Tyttöystäväehdokas rakastunut laatikkoruokiin - joita en voi sietää.
Miten toimia, pitääkö vaan syödä oksennuksen maku suussa ja sanoa että ai että muru, sinä se sitten osaat tehdä hyvää lanttulaatikkoa.
Kommentit (4)
Ei kai sua ole estetty kokkaamasta ihan itse siihen joulupöytään sellaista, mitä tykkäät syödä? Tuskin se tyttöystävä pahastuu, jos laitat siihen hänen laatikoidensa vierelle vaikka omatekoisia lihapullia ja hookoon sinistä, jos niistä tykkäät.
Meillä mies ei pidä laatikkoruuista mutta antaa minun syödä niitä . Hän rakastaa makkaraa mistä en niin välitä niin syököön jouluna vaikka makkaraa minä laatikkoa ja rosollia ei siinä ongelmaa . Sama juttu autourheilussa ei voisi minua vähempää kiinnostaa mutta annan katsoa ja romanttiset elokuvat saan katsoa rauhassa yksin tai vaikka ystävän kanssa . Monista jutuista pidämme yhtäpaljon molemmat niin yhteistä on ihan riittävästi .
Katsos minä ja puolisoni tehtiin asiat selviksi jo suhteen alussa. Ukko saa keittää ihan rauhassa ne hirven kielet ja minä syön yksin lanttulaatikon. Riitelemättä tässä talsittu jo 17 vuotta. Inhoaa piimääkin, mutta sehän on mulle ostettu.
Sano että et voi syödä koska saat allergiaa ....