Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettoman siskon kutsuminen joulunviettoon, kun itsellä jo monta lastenlasta. Meillä ikää päälle 60v.

Vierailija
25.12.2022 |

Mitäköhän tunteita herättää siskossani, hyvää tarkoitan enkä halua jättää häntä yksin joulunaikaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuisin. Hän voi itse valita tuleeko tai ei.

Vierailija
2/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tuota vielä pari päivää, niin asia on hoidettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan herättää enemmän negatiivisia tunteita jos ei kutsuta mukaan viettämään joulua.

Vierailija
4/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan outo. Parempi tilannehan lapsettomalla on.

Vierailija
5/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutenkin kyläilette useasti ja viihdytte toistenne seurassa niin kutsu, mutta jos yhteydenpito rajoittuu joulun mahdolliseen säälikutsuun niin anna olla.

Vierailija
6/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tulisi vaikka maksettaisiin 😁 T. +60v.

Vietän aikuisten seurassa ja lähi kuppiloitakin on auki. Kiitos vaan kysymästä.👌

Vierailija
7/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kutsusta mutta ei kiitos, työ on niin sosiaalista että introverttina haluan pyhät olla yksin kotona, syödä hyvin, lukea ja ulkoilla.

Vierailija
8/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että sisko kannattaa jättää varmuuden vuoksi kutsumatta jouluna jos vaikka sattuisi olemaan niin hirveän kateellinen lastenlapsista? :D Luoja armahda. Tietenkin kutsuisin, tehköön itse päätöksen.

Vierailija
9/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä velailen joten en ehdi kuuntelemaan rääkyviä kakaroita.

Siskosi

Vierailija
10/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva haluaa jouluna mihinkään "lasten päiväkotiin". Olisin ennemmin yksin. 

Vierailija
11/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo asenne ap:llä. Maailmakuva käpertynyt siihen oman pienen lapsisysteemin ympärille ja jopa siskon elämää arvioidaan niiden omien lapsiympyröiden kautta. Siskolla on luultavasti paljon sellaista, joista voisit oikeasti ottaa oppia tai olla jopa kade, mutta ethän sinä saa katsettasi edes nostettua sen vertaa, että näkisit ne asiat.

Vierailija
12/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan viettäisi joulua jonkun lapsiperheen kanssa, kiitos vaan.😅 Vietän joulut mieluummin aikuisten seurassa, jossa kukaan ei kitise tai riehu ympäriinsä. Näin joulupäivänä on kyllä aika mielenkiintoinen aika ruveta miettimään kutsumisia joulunviettoon.

Vierailija
13/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo asenne ap:llä. Maailmakuva käpertynyt siihen oman pienen lapsisysteemin ympärille ja jopa siskon elämää arvioidaan niiden omien lapsiympyröiden kautta. Siskolla on luultavasti paljon sellaista, joista voisit oikeasti ottaa oppia tai olla jopa kade, mutta ethän sinä saa katsettasi edes nostettua sen vertaa, että näkisit ne asiat.

Joo ihan samaa mieltä tämän kommentoijan kanssa. Voi huhhuh..tiedän joitain ap:n kaltaisia, on välillä hyvinkin rasittavaa kun joutuu olosuhteiden pakosta kuuntelemaan noita lapsenlapsijuttuja ja muita vastaavia juttuja, joihin kuuluu lähes kaikkien pienten lasten "hurmoksellinen" ylistäminen..ei, en kyllä jaksaisi kuunnella.

Vierailija
14/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuollainen nolaamista. 

Vierailija
15/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin kateellinen kun koko elämä tuli uhrattua perhehelvetille?

Vierailija
16/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuota aloituksen motiivia ihmettelin.

Jos te sisarukset olette kuitenkin olleet säännöllisesti tai ainakin vuosittain tekemisissä toistenne kanssa, niin mikä ongelma nyt on, onko jokin muuttunut äskettäin?

Minäkin olen yli 60 v ja lapsia sekä lastenlapsia. Myös lapseton vanhempi sisar.

En koskaan ole "hehkuttanut" lapsiani ja lapsenlapsiani hänelle enkä kellekään muulle. Tarkoitan tällä mm. jatkuvaa puhumista heistä ja heidän elämästään tms.

hössötys.

Tuommoista kyllä näkee ja kuulee joskus muilta.

Vierailija
17/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen aloitus. Ja 25.12. Itse et taida haluta kutsua ja yrität keksiä tekosyitä sille. Mikäli tuo aloitus edes on totta.

Vierailija
18/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupäivän iltapäivällä mietit joulunviettoon kutsumista? Ihan pikkuisen provolle haiskahtaa.

Vierailija
19/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on tosi helpottunut kun pääsee taas oman kodin rauhaan ja hiljaisuuteen. Itse velana olisin toisaalta tosi iloinen, kun ei kutsuttaisi, varsinkin kun ihmiset tietävät, että olen yleensä Havaijilla tai Thaimaassa jouluna.

Vierailija
20/22 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö..onko teillä koskaan ollut puhetta että onko siskosi omasta tahdostaan lapseton? Tuolloin ei varmasti haittaa vaikka sinulla olisi millainen lapsilauma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä