Tapailemani nainen haluaisi muuttaa yhteen kanssani, mutta hän ei tiedä että olen oikeasti työtön enkä voi tukien menettämisen takia muttaa kanssaan yhteen
Teen erästä hommaa itsenäisesti ja yrittäjämäisesti tienaten ihan hyvän rahan Kelan tukien päälle, mutta ilman tukia en pärjäisi...Ulos päin näyttää että olen yrittäjä, ja nyt 6kk tapailemani nainen on alkanu puhua yhteenmuutosta.
En ole halunnut kertoa sitä että elän tuilla, ettei hän alkaisi ajatella minusta pahaa sen takia.
Meillä synkkaa loistavasti, mutta kirjoille samaan asuntoon hänen kanssaan en voi muttaa koska en halua alkaa hänen elätikseen.
Eikä hänkään varmasti haluaisi alkaa maksaa suurempaa osaa kuin 50% menoista.
Miten tämän tilanteen voisi parhaiten hoitaa?
Suostuisitko sinä naisena vastaavassa tilanteessa muuttamaan yhteen vain "epävirallisesti", eli ei kirjoja samaan asuntoon?
M32
Kommentit (7)
Aika pian haluaa muuttaa. Etkö yhtään pelkää? 6kk kielii naisen kiireestä.
Olet siis valehtelija, huijari ja varas, varastat meidän meidän veronmaksajien rahoja. Mua ei kiinnosta sun ongelmasi joita seuraa huijauksista, toivottavasti naisesi saa tietää totuuden ja osaa tehdä oikeat ratkaisut sen perusteella, eli jättää sut ja etsiä rehellinen ja luotettava puoliso.
Jos mies haluaisi kanssani 6 kk tuntemisella avoliittoon, juoksisin joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis valehtelija, huijari ja varas, varastat meidän meidän veronmaksajien rahoja. Mua ei kiinnosta sun ongelmasi joita seuraa huijauksista, toivottavasti naisesi saa tietää totuuden ja osaa tehdä oikeat ratkaisut sen perusteella, eli jättää sut ja etsiä rehellinen ja luotettava puoliso.
Samaa mieltä. Rakenna ap seuraava suhteesi rehelliselle pohjalle. Tämän suhteen voit hyvästellä, valehtelija, kun olet ollut.
Suostuisin, mutta vaan jos olisit rehellinen ja ilmoittaisit kaikki tulosi verottajalle. Pimeän työn tekijän kanssa en olisi missään tekemisissä.
Olet todella tyhmä ap, kun jo tässä vaiheessa valehtelet elämäntapasi. Tuosta ei synny muuta kuin fiasko. Olet kuvottava!
Emt, mutta mun mies on työtön. Ei haittaa