Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaa, kun mies syö kaiken

Vierailija
24.12.2022 |

Kaiken mitä valmistelen joulutarjottavaksi niin käy napsimassa ennen aikojaan. Oksettava tapa. Aikuisella ihmisellä ei ole sen verran itsehillintää että voisi odottaa. Lapset eivät saa ottaa mitään, mutta itse ottaa.

Ärsyttävää!!!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun mies ei syö mitään. No, sain sen eilen syömään vähän jouluruokaa, tosin siitä alle kämmeneni kokoisesta kinkkusiivustakin jäi osa minun syötäväkseni.

Vierailija
2/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö myös lapsen vanukkaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluun kuuluu sala- ja yösyönti.

Vierailija
4/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten tekemiin ja ostamiin ruokiin? Selvä.

Lähdenkin tästä lokkeilemaan.

Vierailija
5/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Meillä saa syödä milloin vain ja kaikkea mitä löytyy. 

Tunnen samanlaisen joka närpii koko ajan ja sitten varsinaisena ruoka-aikana syö hiiren annoksen. 

Annan sen närpiä sitten rauhassa. Ei pääse eroon tavastaan. 

Vierailija
6/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:n mies on syönyt 5 kg kinkun, lanttu-, porkkana-, maksa- ja perunalaatikot, graavilohen, salaatit, tortut, piparit jne.?  Eli joulupöydässänne on kynttilä.

Vierailija
7/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten tekemiin ja ostamiin ruokiin? Selvä.

Miksi et laita miestä maksamaan. 

Vierailija
8/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon leiponut 3 litran pullataikinaa, kun taas eilen huomasin, että pakkasessa on 1 pussi, jossa on 6 pullaa. Mies ei edes itse sanonut, että on syönyt ne pullat, jos en ois käynyt pakastimella, niin ois jännä tänään joulukahvilla huomata, että jaa ei meillä oo pullaa.

Vierailija
9/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta lapset eivät saa ottaa mitään miehen mielestä.

Vierailija
10/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta lapset eivät saa ottaa mitään miehen mielestä.

Vierailija
11/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D mun mies on samanlainen!!

Kun valmistan ruokaa, syö leipää yms eikä sitten ruualla syö kun ei oo nälkä.

Viime yönä oli syönyt useamman tortun kinkkua valvoessa.

Välillä ärsyttää kun muille on jätetty vaan muruja ja muutama hassu maistiainen yöllisten syömisten jäljiltä...

Vierailija
12/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen napsimisen ymmärrän mutta kyllä minuakin risoo kun tarjottavaksi valmistettu katoaa etukäteen/samaa tahtiakun ruokaa valmistetaan niin että sitä ei sitten riitäkään ruoka-aikaan. Exä tykkäsi syödä grillikanaa samalla kun siivosi sitä lapsille ja välillä kävi niin että minä jäin ilman ruokaa kun exä pistelii suihinsa pääosan kanasta sitä siivotessa - lapsille onneksi tajusi jättää. Graavit kalat katosivat ostohetken ja joulupöydän välillä jääkapista kun otti "ihan muutaman" leivän päälle, eli n. puolikiloa graavia kalaa "napsi" edellisenä iltana. Jos perkasin mansikoita niin söi siivottuja pakasterasiasta sitä tahtia kun siivosin, välillä odotti käsi ojossa seuraavaa siivottua mansikkaa. Kaapissa oli kyllä aina ihan muutakin ruokaa syötäväksi. Joo, olis toki voinut aina ostaa kaksi grillikanaa ja kilon graavialohta.

Vierailija
13/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttele ahmatti ruualla kellariin ja lukitse sinne 👍

Vierailija
14/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tähän hätään nyt löytää uudet vanukkaat? Lapsiakin jo itkettää. Heti tammikuussa otan kyllä eron.

Vierailija
15/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on nälkä. Varaa tarpeeksi jouluksi ruokia. Mies ostaa kenties itselleen etukäteen lisäsyötävät jatkossa, että voi napsia? Ehkä miehen sisäinen kello toimii eri ajassa kuin muilla ja moni asia vaikuttaa houkuttavalta hänelle. Miksi olet yhdessä jos ällöttää.

Vierailija
16/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on kyse suomalaisesta akasta, tämähän ei yllätä millään tavalla. Päinvastoin, menee ihan normaalisti.

Vierailija
17/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on nälkä. Varaa tarpeeksi jouluksi ruokia. Mies ostaa kenties itselleen etukäteen lisäsyötävät jatkossa, että voi napsia? Ehkä miehen sisäinen kello toimii eri ajassa kuin muilla ja moni asia vaikuttaa houkuttavalta hänelle. Miksi olet yhdessä jos ällöttää.

Miksi jonkun toisen tehtävä on "varata" tarpeeksi ruokaa? Miksi se syömäri ei osta tilalle ruokaa?

Vierailija
18/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun toisen tehtävä on "varata" tarpeeksi ruokaa? Miksi se syömäri ei osta tilalle ruokaa?

Siksi kun tässä kodissa nyt on tällainen työnjako.

Vierailija
19/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex poikaystävä söi jauhelihan raakana

Mun piti tehdä makaronilaatikkoa, mutta mies oli syönyt koko jauhelihan.

Sanoi anteeksi, oli nälkä.

Menin eteiseen, otin kengät ja takin, sanoin sulla on 10 min aikaa käydä kaupassa ja hakea uusi paketti ja vein takin ja kengät ulko-oven taakse.

Haukkui hulluksi ja lähti.

Yhteisille kaverille kertoi oman vetsion, minä oman.

Kerroin en voi olla ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä raakaa jauhelihaa ei syödä ja niin itsekäs, että syö loppuun eikä korvaa mitenkään.

Mä korvasin tonnikalalla jauhelihan ja aattelin näin onparempi

Vierailija
20/23 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä mies ulkoruokintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän