Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko, kun lelujen silmät olivat vielä normaalin kokoisia?

Vierailija
25.12.2022 |

Miksi kaikissa leluissa on jättisilmät?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan vain se nuken, jonka löysin mummoni ullakolta vuonna 1996. Nuken silmät olivat normaalikokoiset ja lasia ja vein sen kotiini kysymättä asiasta keneltäkään. Heräsin usein yöllä ja nuken silmät olivat punaiset, silmät myös liikkuivat ja seurasivat katseellaan minua. Muiden ollessa paikalla se oli normaali nukke. Kerran heräsin yöllä ja nukke seisoi (kyllä) sängyssäni ja tuijotti minua silmät punaisena hehkuen. Oloni heikentyi ja tunsin voimakasta väsymystä, vaivuin uneen. Seuraavana päivänä nukkea ei löytynyt mistään. Kysyin asiasta äidiltäni ja nuoremmalta sisarukseltani, eikä kumpikaan tiennyt mistään nukesta ylipäätään, eivät olleet kuulemma edes nähneet sellaista! Jouduin kertomaan myös mummolle, että otin nuken ullakolta salaa, koska halusin tietää asiasta enemmän. Mummo ei muistanut mitään nukkea ja ihmetteli mistä puhun. Asia jäi vaivaamaan. Kunnes tänä jouluna lapseni sai lahjan, jonka antajaa en tiedä, lahja oli vain ilmestynyt muiden lahjojen joukkoon. Paketissa oli se sama nukke....

Alapeukuttajia taisi alkaa pelottamaan, että itseltäkin löytyy tuollainen nukke.

Luulen, että he ovat vain kateellisia.

Vierailija
22/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypenskat eivät muuten tajua, että ne on silmät.

Joo, lasten vika millasia leluja aikuiset niille tekee.

Ei kysyntää, ei tarjontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko väität, että niillä valmistajilla ei oo vastuuta tekemisistään, vaan "kuluttajalla"?

Vierailija
24/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ennen oli sentään barbeilla pienet sian silmät ja luonnollinen vartalo

Ja valtavat utareet pienessä ylävartalossa!

Vierailija
25/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuhonnut kaikki ei siniset silmät omaavat pehmolelut meiltä. Sinisilmäiset ovat jumalallista rotua, ruskeasilmäiset eläimiä.

Vierailija
26/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuhonnut kaikki ei siniset silmät omaavat pehmolelut meiltä. Sinisilmäiset ovat jumalallista rotua, ruskeasilmäiset eläimiä.

Miksi tuhota, kun maalatakin voi. Esim akryylimaali toimii.

Vierailija
27/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko väität, että niillä valmistajilla ei oo vastuuta tekemisistään, vaan "kuluttajalla"?

Tässä ketjussa on vastattu nurinkurisuuden hengessä. Voin jatkaa sanomalla oikeastaan mitä vain; jos olen väärässä, se oli vain ironiaa. 😌

Vierailija
28/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silmät ovat sielun peili", mutta leluilla ei ole sielua. Yrittävätkö lelut (tai niiden valmistajat) siis kompensoida sielun puuttumista ylisuurilla silmillä?

Vierailija
29/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä vihreäsilmäiset? Eikös ne oo noitia. Puhumattakaan lila-silmäisistä... onkohan ne demoneita?

Vierailija
30/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki vanhat, n. 60-luvulta taaksepäin olevat nuket näyttää jotenkin creepyiltä?

Vierailija
31/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(eri)

Minun nähdäkseni valmistaja haluaa ainoastaan mahdollisimman paljon rahaa, eikä niinkään suoltaa omaa ideologiaansa maailma täyteen. Voi olla tietysti, että katselen asioita liian kyynisesti, minulla on kaupallinen koulutus.

Vierailija
32/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Silmät ovat sielun peili", mutta leluilla ei ole sielua. Yrittävätkö lelut (tai niiden valmistajat) siis kompensoida sielun puuttumista ylisuurilla silmillä?

Kyllä. Samoin yrittävät tietyt naiset kompensoida sielun puuttumista ottamalla ylisuuret silikoonitissit ja pyllistämällä onlyfänssissä.

Vierailija
33/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla. Itellä tulee mieleen, että silmät on sellainen olennainen ja huomiotakiinnittävä osa kun ihminen katsoo jotain, niin sitä varmaan syystä (ulko)näkökeskeisenä nykyaikana korostetaan.

Vierailija
34/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi muuten olla.

Vierailija
35/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä vihreäsilmäiset? Eikös ne oo noitia. Puhumattakaan lila-silmäisistä... onkohan ne demoneita?

Joo. Vihreäsilmäiset ja punatukkaiset on noitia. Sellaiset pitää laittaa roviolle, eivät kuole muuten.

Vierailija
36/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(eri)

Minun nähdäkseni valmistaja haluaa ainoastaan mahdollisimman paljon rahaa, eikä niinkään suoltaa omaa ideologiaansa maailma täyteen. Voi olla tietysti, että katselen asioita liian kyynisesti, minulla on kaupallinen koulutus.

Siinähän samalla syydetään sitä omaa ideologiaa, oli se millainen hyvänsä, jos päättää tuottaa jotain. Jos se tuote muovautuu pohjautuen siihen, mikä ihmiseen eniten vetoaa, niin kyllä siellä on päätös ja ajatus, ideologia, johon valinta pohjautuu.

Vierailija
37/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei varmaan ostaisi nukkea, jolla on normaalin kokoiset silmät (tai normaalia pienemmät) mutta epänormaalin suuri suu... Vaikka joillakin ihmisroduilla (esim. idässä) se on yleistä ja kaunista, kun siihen liittyy hyvälaatuiset hampaat ja isot huulet, nukessa se ei tietääkseni toimi.

Nuken pitää olla LAPSENOMAINEN, siis iso pää, ja ne sielukkaat silmät. Onko nukke silloin sukupuolettomampi?

Vierailija
38/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, ennen lelutkin saattoivat olla tavallaan sielukkaampia, kun niitä on ihmiskäsin tehty. Teollista tehdasroinaa tarvii kompensoida

Vierailija
39/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukke ei saa olla tihrusilmä, se yhdistyy pahaan luonteeseen. Mutta saa olla silminä pelkät mustat ympyrät/puolipallot, jotka ovat etäällä toisistaan!

Vierailija
40/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(eri)

Lelutrendi on liian hyvä tilaisuus jättää poliittisesti hyödyntämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi