Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään etten kelpaa enkä riitä Jumalalle

Vierailija
25.12.2022 |

Että hän sanoo kuoltuani, ettei tuntenut minua ikinä.
Mitä voin tehdä, muuta kuin rukoilla?
Olen yrittänyt lukea Raamattua, mutta se on kovin vaikealukuista lukihäiriöiselle, eikä sen teksti aukene tai en löydä sieltä vastauksia..
Miten te muut uskovat olette päässeet eroon näistä riittämättömyyden tunteista?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaikki riittämättömiä ja vajavaisia. Jumala rakastaa silti jokaista meistä.

Vierailija
2/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jeesus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Jeesus.

??

Vierailija
4/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä riitäkään. Siksi on Jeesus, hän oli täydellinen sinun puolestasi.

Tästä on kyse koko kristinuskossa.

Lopeta heti itsesi paranteleminen, se on jopa loukkaavaa Jumalan mielestä. Usko sen sijaan Kristukseen.

Vierailija
5/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala hyväksyy sinut jos elät siveellisesti etkä lankea syntiin niitten muiden kanssa. Aamen

Vierailija
6/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kelpaat!

Paras uutinen, mitä olen tänään kuullut, on, että kelpaan Jumalalle sellaisena kuin olen. Raamattussa kerrotaan, miten tuhansia vuosia sitten Aabraham kelpasi Jumalalle ystäväksi. Jumala lupasi hänelle suuria, jopa käsittämättömän suuria asioita, joilla on merkitystä vielä tänäänkin. Aabraham kuitenkin luotti, että Jumala tekee sen mitä on luvannut. Tästä syystä häntä kutsutaan Jumalan ystäväksi.

Mitä merkitystä näillä tapahtumilla on sitten nykypäivänä?

Raamatusta löytyy kaikkia koskettava lupaus. Myös meistä jokainen kelpaa Jumalalle: ystäväksi, lapseksi, perheenjäseneksi – kun uskomme ja luotamme häneen, joka herätti kuolleista Jeesuksen, meidän Herramme.

Jeesus kuoli, koska hänen annettiin kärsiä häpeällinen kuolemanrangaistus meidän rikkomustemme ja syntiemme tähden. Yksi esimerkki rikkomuksesta on, että meiltä ihmisiltä löytyy kyky loukata toisia niin, ”etteivät ikinä voi antaa anteeksi”. Näin monesti kuulee sanottavan. Synnillä Raamattu tarkoittaa esimerkiksi sitä, että jokaiselta meistä ihmisistä puuttuu kyky tehdä asioita, joilla olisi arvoa vielä tuhansien vuosien kuluttua.

Mitä meiltä puuttuu, sen Jumala antaa lahjaksi

Mutta sen mitä meiltä puuttuu, sen Jumala antaa lahjaksi niille, jotka sanovat Hänelle: ”kyllä kiitos!” Jos siis haluaisit tehdä päätöksen, jolla on merkitystä nyt ja vielä monen tuhannen vuoden kuluttua, voisitko sanoa sisimmässäsi Jumalalle vaikka näin:

Luotan sinuun, että pidät lupauksesi. Haluan kokea saaneeni kaiken anteeksi. Haluan tulla ystäväksesi ja lapseksesi. Haluan sanoa kyllä kiitos tälle lahjalle: ikuiselle elämälle. Kiitos että kelpaan Sinulle juuri tällaisena kuin olen.

Raamatusta löydät nämä asiat seuraavista kohdista: Room. 4:21-25, 3:23-24, Jaak 2:23 ja 1. Moos. 12:1-3, 15:6

https://www.raamattupuhuuturku.fi/sanoma/

Vierailija
7/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa voi kiittää siitä hyvästä mitä on saanut ja ymmärtää, että itseään pilkkaamalla pilkkaa Jumalaa joka on kaiken luonut.

Vierailija
8/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa ei ole edes olemassa. Vedä henkeä ja jatka elämääsi.

Vierailija
9/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala gives rat ass millainen sinä olet.

Jos etsit Jumalaa , kysy oikea kysymys, ei missä vaan milloin.

Siitä se  lähtee.

Vierailija
10/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas epäilen, että Jumala tahtoo mulle pahaa.

Vierailija
11/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa apua siitä uskonlahkosta, tarkastele asiaa laajemmasta näkökulmasta. Ei ahdasmielisten kannalta. Usko että ole hyvä ja kehityt eteenpäin kuten me muutkin ihmiset, elämässä oppii uutta. Aito hyvyys on tärkeää, muttei itseään kannata kuluttaa loppuun.

Vierailija
12/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas epäilen, että Jumala tahtoo mulle pahaa.

Valitse hyvä Jumala, älä sellaista jossa on pahuutta. Usko että löydät oman valosi ja se on jo.

Vierailija
13/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Jeesus.

??

Niin mitä?

Vierailija
14/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt uskosi kannalta katsotaan niin Jumala päättää näistä asioista ihan mielivaltaisesti. Ihminen ei pelastu uskolla eikä teoillaan. Hartainkin uskova voi joutua tuomituksi helvettiin jos Jumalaa niin huvittaa. Ja luultavammin huvittaa kun Raamattuakin lukee. Sitten se iloisempi osuus niin Jumalaa ei oikeasti ole eikä kukaan ole sinua paheksumassa eikä tuomitsemassa. Kelvatakaan sinun ei tarvitse kuin itsellesi.

Vierailija
15/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän kelpaa jumalalle jos hän kerta on sinut luonut.

Vierailija
16/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta heti itsesi paranteleminen, se on jopa loukkaavaa Jumalan mielestä. Usko sen sijaan Kristukseen.

Juuri niin. Sinä olet säälittävä, surkea, mitätön kakkakikkare, joka et kelpaisi edes paholaisen matojen ruoaksi, mutta koska Jeesus on parempi kuin sinä, Hän sallii sinulle mahdollisuuden pelastukseen.

Vierailija
17/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pelätä mitään. Kostavaa ja mielipuoli-jumalaa ei ole olemassa.

Elä hyvä omanlaisesi elämä ihan rauhassa ja lakkaa huolehtimasta.

Vierailija
18/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. Sinä olet säälittävä, surkea, mitätön kakkakikkare, joka et kelpaisi edes paholaisen matojen ruoaksi, mutta koska Jeesus on parempi kuin sinä, Hän sallii sinulle mahdollisuuden pelastukseen.

Joo just toi super narsku tyyli. Olet täysi p@ska etkä ikinä kelpaa kellekään, mutta kunhan palvot minua niin ehkä saatan hyväksyä sinut joskus kunhan omistat koko elämäsi minun oikuille ja palvomiselle.

Vierailija
19/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomalaiskirje 8

20/61 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se raamattu, sillä et saa muuta kuin pääsi enemmän sekaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän