Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas jäi jouluaattona pimpit saamatta

Vierailija
25.12.2022 |

Täytyy sanoa, että parissa pitkässä parisuhteessa eläneenä jouluseksi on niin harvinaista herkkua, että sitä voisi miehenä sanoa joulun parhaaksi lahjaksi. Nytkin on periaatteessa yritys päällä toisen kersan hankkimiseksi,mutta silti jäi jouluseksit saamatta. Kirjoitan tästä siksi, että naiset, jos miehenne ei ole täysi Al Bundy niin se hiljaisesti miettien toivoo kyllä saavansa jouluna. Toivottavasti edes joku saa tämän tekstin seurauksena vielä tämän viikonlopun puitteissa.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa tee mieli seksiä hunalaisen miehen kanssa.

Eikä naisen. Erosin vaimostani 30  -vuotisen suhteen jälkeen, koska hänestä tuli alkoholisti.

Vierailija
62/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain toissa yönä, kun naisystävä oli saanut paketoitua lahjat ja vuorokausi oli jo vaihtunut aaton puolelle. Ensin sormetin naista, vaihdoin sormen kieleen ja hän laukesi. Sitten otin hänet takaapäin katsellen pöllönsilmää ja kullin uppoamista tiukkaan ja märkään.

M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et saanut? Ehdotitko?

Kuulostaa aika kurjalta.

Ymmärrettävästi aattoillan lahjashown ym. päälle vaimo totesi lähtevänsä nukkumaan, mutta jo niiden sanojen aiheuttaman syvän yksinäisyyden tuntemisen vuoksi ei todellakaan viitsi edes ehdottaa seksiä, koska jos tulee vielä torjutuksi niin loppuyön fiilis on entistä paskempi. Ajattelen asiaa siltä kantilta, että jos itse olisin halukas saamaan lasta niin ei pikainen joulusutaisu olisi ainakaan pahasta. Päinvastoin, sehän saattaisi olla jopa mukavaa.

Korostettakoon, että meillä ei ole mikään seksitön ongelmaliitto, vaan lähinnä avaan tässä tuota otsikkotason asiaa naisille kuinka tämä saattaa näkyä ja tuntua meidän miekkosten kohdalla sitä "iloista perhejoulua" viettäessä.

Äkkiä voisi kuvitella, että teillä nussitaan vain jouluna? Mutta mies kitiseekin vain yhden illan takia! Ime peukaloa, aikuinen mies!

Vierailija
64/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rakasteltiin pitkän kaavan mukaan yöllä, ei ihan aattona kun venähti tämän vuorokauden puolelle. Ihanaahan se on oman rakkaan kanssa pitää toinen toistaan hyvänä, ei tulisi mieleenkään vaan mennä yksin nukkumaan. 

Aamulla sitten uudelleen kun miehellä oli niin kutsuva aamustondis. Joulustressistä ei tietoakaan näillä keinoin, mutta mulla onkin tosi ihana mies josta olen kiitollinen.

Hyvää joulua kaikille

Vierailija
65/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et saanut? Ehdotitko?

Kuulostaa aika kurjalta.

Ymmärrettävästi aattoillan lahjashown ym. päälle vaimo totesi lähtevänsä nukkumaan, mutta jo niiden sanojen aiheuttaman syvän yksinäisyyden tuntemisen vuoksi ei todellakaan viitsi edes ehdottaa seksiä, koska jos tulee vielä torjutuksi niin loppuyön fiilis on entistä paskempi. Ajattelen asiaa siltä kantilta, että jos itse olisin halukas saamaan lasta niin ei pikainen joulusutaisu olisi ainakaan pahasta. Päinvastoin, sehän saattaisi olla jopa mukavaa.

Korostettakoon, että meillä ei ole mikään seksitön ongelmaliitto, vaan lähinnä avaan tässä tuota otsikkotason asiaa naisille kuinka tämä saattaa näkyä ja tuntua meidän miekkosten kohdalla sitä "iloista perhejoulua" viettäessä.

Joulun valmistelut voivat viedä naiselta kaikki mehut. Siis ihan vain se kaiken kauniiksi ja siistiksi laittaminen, ruoan valmistus ja esillepano, lahjat jne. Lisäksi kun aikuinen nainen saa lahjaksi palapelin, niin eipä siinä paljon kostu.

Nukkukaa pitkään, ja katsokaa asiaa huomenna uudelleen.

Vierailija
66/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri joulusaunassa tuttavapariskunta kehuskeli, miten aikovat harrastaa illalla seksiä. Miehellä todella kookas varustus, jota esitteli, pienet uikkarit ja jalat leveällä. Siinäkö salaisuus villiin petielämään, kyllä kateeksi kävi meitä muita kahden pariskunnan miehiä! 

Vierailija
67/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri joulusaunassa tuttavapariskunta kehuskeli, miten aikovat harrastaa illalla seksiä. Miehellä todella kookas varustus, jota esitteli, pienet uikkarit ja jalat leveällä. Siinäkö salaisuus villiin petielämään, kyllä kateeksi kävi meitä muita kahden pariskunnan miehiä! 

No eipä se haittaakaan.

Vierailija
68/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla..

Tämä jouluvonkaaminen on ,kaikesta korniudesta huolimatta, kuitenkin henkilökohtainen joulunajan vonkuusointini. Se ei ole muuttunut edes vielä silmissäni yhtään huonommaksi missään vaiheessa, vaan jaksaa yhä huvittaa ja koskettaa mua joka vuosi, kertatoisensa jälkeen.

Vonkaus on mulle tuttuu myös norminussimisenkin muodossa, sillä oon myös kokenut sen joskuspari tai muutama vuosi sitten. Jouluvonkaus tuntuu seuraavankin sitä todella jäntevästi ja uskollisesti. Pidin erittäin paljon tästä myös kun muutkin jaksavat samaa jouluvonkaamista harrastaa. Tiedän, sen aina kokeminen sujuu helposti monelta muultakin ja myös se ajatus siitä onnistuu viihdyttämään mua aina ja vielä useaan otteeseen. Suosittelen siis, josflaksaa joulunvonkaamisen lisäksi ehdottomasti muillekin sen norminussimisenkin joskus kokeilemista. Ehkä, se on myös aivan mainioo, pikku herkkuusullekin..

Vierailija
69/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo mies edes joskus ehdottelisi niin olisin märkänä heti ja lähtisin vaikka autotalliin pikapanolle, mutta ei, aina pitää ite aloittaa lämmittelyt.

Teini kotona, niin tilaisuudetkin on harvassa.

Vierailija
70/70 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 joulua yhessä oltu ja 25 joulua ilman jouluseksiä. M55 :(