Äiti jouluksi sairaalaan
Koko joulu pilalla.
Meidän piti viettää joulu yhdessä koko porukan kesken. Oltiin suunniyeltu kaikki yhdessä.
Tarkoitus oli kokoontua ja nauttia. On lapsenlapsia ja kaikki sisarukset paikalla.
Sitten aamulla sain järkyttävän puhelun. Äiti sairaalassa.
En ymmärrä miksi se meni töihin sinne vaikka tiesi että kokoonnumme hänen luona. Sillä piti olla vapaa joulu. Nyt sitten joudun kertomaan lapsille.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä jokin perussairaus jonka vuoksi joutui sairaalaan? Hyvää joulu kuitenkin teille. Minun isäni menehtyi muutama vuosi sitten juuri jouluaattona.
Et voi kysyä tuollaista. Oikein lämmintä ja rauhallista joulua teille
Toivotaan että äiti paranee ja pääsee läheistensä luo.
Ettekö te hölmöt tajua että ap:n äiti on töissä sairaalassa eikä potilaana siellä.
Meidän perheen raskain joulu oli kun ukki menehtyi aaton aattona 2019. Voimia ja siunausta teidän perheelle
Toivottavasti hän saa hyvää hoitoa ja paranee. Voittehan mennä vaikka hänen luo huomenna?
Toivottavasti kaikki päätyy hyvin🙏
Siis voi hyvänen aika, eikö ihmiset osaa lukea enää nykyisin?
Äiti saa hyvää ja asianmukaista hoitoa sairaalassa. Toivon että pian kotia hän pääsee. Äidille voimia toipumiseen.🙏
Tämä ketju on aika täydellinen tiivistys palstan kirjoittajien ja lukijoiden tasosta.
(Joo, myönnän kuuluvani joukkoon itsekin, täällähän olen.)
Voi eiii 😣 tuota samaa olen pelännyt joka joulu. Äiti stressaa joulusta liikaa ja sitten kunto romahtaa.
Toivon sydämestäni että äitisi paranee ja saatte viettää vielä monta yhteistä joulua
Oliko äidiltä kysytty haluaako hän teidät jouluksi kotiinsa?
Voittehan te siellä valmistella keskenänne, niin äiti pääsee valmiiseen pöytään. Ei kai hän ympäri vuorokauden töitä tee?
Ehkä halusikin päästä vähemmällä, kun ei tarvi passata jälkipolvea.
Vierailija kirjoitti:
Voi eiii 😣 tuota samaa olen pelännyt joka joulu. Äiti stressaa joulusta liikaa ja sitten kunto romahtaa.
Toivon sydämestäni että äitisi paranee ja saatte viettää vielä monta yhteistä joulua
Ei se aina stressistä johdu. Voi olla vaikka koronan jälkitauti tai joku aivo tai sydänvaurii.
Voimia ap:lle
Mun isi makasi sairaalassa kans yhden joulun ja pääsi uudeksi vuodeksi kotia. Sitten hän eli vielä melkein seuraavaan jouluun, mutta ei nähänyt sitä joulua enäön.
Rukouksia teidän väelle ja voimia.
Toivottavasti äitisi paranee pian ja voimia perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Siis voi hyvänen aika, eikö ihmiset osaa lukea enää nykyisin?
Te empatia kyvyttömät ;hävetkää!!
Voimia ja siukauksia ap:n perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Äiti saa hyvää ja asianmukaista hoitoa sairaalassa. Toivon että pian kotia hän pääsee. Äidille voimia toipumiseen.🙏
Tulee työvuoronsa jälkeen. Voimia hän tosin tarvitsee kun tulee töistä ja pitää varmaan passata aikuisen lapsensa perhettä.
Tuota... onko teistä tosiaankin työvuoron osuminen jouluaatoksi noin hirvittävä tragedia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee työvuoronsa jälkeen. Voimia hän tosin tarvitsee kun tulee töistä ja pitää varmaan passata aikuisen lapsensa perhettä.
Ootko miettinyt ettei välttämättä pääse sairaalasta enään kotiin! En halua maalailla piruja seinille (anteeksi ap), mutta mehän ei tiedetä kuinka huonosti hän voi.
Whata?? Oliks tää pelkkä... Pränkki?
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅