Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä sitä ollaan, hereillä joulupäivänä klo 7! Kertokaa fiiliksiä!

Vierailija
25.12.2022 |

Minä tyytyväinen aattoon. Nyt pitää odottaa, että muu perhe herää. Juon kahvia.
Jouluruokaa ei ollut eilen liikaa, ja tänään pitää käydä peräti kaupassa!
Miten teillä?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 6.30, kun töistä soitettiin ja kysyttiin asiaa, jonka saivat ratkaistua itsekin.

Ärsyttävää. Kun menee töihin joka päivä klo 6.30, niin jouluna voisin nukkua edes klo 7.30 saakka

Vierailija
22/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yötöiden jälkeen olen nukkunut miten sattuu, ummettaa ja turvottaa ja ottaa päähän. Herännyt olen klo 3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätty klo 5 lasten kanssa kuten normaalisti. Kirottu asunto pariin kertaan kun taas 15 astetta sisällä, eivät millään saa ongelmaa korjattua. Katseltu uusia vuokra-asuntoja.

Syöty aamupala, laitettu tiskikone ja pesukone pyörimään. Käyty suihkussa. Imuroitu. Puettu päivävaatteet. Nyt lapset katsoo lastenohjelmia ja kohta ulkoilemaan.

Vierailija
24/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää, vieraat lähti puoliltaöin. Heräsin ennen klo 6

Hieno joulu oli, 12 henkeä juhlimassa

Vierailija
25/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää. Raskas ja aikataulutettu päivä eilen. Kohta kotiin. Sukuloin tarkoituksella aattona kaikki paikat että se on hoidettu "pois alta".

Vierailija
26/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa ihana aatto. Ainoa pettymys oli, että kovasti odotin kihlasormusta, mutta sitä en saanut.

Et ole ansainnut sitä.

Vierailija
27/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää ja takapuoli vähän hellänä. Kakansekaista spermaa valuu pikkareihin koko ajan peppureiästä. Silmiäkin kirveltää, kun miehen veli laski lastinsa silmille jossain vaiheessa yöllä.

Vierailija
28/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättiin miehen kanssa ennen lapsia. Mies laittoi takkaan tulen ja jatkettiin elokuvan katsomista, kun eilen illalla nukahdettiin kesken. Ihanan rauhallista, ja aattokin sujui hyvin, vaikka se on minulle lapsuudestani johtuen aina hieman ahdistava päivä.

Vierailija
29/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yötöiden jälkeen olen nukkunut miten sattuu, ummettaa ja turvottaa ja ottaa päähän. Herännyt olen klo 3.

Ummetukseen voisi auttaa anaaliseksi. Aktivoi suolta. Voisin tulla rassaamaan sun röörit.

Vierailija
30/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kanssa hereillä jo ennen seiskaa ja ajatuksena katsoa telkkarista jumalanpalvelus, mutta eihän sieltä sellaista tullutkaan aamusta vaan vasta joskus kymmeneltä. Blaah.

Olen sitten pelannut pasianssia ja selannut nettiä ja pian taidan laittaa kahvin tulemaan.

Vierailija
31/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinkkua on jäljellä enää 1/3.

Harkitsemme toisen kinkun ostamista ja paistamista, sellaisen vaikka viisikiloisen.

Me haettiin jo eilen uusi kinkku. 7 kg (2 €/kg).

Ja edellisestä kinkusta ei ole jäljellä kuin sen verran että hernekeitto tulee.

Vierailija
32/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukuin hyvin.

Itsekin nukuin hyvin.Heräsin kello 5.Katsellut Hsl aikataulua metron ja selvää ei saa.Ei sama kun ilmoitaa metroasemat: Liikenen alkaa kello 11 jälkeen.

Vierailija
33/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimet oli herättävä hoitamaan niin kuin joka ikinen aamu. Sitä tottuu heräämään samaan aikaan silloinkin, kun ei tarvitsisi. 

Ilta oli ihan kiva, mutta yö huonompi. Tuskin olen ainoa, jonka terveydelle ei jouluruuat oikein sovi.

Mitä eläimiä teillä on

Vierailija
34/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on surullinen. Mies oli taas ilkeä. Onneksi tuota mulkkua ei ole lapset näkemässä.

Vierailija
35/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli viideltä, nousin keittämään kahvia. Tämä ja huominen vielä vapaata. Aatto meni rauhallisesti. Join valkkaria, söin suklaata ja kuuntelin musaa. 😄

Vierailija
36/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän jälestä herättiin koko porukka. Lapset pelaa jo täysillä eilen saamilla peleillä (lauta) ja minä juon kahvia, plärään nettiä ja katson samalla The calling sarjaa. Rentoa ja ihanaa!

Vierailija
37/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja kuopus heräsivät pahalla tuulella, kuopus kuumeessa, mies aamuäreänä. Minä ja esikoinen syödään suklaata ja katsellaan pukin tuomia leluja.

Vierailija
38/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tuli takassa. Heräsin jo viideltä koska olen tottunut siihen. Ei haittaa. Join kahvia ja sitten katsoin dvd lta leffan Uneton Seattlessa. Tuli syötyä vähän suklaatakin...ja pari lasia punkkuakin meni. No, tänään on aivan oma päiväni. Ihanan rauhallista.

Vierailija
39/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa ihana aatto. Ainoa pettymys oli, että kovasti odotin kihlasormusta, mutta sitä en saanut.

Minulle tuo olisi ollut ISO pettymys.

Oma jouluni on kuin ei olisikaan. Olin aaton yksin kotona, sairaana.

Nyt edelleen sairas, mutta nousin kasilta, että ehdin hommailla jotain halvemman sähkön aikaan. Elämä pörssisähkön orjana on pe*seestä.

Vierailija
40/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatto meni oikein hyvin. Ruokaa oli kerrankin juuri sopivasti, eikä jääkaappiin jäänyt pyörimään muuta kuin vähän juustoja ja kinkun jämät. Lahjat olivat onnistuneita ja tunnelma täydellinen. Nyt muu perhe vielä nukkuu ja minä ajattelin laittaa pakastepizzan uuniin ja korkata sen kanssa oluen ja katsoa jonkun leffan Netflixistä. Ihanaa että vasta tiistaina töihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän