Selailen fb-kavereiden joulukuvia
Ei minulla ole tuommoista. Kynttilät puuttuvat ja joululohi on muovirasiassa.
Lautasliinatkin unohtuivat kaappiin, Silti hyvä joulu oli, vaikka ihan melkein kaiken ostin valmiina.
Sattuneista syistä jouluruuat ostettiin aattona nopsaan . Osa oli -30%, tunnustan.
Tässä iässä ei enää ole hirveästi suorituspaineita joulun suhteen, siitä voi tehdä ihan omannäköisen tai jos siltä tuntuu, juhlan saa skipata kokonaan. Siihen ei ihan vielä toki ole menty
Kommentit (2)
Juuri tämän vuoksi en ole Facebookissa ja Whats-Apissa, ovat pelkkää brassailua. Minulle riittää lasteni ja läheisteni kanssa puhelin ja tapaamiset. Jos kertoisin lasteni menestyksestä, kuinka ylpeä heistä olen, se herättäisi vai kateutta jota en kaipaa.
Ajoittaisesta yksinäisyydestä en halua keräta sääliä keneltäkään, näin on hyvä. Toki toivon, että kaikilla menee hyvin, läheisillä, suvulla ja ystävillä etenkin, tämän enempään minun rahkeeni eivät riitä.
Ukrainasta, koko maailma sen pahuudesta en jaksa itkeä, jokuhan tätä hulluutta ylläpitää ja joku tästä nettoaa viimeisen päälle.
Kohta alkaa kilpailu kuka pääsee jälleenrakentamaan, mietitään ehkä mihin ne kaikki aseet ja rahat hupenivat.
Hyvää Uutta Vuotta kaikille.
Oliko teillä lautasliinat ja oikeat kynttilät?