Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rupsahtaneen vaimon mies vilkuilee kaunista naista sillä silmällä, niin onko ongelma tai syy

Vierailija
13.11.2006 |

a) miehen

b) vaimon

c) toisen naisen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei vaan ymmärrä miksi kauniiden naisten miehet juoksee tämän rupsahtaneen perässä...

Vierailija
2/14 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytä voi olla siinä kauniissakin, jos on pientä flirttiä harrastanut. Ainakaan kauniin ei kannattaisi ajatella, ettei hänellä ole mitään pakkoa vetäytyä tilanteesta - toisen parisuhdetta pitää kunnioittaa sen verran ettei ehdoin tahdoin sekota pöljän keski-ikäisen ukon päätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä tyttöystävää, että seurusteluun ei kannata pyytää ketään ulkonäön perusteella vaan luonteen, yhteisten harrastusten jne. Silloin ei suhdetta hetkauta toisen vanheneminen, raskauskilot, kaljuuntuminen yms

Vierailija
4/14 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ei vaivaudu laittamaan hiuksiaan nätisti, pukeutuu miten sattuu, antaa itsensä lihoa muodottomaksi.

Vierailija
5/14 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ongelma, joka siitä ongelman ottaaa.

Ei ketään voi väkisin pitää, kyllä se mies lähtee jos lähteäkseen on. Vilkuilu on kuitenkin pikkujuttu.

Kyllä minäkin katselen mielelläni komeita miehiä, mutta ei se tarkoita että jotenkin arvostaisin vähemmän omaani. Mutta kyllä minua ainakin ahdistaisi, jos sanottaisiin että et katso, silmät kiinnikö sitä pitäisi kulkea!? En sellaista halua vaatia mieheltäkään, kai olen sitten sen verran kestävällä itsetunnolla varustettu, ettei tuollainen minua hetkauta.

Vierailija
6/14 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen saa pukeutua miten tahansa. On tää naisten syyllistäminen (ETENKIN naisten toimesta) ihan käsittämätöntä!!!

Vierailija
7/14 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et itse ymmärrä että tilannepukeutuminen olis valttia ja haluat väen väkisin kulkea niukoissa vaatteissa koska olet nainen ja saat itse päättää kuljetko vaikka alasti ja sinuahan ei siitä saa syyllistää varsinkaan naiset!

Vierailija
8/14 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

et itse ymmärrä että tilannepukeutuminen olis valttia ja haluat väen väkisin kulkea niukoissa vaatteissa koska olet nainen ja saat itse päättää kuljetko vaikka alasti ja sinuahan ei siitä saa syyllistää varsinkaan naiset!

Saan kulkea millaisissa vaatteissa tahansa, ei tarvitse kenenkään katsella, jos ei miellytä. Tilannepukeutuminen?? Joo, sopii työpaikalle, juhliin yms. virallisiin yhteyksiin, mutta minä en tosiaankaan vapaa-ajallani ajattele muiden tilanteita...

Onko se sitten tällä ajattelulla kauniiden ihmisten vika, että niitä katsotaan?? Pitäisikö pukeutua säkkiin ja ripotella päälleen tuhkaa, ettei VAAN joku loukkaannu siitä, että hänen miehensä vilkaisi jotakuta muuta...?? Uskomatona, todella uskomatonta. Ootteko jotenkin epävarmoja tai puuttuuko itseluottamus vai mistä ihmeestä se sandaali puristaa, että pitää solvata muita saadakseen itselle hyvän olon? Live and let live. Voi kysyä myös sinun kasvatusperitaatteistasi, kun et hyväksy muita.

Vierailija
9/14 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte uskoa, että tätä viestiä toisinaan on tullut rivien välistä seurakunnan piirissä, ja se on tullut miehiltä, ei muilta naisilta. Tietenkin on fiksua ja toisia huomioivaa välttää todella provosoivaa pukeutumista, mutta kyllä vastuu on viime kädessä katsojan. Kyllä miehiltä sitä paitsi löytyy mielikuvitustakin. Jos veri vetää tuijottelemaan naisia, niin tuskin se tuijottelu siihen loppuu jos nainen vetää päälleen teltan.

Vierailija
10/14 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä silloin saa näyttää naiselta. Ja naiselliselta. Se ei tarkoita, että pitää vetää päälleen jotkut huora-vetimet (jos ei välttämättä halua). Jokaisen oma päätös missä silmiään lepuuttaa.

Sitä paitsi miehet pitävät eri asioista, oma mieheni lämpenee erityisesti topeista. Siis sellaisista ihan tavallisista helletopeista. Jos sellainenkin on tyrkkypukeutumista, niin ... säkit jakoon vaan.

Vierailija
11/14 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei yhtään viitsi katsoa peiliin ja luonnekin on kuin petolinnulla, niin ei ole mikään ihme jos miehen katse alkaa viihtyä muualla.

Vierailija
12/14 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sen miehen pitäs osata käyttäytyy niin , et ei vaimonsa läsnä ollessa muita vilkuile. sehän loukkaa vaimoa pahasti

Vierailija
13/14 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanoin että osasyytä voi olla kauniissa naisessakin. Tarkoitin vaan että jos huomaat ukkomiehen sinua vilkuilevan, niin eikö olisi ihan paikallaan ottaa vähän etäisyyttä? Tehdä selväksi että sinua ei edes flirtti kiinnosta ja että arvostat sen miehen ja hänen vaimonsa suhdetta? Pukeutua voi mun puolesta ihan miten vaan ja jos aikuisen miehen pää ei sitä kestä niin voi voi - on varmaan vaikea elämä kun katuvarretkin on täynnä kauniita naisia rintaliiveisssään (vaikkakin pahvikuvina).

Musta on kyllä pahempaa naisten välisen solidaarisuuden puutetta moittia tästä (av:lla luodusta kuvitteellisesta) tilanteesta sitä rupsahtanutta vaimoa kuin sitä stay up -neitosta...

T. olinkohan mää nro 5?

Vierailija
14/14 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tajua naisia, jotka päästää itsensä rupsahtamaan. Eri asia, jos tulee jokin sairaus, joka vaikuttaa ulkonäköön. Naiset saavat olla juuri niin kauniita ja hehkeitä kuin ovat, mjutta sellainen ylityrkky käytös on lähinnä huvittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän