Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olen itsenäinen nainen? En vihaa miehiä mutta en ole koskaan tarvinnut miehen apua missään?

Vierailija
22.12.2022 |

Onko se hyvä jos pärjää yksin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mitä sanoit käy miehen luonteelle. Kyllähän nainen miestä tarvitsee jos ei muuhun niin lampun laittaminen kattoon on miehen työtä samoin öljyn lisääminen autoon. Miehen ego nousee kun nainen pyytää miestä jotain tekemään.

Vierailija
22/26 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inceli sinä olet ja teeskentelet olevasi vapaaehtoisesti sinkku. M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Kyllä mulle olisi käynyt esim keittiöremonttiini naispuolisetkin remonttifirman työntekijät, mutta sattuivat olemaan kaikki miehiä. Ja pitkäaikainen työterveyslääkärinikin oli mies. Harmi, että jäi eläkkeelle pari vuotta sitten. Nyt on naislääkäri ja oikein hyvä hänkin. Niin ja 99% Citymarketista päivittäistavaroita mulle toimittavista on ollut miehiä. Ihan hyvin käy naiskuskikin, mutta jostain syystä heitä on aika vähän. En mä  ainakaan ajattele niin, että kaikkien, joilta palveluita ostan, pitäisi olla naisia. 

Oma kokemus on, että naislääkärit on, varsinkin nuoremmat, hieman tiukkapipoisia kun taas mieslääkärit on rennompia ja empaattisimpia.

Vierailija
24/26 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi mitä sanoit käy miehen luonteelle. Kyllähän nainen miestä tarvitsee jos ei muuhun niin lampun laittaminen kattoon on miehen työtä samoin öljyn lisääminen autoon. Miehen ego nousee kun nainen pyytää miestä jotain tekemään.

Niin tarvitsee, pohdin vain sitä että miksi olen itsenäinen. Olen aina ollut! Yritän koko ajan muuttaa sitä.

Vierailija
25/26 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tarvitsen lukemattoman monien ihmisten panosta elääkseni sellaista elämää, jota elän. Sellaista se yhteiskunnassa eläminen on. Joku on rakentanut kaupungin, jossa asun, ja yrityksissä, joiden palveluita käytän on tuhansia työntekijöitä. Valtion ja kunnan toiminta tarvitsee myös tuhansia ja tuhansia työntekijöitä. Lisäksi minulla tietysti on ystäviä ja perhettä, joiden kesken autamme toisiamme. Esimerkiksi muutto olisi aika nihkeää yksin.

Hyvin vaikea kuvitella tilannetta, jossa joku onnistuisi rajaamaan yhden sukupuolen kokonaan pois elämästään, ja vielä vaikeampi kuvitella mitään järkeenkäypää motiivia edes yrittää sellaista.

Vierailija
26/26 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko sinä naisia mihinkään sen enempää kuin miehiäkään? Pärjääthän yksin.