Muistatteko, kun lelujen silmät olivat vielä normaalin kokoisia?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypenskat eivät muuten tajua, että ne on silmät.
Joo, lasten vika millasia leluja aikuiset niille tekee.
Ei kysyntää, ei tarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko väität, että niillä valmistajilla ei oo vastuuta tekemisistään, vaan "kuluttajalla"?
Vierailija kirjoitti:
ennen oli sentään barbeilla pienet sian silmät ja luonnollinen vartalo
Ja valtavat utareet pienessä ylävartalossa!
Olen tuhonnut kaikki ei siniset silmät omaavat pehmolelut meiltä. Sinisilmäiset ovat jumalallista rotua, ruskeasilmäiset eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuhonnut kaikki ei siniset silmät omaavat pehmolelut meiltä. Sinisilmäiset ovat jumalallista rotua, ruskeasilmäiset eläimiä.
Miksi tuhota, kun maalatakin voi. Esim akryylimaali toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko väität, että niillä valmistajilla ei oo vastuuta tekemisistään, vaan "kuluttajalla"?
Tässä ketjussa on vastattu nurinkurisuuden hengessä. Voin jatkaa sanomalla oikeastaan mitä vain; jos olen väärässä, se oli vain ironiaa. 😌
"Silmät ovat sielun peili", mutta leluilla ei ole sielua. Yrittävätkö lelut (tai niiden valmistajat) siis kompensoida sielun puuttumista ylisuurilla silmillä?
Vierailija kirjoitti:
Entä vihreäsilmäiset? Eikös ne oo noitia. Puhumattakaan lila-silmäisistä... onkohan ne demoneita?
Miksi kaikki vanhat, n. 60-luvulta taaksepäin olevat nuket näyttää jotenkin creepyiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(eri)
Minun nähdäkseni valmistaja haluaa ainoastaan mahdollisimman paljon rahaa, eikä niinkään suoltaa omaa ideologiaansa maailma täyteen. Voi olla tietysti, että katselen asioita liian kyynisesti, minulla on kaupallinen koulutus.
Vierailija kirjoitti:
"Silmät ovat sielun peili", mutta leluilla ei ole sielua. Yrittävätkö lelut (tai niiden valmistajat) siis kompensoida sielun puuttumista ylisuurilla silmillä?
Kyllä. Samoin yrittävät tietyt naiset kompensoida sielun puuttumista ottamalla ylisuuret silikoonitissit ja pyllistämällä onlyfänssissä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla. Itellä tulee mieleen, että silmät on sellainen olennainen ja huomiotakiinnittävä osa kun ihminen katsoo jotain, niin sitä varmaan syystä (ulko)näkökeskeisenä nykyaikana korostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi muuten olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä vihreäsilmäiset? Eikös ne oo noitia. Puhumattakaan lila-silmäisistä... onkohan ne demoneita?
Joo. Vihreäsilmäiset ja punatukkaiset on noitia. Sellaiset pitää laittaa roviolle, eivät kuole muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(eri)
Minun nähdäkseni valmistaja haluaa ainoastaan mahdollisimman paljon rahaa, eikä niinkään suoltaa omaa ideologiaansa maailma täyteen. Voi olla tietysti, että katselen asioita liian kyynisesti, minulla on kaupallinen koulutus.
Siinähän samalla syydetään sitä omaa ideologiaa, oli se millainen hyvänsä, jos päättää tuottaa jotain. Jos se tuote muovautuu pohjautuen siihen, mikä ihmiseen eniten vetoaa, niin kyllä siellä on päätös ja ajatus, ideologia, johon valinta pohjautuu.
Kukaan ei varmaan ostaisi nukkea, jolla on normaalin kokoiset silmät (tai normaalia pienemmät) mutta epänormaalin suuri suu... Vaikka joillakin ihmisroduilla (esim. idässä) se on yleistä ja kaunista, kun siihen liittyy hyvälaatuiset hampaat ja isot huulet, nukessa se ei tietääkseni toimi.
Nuken pitää olla LAPSENOMAINEN, siis iso pää, ja ne sielukkaat silmät. Onko nukke silloin sukupuolettomampi?
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, ennen lelutkin saattoivat olla tavallaan sielukkaampia, kun niitä on ihmiskäsin tehty. Teollista tehdasroinaa tarvii kompensoida
Nukke ei saa olla tihrusilmä, se yhdistyy pahaan luonteeseen. Mutta saa olla silminä pelkät mustat ympyrät/puolipallot, jotka ovat etäällä toisistaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(eri)
Lelutrendi on liian hyvä tilaisuus jättää poliittisesti hyödyntämättä.
Luulen, että he ovat vain kateellisia.