Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seisova pöytä vai tarjoiluastiat ruokapöydässä

Vierailija
24.12.2022 |

Kun jouluruokailijoita on kahdeksan ja ruokalajeja paljon, erikseen kylmiä ja lämpimiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei auttakaa, mä tarvitsen ihan oikeasti vastauksen tähän, ja keneltäpä muulta kuin teiltä! Aina ennen olen kattanut noutopöydän, mutta mahtuisihan ne ruoka-astiat ehkä pöytäänkin. Mutta onko kivampi että jokainen saa omaan tahtiinsa valita kylmiä ja lämpimiä vaikka sekaisinkin eikä tarvitse tyhjentää ruokapöytää välillä?

Vierailija
2/8 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kumpi toimii paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisova pöytä helpompi

Vierailija
4/8 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ruuat tarjolla erikseen. Jokainen käy itse noutamassa. Ruokapöydässä vain kaunis kattaus. Minusta tämä on toimivampi tapa, kun tarjottavaa on paljon. Ruokailu olisi muuten yhtä ojentelua ja pyytämistä ja pöytä visuaalisesti sekava.

Vierailija
5/8 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se menee siihen astioiden kurotteluun ja lautasralliin, kun haluat rosollia sieltä toisesta päästä. Juomat voisi pöytään laittaa, niitä on helpompi jakaa pöydälle tasaisesti

Vierailija
6/8 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kunnon joulutarjoilut ja 8 henkeä niin MILLÄÄN ei mahdu samaan pöytään kaikki, ruokailija ja tarjoitavat siten että niihin kaikki pääsisi käsiksi -> tarjoiltavat erikseen ja sitten pöydässä syödään.

Vierailija
7/8 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se helpompi. Näen vain mielessäni naistenlehtien kiiltävät kuvat, joissa hyväntuuliset ihmiset istuvat pitkään pöydässä ja ojentelevat toisilleen astioita hymyillen, aina vierekkäin parrakas isoisä ja pieni mekkotyttö. Oikeesti se on ehkä vain vaivaannuttavaa. :D

Vierailija
8/8 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse laittanut joskus ruuat pöytään niin että samaa ruokaa on kahdella tarjoiluadtialla molemmissa päissä. Mutta jouluna suosin noutopöytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan