Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti kuoli syöpään ja äidin mies jäi yksin.

Vierailija
23.12.2022 |

Totaaliyksin. Ei halunnut pitää yhteyttä sukulaisiinsa tai ent työkavereihinsa.

On intro ja erakko. Mutta elämä oli mielekästä, kun oli kuitenkin se puoliso. Joka kuoli. N 70 -v Eli 72 -v mies.

Olin tosi loppu äidin kuolemaan liittyvien asioiden järjestämisestä täysin yksin.

Se ei ole minun kotipaikka. On vain hyvin paha olla siellä. Suhde äitiin oli hankala, koska hän oli kylmä ja kova ihminen.

Äidin mies on tosi onneton käytännön asioissa ja mm kaupassakäynti tuottaa ongelmia.

Olen auttanut tosi paljon, mutta rajansa kaikella. Hän ei ole sillätavoin läheinen minulle.

Sain tuetun loman jouluksi ja äidin mies ehdotti vakavalla naamalla, että minun tulisi perua se, koska hän joutuu olemaan yksin. Minä olen yksin vastuussa hänen yksinäisyydestään.

Onko muilla mitään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vastuussa kenenkään muun yksinäisyydestä kuin omastasi. Äitisi  mies ei ole isäsi (eikä isäpuolesi?), joten tee huoli-ilmoitus ja lähde lomallesi. Olet sen ansainnut. 72-vuotias ihminen ei ole vielä edes vanhus.

Vierailija
2/3 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti Kuoli Helsinki vanhan ylioppilas talon eteen,töistä palattua 57 vuotiaana sydän kohtaus.Olin hänet vasta tuntenut vain 2 viikoa. Ero lapsi olin. Jäin vanhalle isälle joka kuoli 69v. Syöpä leikatiin suolesta ja niden komplikaatioihin menehty.Silloin olin 11vuotias. Äidin kuolessa olin 20 vuotias. Iloitkaa kun äitinne elää tai saatte pitää elämässä hänet vanhaksi.Vaikka se äiti voi tuntua hankalalta ymm. Älää sukupuolten välistä kuilua rakentakoa.Kun eri puraa tulee,5nostakaa kissa pöydälle heti ja vetäkää rajat äidille,isälle,anopille,ukille.Niin sopu säilyy hautaan asti.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vastuussa kenenkään muun yksinäisyydestä kuin omastasi. Äitisi  mies ei ole isäsi (eikä isäpuolesi?), joten tee huoli-ilmoitus ja lähde lomallesi. Olet sen ansainnut. 72-vuotias ihminen ei ole vielä edes vanhus.

Mie oon liian kiltti ja minua on hyvä syyllistää.

Huoli-ilmoja on tehty, mutta hän ei edes halua niitä sossuja kylään.

Kaikkialla haisee virtsa, kun pytyt vetämättä. Yksi kissa on tosi vanha ja sairas eikä suostu viemään eläinlääkäriin.

Inhottaa ja jopa vihaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi