Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, rakastatko miestäsi edelleen, mutta et silti enää halua seksiä?

Vierailija
25.12.2022 |

Mikä muuttui, mitä tapahtui? Mies ei ilmeisesti ole muuttunut sinällään epähaluttavaksi luonteeltaan, käytökseltään tms, jos edelleen rakastat häntä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni seksuaalinen halu ei liity ollenkaan rakkauteen vaan se on biologinen fyysinen tarve. Panetus ei siis riipu ulkoisista tekijöistä, ei parisuhteen tilasta yms. Toki jos mies on törppö niin en vältämättä hänen kanssaan halua seksiä, panetus silti jää, ja sen voisi halutessaan täyttää toisen miehen kanssa.

Vierailija
2/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet tappio kaiken biologisen hormonitoiminnan ja samalla meni kaikki seksihalut - ei kiinnosta oma mies, ei muut miehet eikä oma kivakaan. Vaihtoehtona on lopettaa lääkitys ja kuolla. Valitsepa siitä.

Rakastan edelleen miestäni, mutta seksiin en kykene. Miehelleni ei riitä pelkkä lämmin reikä liukkarilla - enkä kyllä sitä ihmettele. Seksi on muutakin kuin panemista, mutta seksi missään muodossa ei minua enää kiinnosta lainkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapahtunut mitään. Mulla seksuaalinen kiinnostus aina kuolee ajan kanssa. Kurjaahan se on N39

Vierailija
4/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mielestäni mutta jotenkin ajan myötä seksistä tuli semmoinen väsynyt operaatio jonka tavoitteena on saada vain miehen paineet purettua. Itse en saa siitä mitään.

Vierailija
5/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan mielestäni mutta jotenkin ajan myötä seksistä tuli semmoinen väsynyt operaatio jonka tavoitteena on saada vain miehen paineet purettua. Itse en saa siitä mitään.

Tämä on valitettavan yleistä. Kun on vähän aikaa käytössä, niin naisen tarpeet jätetään taka-alalle ja pääasia, että "mies saa reikää". Ei ole muka aikaa ja jaksamista tehdä naiselle orgasmia.

Vierailija
6/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä rakastan, ehkä en. Tullaan toimeen ja pärjätään yhdessä. Seksi on jäänyt mieheni kanssa todella vähälle ja hoidan sen tarpeen joko itsenäisesti tai ystävättäreni kanssa.

Vierailija
7/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä rakastan, ehkä en. Tullaan toimeen ja pärjätään yhdessä. Seksi on jäänyt mieheni kanssa todella vähälle ja hoidan sen tarpeen joko itsenäisesti tai ystävättäreni kanssa.

Lesbo, joka suhteessa miehen kanssa koska ei halua tulla ulos kaapista?

Vierailija
8/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää, onko vastanneilla naisilla tilanne se, että ette ole alunperinkään olleet erityisen seksistä pitäviä, vai onko alkuaikojen runsas seksi hyytynyt kämppäkaveruudeksi?

Vierailija
9/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, onko vastanneilla naisilla tilanne se, että ette ole alunperinkään olleet erityisen seksistä pitäviä, vai onko alkuaikojen runsas seksi hyytynyt kämppäkaveruudeksi?

itsellä on hyvin voimakas libido, mutta se on sidottu biologiseen tarpeeseen. ei siis vaikuta rakastaminen yms.

Vierailija
10/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on valitettavan yleistä. Kun on vähän aikaa käytössä, niin naisen tarpeet jätetään taka-alalle ja pääasia, että "mies saa reikää". Ei ole muka aikaa ja jaksamista tehdä naiselle orgasmia.

Mistä tiedät, että on valitettavan yleistä?

Onko sulla jokin tilasto käytettävissä vai oletko itse päätellyt niin?

Onko sulla "mies vaan saa reikää" tilanne?

Miksi se naisen orgasmi on tärkeämpi kuin miehen orgasmi?

Vierailija
11/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että on valitettavan yleistä?

Onko sulla jokin tilasto käytettävissä vai oletko itse päätellyt niin?

Onko sulla "mies vaan saa reikää" tilanne?

Miksi se naisen orgasmi on tärkeämpi kuin miehen orgasmi?

molempien orgasmi on yhtä tärkeä. siksi pitää molempien saada joka seksikerralla. niin jaksaa sitten kiinnostus pysyä yllä. ei se ole mitään "naisen orgasmi on tärkeämpi" -ajattelua jos ajattelee, että ei vain miehen tule saada :D

Vierailija
12/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkimmäinen tilanne. Tosin alussakaan ei ollut mitään ihan järjetöntä intohimoa. Menimme yhteen muista syistä. N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän