Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään täällä marttyyri-vanhempaa? Miten käyttäytyy?

Vierailija
24.12.2022 |

Miten kestät?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita näin jouluna avautua mutta se on hirveää. Yksi kaikkein rasittavimpia ihmistyyppejä.

Vierailija
2/16 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Äiti oli sellainen, mutta nyt on Joulu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä petti äitiäni, asuu nykyään yhden niistä rakastajattaren kanssa. Kun äitini kuoli isäni itki suuria kyyneleitä, niin että kaikki näkivät.

Sitten joskus vuosia myöhemmin vastasin hänen sähköpostiinsa että ei ollut kivaa lapsena, ja vieläpä pidättelin ja vähättelin asioita, taputellen niitä paremmaksi.

Silti hän oli niin dramaattisen loukkaantunut että uhkasi ottaa silloisen asuntoni pois.

Juuri parhaillaan vietän joulua yksin koska marttyyri-isäni oli lukenut mun jostain facen viestiketjusta että sanoin häntä juopoksi. Siis siinä viestissä luki "I had drunk parents". Olen siis Joulusta poistettu koska hänellä on kuulemma haava niin syvä että ei voi mulle laittaa viestiä. Näin on ollut jo isänpäivästä lähtien.

Siunaus valepuvussa?

Vierailija
4/16 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hei Irma, olethan muistanut levätä, näytät hieman väsyneeltä - -

- Vai että levätä, taas syytetään, minä jaksan kyllä!!! Aina minua syytetään!

- Syytetään? Mitäh? Olin vain huolissani kun vaikutat hieman väsyneeltä. Ajattelin että olisi hyvä ottaa asia puheeksi kun minusta ainakin tuntuu hyvältä ja huolenpidolta jos joku kehottaa muistamaan levon - -

- KUKAAN ei ole koskaan kehottanut minua lepäämään, pelkkää työntekoa ja raatamista!!!

- Tuota juurihan minä yritin --

- En jaksa enää!! Aina syytetään, aina minä olen vääränlainen!!

Vierailija
5/16 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun marttyyri antaa merkkiä että jokin on vialla, on jo liian myöhäistä. Ehkä vuosikymmenen. Joten ei voi oikein voittaa.

Vierailija
6/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

Täällä toinen. Äiti oli sellainen, mutta nyt on Joulu. 

Jouluna marttyyrit innostuu niin siksi

Vierailija
7/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin käyttäydytään huonosti, loukataan, ivataan jne ja kun tästä huomauttaa ystävällisesti niin siinä samassa olet itse kamala ja tämä perseilijä viaton uhri. Ja tätä selitellään tutuille ja tuntemattomille ja itse olet ikuisesti kiusattu syntipukki. Ja juu en ole tekemisissä kuin ihan pakolliset. Riitti täysin pilattu lapsuus ja nuoruus, aikuisuuttani eivät enää pääse tuhoamaan. Sekä isä ja äiti tätä lajia, keskenään saavat tukehtua myrkkyynsä, enää en välitä.

Vierailija
8/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin käyttäydytään huonosti, loukataan, ivataan jne ja kun tästä huomauttaa ystävällisesti niin siinä samassa olet itse kamala ja tämä perseilijä viaton uhri. Ja tätä selitellään tutuille ja tuntemattomille ja itse olet ikuisesti kiusattu syntipukki. Ja juu en ole tekemisissä kuin ihan pakolliset. Riitti täysin pilattu lapsuus ja nuoruus, aikuisuuttani eivät enää pääse tuhoamaan. Sekä isä ja äiti tätä lajia, keskenään saavat tukehtua myrkkyynsä, enää en välitä.

Yrittävätkö ottaa yhteyttä

Vierailija
9/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyristä saa pienellä virityksellä paljon tehoja irti.

Vierailija
10/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 65v häärännyt koko joulun keittiössä. Essu päällä, päässä myssy ja hyräilee jotain. Koko ajan löytyy jotain työtä, vaikka me "lapset" olenme tehneet kaiken ruuan valmiiksi ja imuroitu ja siivottu ruuan jälkeen pöydät yms. Kun pyydetää osallistumaan lepoiluun ja joulunviettoon niin ei ehdi. Käskyjä kyllä satelee niin ettei muutkaan pääse rentoutumaan. Jos menee sanomaan että odota kohta teen, hän menee tyyliin itse imuroimaan ruokaisilla/märillä käsillä ja sanoo marttyyri-äänellä että "älä ihmeessä nouse, kyllähän hän senkin tekee".

Vierailija
11/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikkeni olen yrittänyt , mitään se ei osaa" , todellisuudessa haukkui , lyttäsi "sun ei olis koskaan tarvinnut edes syntyä" tyyliin. Laiska , teetätti minulla , tyttärellään kaikki raskaat työt. Vieraille "laiska tyttö , mitään kotihommia ei tee". No contact. Itse päätin jo hyvin nuorena että minusta ei tule samanlaista , siitä kiitos hänelle!

Vierailija
12/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin!

Vierailija
13/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään enää. Olen sen verran rajoja asettanut ettei enää kaltoinkohtelu ja asioiden vääristely onnistu ja siksi olen heille tarpeeton. Mutta Hyvä näin :)

Vierailija
14/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia pitäisi kyetä lukemaan kun ei ole oppinut ilmaisemaan tunteitaan (muuten kuin passiivisaggressiivisella mökötyksellä ja vttuilulla.) Aina on jokin asia huonosti, uhriutuva kurjuusaddikti ei kykene ottamaan elämästään vastuuta vaan hän on aina olosuhteiden uhri. Jos muuta negatiivistä ei keksitä mistään mässytellään kauheilla ja ikävillä uutisaiheilla.

Vierailija
15/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti 65v häärännyt koko joulun keittiössä. Essu päällä, päässä myssy ja hyräilee jotain. Koko ajan löytyy jotain työtä, vaikka me "lapset" olenme tehneet kaiken ruuan valmiiksi ja imuroitu ja siivottu ruuan jälkeen pöydät yms. Kun pyydetää osallistumaan lepoiluun ja joulunviettoon niin ei ehdi. Käskyjä kyllä satelee niin ettei muutkaan pääse rentoutumaan. Jos menee sanomaan että odota kohta teen, hän menee tyyliin itse imuroimaan ruokaisilla/märillä käsillä ja sanoo marttyyri-äänellä että "älä ihmeessä nouse, kyllähän hän senkin tekee".

Tämä. Äärimmäisen epämiellyttävää.

Vierailija
16/16 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään enää. Olen sen verran rajoja asettanut ettei enää kaltoinkohtelu ja asioiden vääristely onnistu ja siksi olen heille tarpeeton. Mutta Hyvä näin :)

Hyvä sinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi