös mielenterveysongelmia. Eikä mitään aikomusta mennä töihin. Olin niin nuori ja naiivi ja ollut lasinen lapsuus.
Elämä oli jatkuvaa rahapulaa, miehen mielialan vaihteluja, ei mitään tulevaisuuden suunnitelmia. Olin tosi yksinäinen. Aloin itsekin juomaan. Lihoin ja olin todella huonovointinen.
Nykyään en juo ollenkaan ja elämä on mukavaa.
Tämä on vähän niinkuin laihduttamisen kanssa, toisille helppoa, toisille vaikeaa.
Itse uskon niin että alkoholismista päästään eroon vasta kun alkoholille on kehitetty korvaaja. No, jonkinlainen hu*me senkin on oltava, mutta sen ei pidä olla sisäelimiä hajottava myrkky.
Juomisen lopettaminen on miljoona kertaa helpompaa kuin laihduttaminen koska sen voi lopettaa kokonaan. Jos juopolle sanottaisiin että pitää juoda kaksi kaljaa joka päivä mutta ei yhtään enempää niin eipä olisikaan kovin helppoa
Kyllä herkkujen syömisen voi lopettaa kokonaan loppuiäksi.
Ei ole verrattavissa oleva asia. En syö koskaan mitään herkkuja. Makea ällöttää, rasvaiset sipsit ja pizza vielä enemmän. Syön itse tehtyä kotiruokaa ja rakastan erilaisia salaatteja. Olen ylipainoinen.
Määrä on se mikä ratkaisee. Juoppokin juo kaksi kaljaa siinä ajassa kun normaali ihminen yhden
Yksi tuttu on, tosin mies juo harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä toisen tai kolmannen päivän kohdalla lakkaisin olemasta hänen kanssaan.
Muutenkin aika reppanameininkiä, jos tällaisena keski-ikäisenä kiskoo änkyräkännejä edes satunnaisesti.
Ei se juominen määrittele kaikkea. Tunnen yli viiskymppisen naisen joka on alkoholisti. Käy töissä ja juo joka päivä. Arkisin ottaa vähemmän 6-8 kaljaa päivässä. Vkl juo ihan kunnon kännit. Katsoin sitä monta vuotta.
Niin mukava ja hyvä nainen että voisin vaikka heti ottaa uusintoja hänen kanssa. Joskus soitellaan ja jutellaan. Mä en tuomitse vaan näen hänet ihmisenä. Se että mulla päihteiden käyttö pysyy hallussa ei tee minusta ilkeää niitä kohtaan joilla mopo lähtee käsistä.
Niin käytän kahta päihdettä satunnaisesti. Alkoholia ja/tai kannabista. Molemmista on niin pitkiä kuukausien taukoja ettei voi puhua addiktiosta. Mulla on sellainen pää joka kestää ihan sairaita määriä. Siksi en juo kuin korkeintaan muutaman päivän.
Mikään määrä ei tunnu päihdyttävän jos juo ns. liikaa. Ei silloin ole pointtia ottaa enempää. Tarpeeksi taukoa on se juttu millä päihteet toimii. Tätä neuvoa saa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä mitään ihmeellistä, jos juominen ei vaikuta käytökseen mitenkään. Kyllä minäkin Italiassa lomamatkalla juon okutta päivisin ja viiniä iltaisin. Vai mitä putkeen juomisella tarkoitetaan?
'
Aika tekopyhä kommentti sinulta! Minäpä kerron sulle!
Putkeen juomisella tarkoitetaan sitä, että ihminen juo alkoholia aamusta iltaan. Kun hän herää aamulla, hän juo. Hän juo päivällä ja illalla. Laiminlyö työnsä ja velvoitteensa, ja sit menettää työnsä. Nukkuu huonosti ja valvottaa muita ja sabotoi heidän elämäänsä. Estää muita hoitamasta omia velvotteitaan . Saa perheensä häpeämään itseään. Lopulta menettää perheensä ja samalla toki kämppänsä.. Sitä sillä tarkoitetaan ! Tai no, sanatarkasti: se tarkoittaa sitä, että ihminen juo aamusta iltaan jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Putkeen juomisella tarkoitetaan sitä, että ihminen juo alkoholia aamusta iltaan. Kun hän herää aamulla, hän juo. Hän juo päivällä ja illalla. Laiminlyö työnsä ja velvoitteensa, ja sit menettää työnsä. Nukkuu huonosti ja valvottaa muita ja sabotoi heidän elämäänsä. Estää muita hoitamasta omia velvotteitaan . Saa perheensä häpeämään itseään. Lopulta menettää perheensä ja samalla toki kämppänsä.. Sitä sillä tarkoitetaan ! Tai no, sanatarkasti: se tarkoittaa sitä, että ihminen juo aamusta iltaan jatkuvasti.
Ok kiitos tiedosta. En ole tällaiseen ihmiseen koskaan törmännyt. Nyt ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Totta, juo niin ettei tiedä mikä kellonaika on tai jos katsoo sitä ei tiedä onko aamu vai ilta.
Olen. Hyi stana! Ei koskaan enää.
Olen kyllä. Olen myös itse kiskonut monta päivää putkeen,viikonkin varmasti. Minulla oli paha ongelma alkoholin kanssa. Nyt pitkä raittius takana, onneksi. En suosittele kenellekään juovan alkoholistin kanssa seurustelua.