Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri on käyttänyt tinderiä 5 vuotta, mutta miehet ei kiinnostu

Vierailija
22.12.2022 |

Sitten päivittelee, kun ei onnistu saamaan niitä hyviä miehiä. Olen kuunnellut tätä jo monta vuotta, mutta en kehtaa sanoa suoraan.

Hän pitää itseään niin älykkäänä vaikka ei itseasiassa ole sitä. Tavoittelee niitä pääkaupunkiseudun top miehiä, joihin hänellä ei ole mitään realistisia mahdollisuuksia.

Ystäväni pitäisi panostaa ulkonäköönsä ja laihduttaa. Hänellä on aivan epärealistinen kuva itsestään.

Mitä voisin auttaa häntä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytte jossain studiossa ottaa kuvat ja tietysti meikki ja kampaukset ennen sitä ihan ammattilaiselta. Pitää vaan itse alkaa vastata sitä tasoa mihin pyrkii.

Vierailija
2/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoitat ystävää muuntautumaan postimyyntimorsiameksi? Totta, moni mies hakee tienaavaa kotirouvaa. Eri asia kannustaisinko ystävääni tällaiseen suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia ne miehet siä on, peruskoulupohjalta olevia perunasäkkejä, köyhiä ja pihejä, ja kuvittelevat olevansa jotain casanovia, siinä loputtomassa tyhmyydessään.

Vierailija
4/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvin käytetty 5 vuotta

Vierailija
5/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytte jossain studiossa ottaa kuvat ja tietysti meikki ja kampaukset ennen sitä ihan ammattilaiselta. Pitää vaan itse alkaa vastata sitä tasoa mihin pyrkii.

Tai sit kertoo totuuden. Se Oikea asuu harlekiini kirjassa. Tosielämästä löytyy sovinistit hyväksikäyttäjät.

Vierailija
6/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut noin 5 vuotta Tinderissä. En ole erityisesti nähnyt vaivaa profiilin eteen. En usko, että tapaan sieltä ketään.

Vierailija
7/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on työpaikan kautta otettuja studiokuvia, jossa näyttää kauniille.

Valitettavasti hän ei näytä luonnossa ollenkaan samalle. Tämä voi olla myös yksi syy, en tiedä.

Vierailija
8/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaa? Onko hän siis lihavampi kuin sinä ? Vai oletteko molemmat lihavia ? Ja Tinder ei silloin sinun mukaan siis pelitä jos on lihava?

Vierailija
9/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on työpaikan kautta otettuja studiokuvia, jossa näyttää kauniille.

Valitettavasti hän ei näytä luonnossa ollenkaan samalle. Tämä voi olla myös yksi syy, en tiedä.

Mikset kerro totuutta vaan yrität ujuttaa pahoinvoivaan suhteeseen? Varsinainen ystävä.

Vierailija
10/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut noin 5 vuotta Tinderissä. En ole erityisesti nähnyt vaivaa profiilin eteen. En usko, että tapaan sieltä ketään.

Profiili on siellä ikäänkuin jos kuitenkin tapaan jonkun. Ja joku voi nähdä minut siellä ja törmään live-elämässä. Esim. salilla tyyppiin.

Vierailija
11/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on sulle tärkeää. Anna tyypin roikkua tinderissä rauhassa.

Minäkin roikun.

Laitoin muuten uuden profiilikuvan joka noin puoli vuotta vanha mutta näytän tosi hoikalta ja nuorelta. Ihme juttu

Vierailija
12/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaa? Onko hän siis lihavampi kuin sinä ? Vai oletteko molemmat lihavia ? Ja Tinder ei silloin sinun mukaan siis pelitä jos on lihava?

Ei pelitä, jos haluaa löytää sieltä hyvän miehen. Riippuu tietenkin mitä sieltä haluaa löytää, mutta ystävälläni on tämä tietty taso miesten suhteen.

Vierailija
13/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Profiili on siellä ikäänkuin jos kuitenkin tapaan jonkun. Ja joku voi nähdä minut siellä ja törmään live-elämässä. Esim. salilla tyyppiin.

Päinvastoin, miksi kukaan irl kiinnostuisi tinderissä olevasta?

Vierailija
14/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran haastateltiin kempparimyyjiä. Toinen oli nuori ja ihan viimeisen päälle ulkonäkö laitettu. Toinen vähän vanhempi ja tavallisen näköinen.

Asiakkaat jonotti sen tavallisen luo, kun on helpommin lähestyttävä ja jotenkin samaistuttava.

Vierailija
15/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder jakaa ihmiset hyvin raadollisesti kahtia. Sen takia se ei sovi kaikille.

Joko sieltä löytää kumppanin helposti tai sitten sitä yritetään käyttää monta vuotta tuloksetta.

Tämän olen todennut erittäin selkeästi tuttujen osalta.

Vierailija
16/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään voi auttaa ja anna hänen pitää epärealistinen kuva itsestään puuttumatta siihen. 

Halutessasi tue vain että kyllä se oikea joskus löytyy. Jos ei jaksa tukea niin voihan sitä välit katkaista tai ottaa etäisyyttä. 

Vierailija
17/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen pitäisi tyytyä johonkin pinnalliseen, ulkonäkökeskeiseen ukkoon? Hyvän miehen löytäminen voi viedä aikaa mutta on sen arvoista kun löytää ihmisen joka pitää sinusta sellaisena kuin olet.

Vierailija
18/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänen pitäisi tyytyä johonkin pinnalliseen, ulkonäkökeskeiseen ukkoon? Hyvän miehen löytäminen voi viedä aikaa mutta on sen arvoista kun löytää ihmisen joka pitää sinusta sellaisena kuin olet.

Hän käy välillä treffeillä, mutta se jää 1-2 kertaan. Väittää aina, että mies ei kiinnostanut häntä. Epäilen, että monesti se menee toisin päin.

Komea mies ei tarkoita pinnallista ihmistä, mutta sellainen mies ei halua rupsahtanutta naista.

Vierailija
19/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai.

Pidän itseäni tasokkaana miehenä, koskaan ei ole ollut ongelmaa saada naista. Joukossa mm. missejä yms pikkujulkkiksiakin.

Silti jos tinderissä tulee vastaan nainen, jolla on studiotasoiset kuvat ammattimeikillä niin vedän vasemmalle koska ajattelen että on feikkiprofiili.

Vierailija
20/23 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa Tinderissä satoja ja jotku tuhansia tykkäyksiä kun suuriosa miehistä joutuu tykkäämään kaikista naisista katsomatta edes profiileja siksi kun naiset ei tee koskaan aloitetta, valtava määrä tykkäyksiä johtaa siihen että naiset ylimielistyy ja nirsoontuvat, tavallisetkin keskitasoiset naiset alkavat vaatimaan täyden kympin miehiä kun kuvittelevat olevansa niin haluttuja eikä heille kelpaa enää omatasoinen mies. Ei ihme että Suomessa syntyvyys laskee ennätystahtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä