JOULUKSI KUNTOON vko 46
Pieni porukka, mutta vielä mukana ollaan..Tsemppiä loppurutiksukseen!!!
G:jatketaanko sitten joulun jälkeen vielä?
Kommentit (10)
kun olen huomannut, että paino nousee aina viikonlopun jälkeen ja on alimmillaan perjantaina ennen herkutuksia. Joten taidan ottaa sen " keskiarvon" keskiviikolta sitten ylös. Perjantain paino on kyllä yleensä aina laskenut ainakin ihan vähän edellisestä alimmasta painosta. Parashan olisi tietenkin, jos viikonloppuisinkaan ei herkuttelisi... Mutta nämä juhlapyhät lisää herkuttelua aina entisestään! :/
Noh, palataan kuitenkin huomenna asiaan =).
- Salsatar
Taitaa tulla kiire tätä tahtia että jouluna olisi se 58kg. Nyt näytti 58,8kg, eli 200g viime viikosta. No mutta hyvä että lähtee edes hitaasti ja varmasti, jospa sitten myös pysyisi poissa =)
Tänne ei oikeen mitään uutta, edelleen taistelen sen kanssa että saisi(ehtisi) syödä päivän aikana muutakin kuin aamupalan ja yhden lämpimän ruuan..
G: Minä olen mukana vielä joulunkin jälkeen, se (reilu) kilo mikä jää pudottamatta on varattu uuden vuoden lupaukseksi tiputtaa vielä =)
Kyllä meinaa aina venähtää tää viikon aloitus..Tässä pohdiskelinkin, että jos tulisin aina keskiviikkoisin ilmottautumaan, kun tuntuu sopivan paremmin aikatauluihin..?! Viikko mennyt hyvin, pudotusta puoli kiloa, vaikka isänpäivänä tuli satsattua kaakkua ja tukevat ruoat. Enää olisi siis kaksi kiloa Jouluun! Voi hittolainen, niin lähellä mutta silti vielä niiiin kaukana...
Meillä on sunnuntaina taas yhden sukulaisen synttärit, joten kiusauksia luvassa siis...Täytyy yrittää olla kovana.
Miten onkaan tämä meidän porukka kutistunut.. Huhuu leidit!!!
Liikkunut olen paljon, joka päivä lenkillä, sekä lasten kanssa ulkoilut vielä päälle. Tosin ei siinä paljon syke nouse, mutta kävelyä kuitenkin... Nyt pyryttää lunta niin hirveästi, että jäätiin sisälle lapsienkin kanssa. Jospa tuo iltaan mennessä rauhoittuis ni pääsis edes itse lenkille.
Mies haki eilen varastosta lyhtyjä takapihalle, ja samalla toi laatikon missä on jouluverhot,- liinat yms. Hurjaa että se Joulu on jo näin lähellä. Vastahan oli juhannus..;)
Rivi: 165/88,2/82,0/70 (Jouluun 80)
Pudotusta -500g/vko, yht. 6,2kg.
Ja Gallupiin: Kyllä minä olen ainakin mukana Joulun jälkeen. Tonne 70kg:n olis tavote päästä kesään mennessä.
Pirteitä pakkaspäiviä ja loppurutistusta kaikille toivottelee
=)Tinttu
Moikka kaikille!
Rivi taas alkuun:
163/66.2/74/65
Viime viikko oli hyvä ja sain painoa alas. Nyt on sitten taas ihan toinen ääni kellossa! Ihan hirveästi on kaikkia mielihaluja ja tekee mieli milloin karkkia, milloin roskaruokaa. Ja muutaman kerran olen antanut mielihaluille vallan :( Viikonloppuna oltiin viihteellä ja se on aina huono, koska seuraavana päivänä maistuu kaikki vähän liiankin hyvin.
Nyt yritän palata ruotuun. Tällä viikolla ei pääse jumppaankaan kuijn kerran.
Gallup: Ilman muuta olen mukana myös kevään pinossa, tavoitteena ajattelen että voisi olla se 60 kg. Kevään pinoon voisi sen punnituspäivän vaikka vaihtaa. Maanantai on kyllä sillei huono, että yleensä vähän viikonlopun herkuttelua takana ja kiireinen työviikko edessä. Mitäs mieltä muut olisi päivän vaihtamisesta?
mikä päivä olisi paras punnituspäivä, perjantaiko? silloin olisi viikko takana ja hyvä mieli viikonlopun viettoon..kommentoikaa, niin vaihdetaan samantien päivä.
meillä täällä perhe sairastaa mahatautia, nyt mies vuorossa. onneksi ei oksenneta.millokohan tarttuu minuun..huoh.
pienet kirjaimet kun moona (jo 4kk) venkuroi sylissä..
tuulia
Eli minulle sopisi ainakin tuo perjantai paremmin kuin maanantai. Tuossa edellisessä viestissäni jo pähkäilinkin että ilmottautuisin aina keskiviikkoisin. Mutta kivempihan se olis sit et otettas kaikki käyttöön joku toinen päivä...
Minulle sopii perjantai!
=)Tinttu
Pari viikkoa taas ehti mennä, eikä mitään positiivista ole kerrottavana. Siis panoa tullut 400g lisää 2vk:ssa, eikä tämä viikkoa lupaa muutosta siihen.
167cm/78/70,8/68
G: Kyllä minä ainakin voin jatkaa joulun jälkeenkin, kun tiedän varsin hyvin että jouluna tulee lisää ja roimasti, heh.
Ja siitä punnituspäivästä: minun puolesta voitte vaihtaa punnituspäivää, pinoudun sitten maanantaina omalla painollani. Haluan edelleen pitää maanantain omana päivänäni. =)
Eli viikko mennyt taas vähän niin ja näin viikonlopun isänpäivän ja vierailujen takia. Noh, se -100gkin on eteenpäin =).
159cm/65,5/61,5/59
Minullekin passaa perjantai punnituspäivänä hyvin, koska silloin on tosiaan arki takanapäin, eikä mässäykset.
Gallup: Luulisin, että vaikka tavoite tulisikin jouluksi niin takaisinpäin mennään. Eli jatko on varmaan ensivuoden puolella hyvinkin tarpeen. Muutenkin voisin laittaa tavoitteen sitten pari kiloa alaspäin...
- Salsatar
miten sen painon sais pois...uh huh, olen nyt jämähtänyt tähän 74-75 kiloon. Onko se tuo imetys? että ei vaan irtoa. Toisaalta täytyy syödäkkin, haluan kuitenkin, että maito riittää. Noh, tässä siis syy, etten oo kehdannu tulla rivejä kirjoittelemaan.
Pituutta on kuiteski se 170, että olen BMIssa normaalin ylärajoilla...mutta en tyytyväisenä. Ehkä sit joulun jälkeen, kun lapski alkaa kiinteitä maisteleen...
Roikun jotenkutin mukana, käy mullekin se perjantai painopäiväksi. Eli tuleeko huomenna uus pino?
tsemiä muille!
tavoite oli 65 jouluksi :D
Minä en ole vaa' alla käynyt, mutta se pyörii siinä 65-66kg. Laihduts on siis jäissä, paitsi nyt taas petraan hieman, kun Moonan 4kk yöunet ja syömiset menee paremmin.
Jos nyt vaikka pääsisin tuohon 64kg, tavoite 60kg on liian kaukana tällä vauhdilla..maito kun meinaa heti loppua. Tein muutes karkkilakon tuonne 24.12 asti.
ILOISTA MIELTÄ KAIKILLE!!
Tuulia