Täällä sitä ollaan, hereillä joulupäivänä klo 7! Kertokaa fiiliksiä!
Minä tyytyväinen aattoon. Nyt pitää odottaa, että muu perhe herää. Juon kahvia.
Jouluruokaa ei ollut eilen liikaa, ja tänään pitää käydä peräti kaupassa!
Miten teillä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatto meni oikein hyvin. Ruokaa oli kerrankin juuri sopivasti, eikä jääkaappiin jäänyt pyörimään muuta kuin vähän juustoja ja kinkun jämät. Lahjat olivat onnistuneita ja tunnelma täydellinen. Nyt muu perhe vielä nukkuu ja minä ajattelin laittaa pakastepizzan uuniin ja korkata sen kanssa oluen ja katsoa jonkun leffan Netflixistä. Ihanaa että vasta tiistaina töihin!
Siis olut, nyt jo?
Niin kreisii, eikö vaan? En oo tuo kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatto meni oikein hyvin. Ruokaa oli kerrankin juuri sopivasti, eikä jääkaappiin jäänyt pyörimään muuta kuin vähän juustoja ja kinkun jämät. Lahjat olivat onnistuneita ja tunnelma täydellinen. Nyt muu perhe vielä nukkuu ja minä ajattelin laittaa pakastepizzan uuniin ja korkata sen kanssa oluen ja katsoa jonkun leffan Netflixistä. Ihanaa että vasta tiistaina töihin!
Siis olut, nyt jo?
Mitä sitten? Jos ei edes vapaapäivänä voi tehdä mitä huvittaa kelloon katsomatta, niin milloin?
Ketuttaa. Juhlittiin vanhempieni luona joulua ja veli perheineen oli myös paikalla. Heti kättelyssä ilmoittivat että yhdellä lapsistaan on muuten sitten flunssa.
Arvatkaapa kuka on nyt flunssassa. Prkl. Voihan ne välipäivät viettää sitten sängyn pohjallakin, mutta vähän muita suunnitelmia oli alun perin. En ymmärrä miksi kipeiden lasten kanssa pitää aina tulla tartuttamaan muut, olisivat pysyneet kotona.
Aatto meni mukavasti, seura ja ruoka oli hyvää sukulaisilla, lapset olivat onnellisia lahjoista, kuten aikuiset. Rakasteltiin miehen kanssa aamulla sekä illalla. Pääsimme suhteellisen ajoissa nukkumaan ja nukuin jopa varttia vaille yhdeksään, mikä on luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olut, nyt jo?
Mitä sitten? Jos ei edes vapaapäivänä voi tehdä mitä huvittaa kelloon katsomatta, niin milloin?
Kyllä ny joku roti pitäis olla, eikä ennen puoltapäivää aloteta kaljan juontii
Katsoin aamulla 7ltä Kiimingin joulukirkon, ei ollut montaa penkissä, mutta sanaa oli ja ihan hyvä puhe. Sellaista rauhallista. Nettikirkko fi siellä on kai arkistossa nyt.
Voisiko nuo ällöttävät sek.siviestit poistaa muuten näin kivasta ketjusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olut, nyt jo?
Alkoholistin puolustelu
Siis olut, nyt jo?