Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko tienaa jouluaattona tavallinen rivipukki?

Vierailija
23.12.2022 |

Ilmeisesti pitää osata olla raitis, autoilla, laulaa, hohottaa, pomputtaa ihmisiä, yleensä pieniä, polvella ja hakaa lahjoja? Ja mahaa sekä partaa pitäisi olla valkoiset karvat.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vakipaikkoja ja muutama uusi,

Saan huomisesta n. 2000€.

On minulla toki omakin perhe ja heidän takia nuo keikat heitänkin.

Meidän joulu on joulupäivänä.

Hyvä raha! Onnea pukille ja miksei Joulua voi viettää Joulupäivänäkin.

Vierailija
42/55 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessako paikassa pukki pääsee tyhjentämään kassinsa yh-mamman emättimeen?

Itekin olin kerran jopa minä mieskunnon osalta kovilla kun tuli 4:s emätinkäynti samalle illalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itekin olin kerran jopa minä mieskunnon osalta kovilla kun tuli 4:s emätinkäynti samalle illalle...

Niinpä niin. Ihan varmasti.

Vierailija
44/55 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulun aika on antamisen iloa. Samasta syystä nuoret kollit ei kelpaa pukin hommiin. Tarvitaan vankkaa kokemusta ja pelkäämätöntä luonnetta. Ei saa kainostella kun joulupiparia tarjotaan.

Vierailija
45/55 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulun aika on antamisen iloa. Samasta syystä nuoret kollit ei kelpaa pukin hommiin. Tarvitaan vankkaa kokemusta ja pelkäämätöntä luonnetta. Ei saa kainostella kun joulupiparia tarjotaan.

Kukaan usko tuohon...

Vierailija
46/55 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta on Pukin eka keikka muilla?

Itse menossa klo 09.

Vierailija
47/55 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivipukki ei tienaa kuin tuon 50 - 150 per kerta. Riippuu vähän käytetystä ajasta. Riippuen alueesta ja kulkupelien nopeudesta, Pukit tekevät aattoillassa noin 600 - 2500 euron tienestin, mutta erityisesti alemman tason pukkien palkkaa parantaa joulunalusajan pienet kenttätehtävät, kuten esimerkiksi toimiminen joulujuhlan portieerina.

Erikoispukit, Joulutehtäviin erikoiskoulutetut tontut, tai johtotason pukkien lähtöpalkka on 300 eurosta eteenpäin, aina 1500 euroon asti per kerta. Tietenkin tuossa pitää olla sitten jo jotain muutakin kuin polvella hyppyyttämistä ja nimien lukemista pakettien kyljestä jota kentällä toimivat pukit yleensä tarjoavat. Aattoillan tulot ovat noin 2000 - 6000 euroa. Heidän palkkionsa kasvavat huomattavasti joulunalusajan edustustehtävissä.

Vierailija
48/55 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta on Pukin eka keikka muilla?

Itse menossa klo 09.

Klo 15 eka

Vierailija
49/55 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa ja viinapaukkua joka paikassa, viimeiselle keikalle voi köllähtää panolle yh:n ounkkaan ;-)

Sieluni silmin näen, kun yh-Janne saa sinut seurakseen illan viimeisessä paikassa. :D

Vierailija
50/55 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako ne verot vai tienaako pimeenä?

Ymmärtääkseni jouluaattona joulupukkina toimiminen on vastaavanlaista verotonta tuloa kuin marjanpoiminta kesällä? Muistaisin joskus jostain lukeneeni?

Vierailija
51/55 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni jouluaattona joulupukkina toimiminen on vastaavanlaista verotonta tuloa kuin marjanpoiminta kesällä? Muistaisin joskus jostain lukeneeni?

Tämä. Ei kukaan noita hommia tekisi, jos pitäisi maksaa verot.

Vierailija
52/55 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei kukaan noita hommia tekisi, jos pitäisi maksaa verot.

Entäs jos Pukki menee Verotoimiston Johtajan kotiin? Pimeänä vaiko kuitilla?

Vierailija
53/55 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa ja viinapaukkua joka paikassa, viimeiselle keikalle voi köllähtää panolle yh:n ounkkaan ;-)

Sieluni silmin näen, kun yh-Janne saa sinut seurakseen illan viimeisessä paikassa. :D

Tai nahkapojat on tilanneet pukin ja kuuma valssi alkaa pukin kanssa, kun El Bimbon ensitahdit kajahtaa

Vierailija
54/55 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivipukki ei tienaa kuin tuon 50 - 150 per kerta. Riippuu vähän käytetystä ajasta. Riippuen alueesta ja kulkupelien nopeudesta, Pukit tekevät aattoillassa noin 600 - 2500 euron tienestin, mutta erityisesti alemman tason pukkien palkkaa parantaa joulunalusajan pienet kenttätehtävät, kuten esimerkiksi toimiminen joulujuhlan portieerina.

Erikoispukit, Joulutehtäviin erikoiskoulutetut tontut, tai johtotason pukkien lähtöpalkka on 300 eurosta eteenpäin, aina 1500 euroon asti per kerta. Tietenkin tuossa pitää olla sitten jo jotain muutakin kuin polvella hyppyyttämistä ja nimien lukemista pakettien kyljestä jota kentällä toimivat pukit yleensä tarjoavat. Aattoillan tulot ovat noin 2000 - 6000 euroa. Heidän palkkionsa kasvavat huomattavasti joulunalusajan edustustehtävissä.

.....

Erikoispukit, Joulutehtäviin erikoiskoulutetut tontut, tai johtotason pukkien lähtöpalkka on 300 eurosta eteenpäin, aina 1500 euroon asti per kerta.

Mitähän nuo erikoispukit on?

Vierailija
55/55 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.....

Erikoispukit, Joulutehtäviin erikoiskoulutetut tontut, tai johtotason pukkien lähtöpalkka on 300 eurosta eteenpäin, aina 1500 euroon asti per kerta.

Mitähän nuo erikoispukit on?

Yleensä asiantuntijapukkeja, tutkijapukkeja jne. Toisinaan myös toimivat konsultteina kun jossain tarvitaan pukkitietoutta kuten esimerkiksi rivipukkien valmennustoiminnan kehittämisessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi