No mainitkaa yksi esimerkki partylite-somisteista ja hinnasta,
Kommentit (27)
Itse olen etsinyt tuollaisia läpinäkyvissä kipoissa olevia tuikkuja Iittalan Kivi-lyhdyissä käytettäväksi. Mulla on yksi iso Kivi-lyhty, johon mahtuu sellainen lasinen tuikkukippo, olisko havin tuote. Vaan pienempiinkiin lyhtyihin olisi kiva saada läpinäkyvät kipon, mutta tuoksukynttilöitä en voi sietää.
Onko kukaan kokeillut siirtään Partyliten kippoon tavallista tuikkua, kestääkö kippo? Vai ovatko esim. kooltaan erilaiset?
Ja verkostomarkkinointimiljonäärit kierivät rahoissaan.
Vain Suomi-nainen kykenee ostamaan euron tiimarikamaa Partylite-merkillä varustettuna 20 kertaisella hinnalla. Että ihan tiskiharjan muovinen alunen =)
10 pisteen vihje kaikille Partylite faneille:
teepä visiitti euroihmeeseen.
Vierailija:
Partyliten kynttilöitä saa myös tuoksuttomana, eri värisinä.
Siinä samassa muovikipossa.
Siellä voi lomakkeessa ilmoittaa sähköpostiosoitteensa ja sinne saa ilmoituksia tarjouksista ja joistakin muista esittelytilaisuuksista. Suunnittelin kyllä, että kysyisin tilaamista sen sähköpostin kautta.
Olin ensi kerralla epäileväinen, mutta kokeilun jälkeen olen ollut kynttilöihin tyytyväinen. Hintavia ehkä ovat, mutta ei tarvitse pelätä roihahdusvaaraa ja palamisaika on 2xpitenpi kuin tavallisissa tuikuissa. Värit ovat tosi kauniita (läpivärjättyjä) eivätka tuoksut tunnu ' esansseilta' .
Noilla kutsuilla on ollut vain kynttilöitä ja niihin liittyvää rekvisiittaa, ei muuta sälää.
kupissa.
Ja juuri nimen omaan olen käyttänyt niitä niissä Kivi-tuikuissa!!!
Millaisessa partylitekiimassa te mammat oikein olette! Sain lahjaksi muutaman partylitekynttilän ja ne haisi KAMMOTTAVALLE.
Mua kans huvittaa nämä Partylite-tyypit. Täytyy sanoa, että jos joku kertoo mulle ostelevansa PL-kamaa, kyllä tippuu sen ihmisen pisteet mun silmissä.
Vierailija:
Millaisessa partylitekiimassa te mammat oikein olette! Sain lahjaksi muutaman partylitekynttilän ja ne haisi KAMMOTTAVALLE.
lyhtykynttilän sellaisenaan. Palaan kokonaan ja loput saa pois ihan pesemällä.
Ainkin pentikillä ja Ikeassa on sopivia tuoksullisia ja Havilla tuoksuttomia. Myös pirkan pieni lyhtykynttilä sopii kivi-tuikkuun kun ottaa muovikipon pois.
kahden vuoden aikana. Ihan on ollu Havin tuikkuja kuin muitakin.
Mutta silti en kehtoo ostaa Partyliteltä ylihintaisia kynttilöitä...
Monikohan näistä jotka haukkuvat PL:n tavaraa ostavia, polttaa itse esim. tupakkaa? Voiko enää turhempaan/vaarallisempaan hupiin rahansa laittaa?
Jos joku tykkää kynttilöistä, niin ei kai se ole muilta pois, jos on varaa PartyLiteltä kynttilänsä ostaa? On niissä ainakin parempi tuoksu kuin tupakassa!!
Ja onko pakko sitten ostaa just niitä kammotavan tuoksuisia? Ymmärtääkseni tuoksuvaliokima heillä on valtava, löytynee joka nenään sopivia tuoksuja. Itse olen kutsuilla haistellut niitä ja mielestäni oli tosi ihania ja erilaisia tuoksuja. Tavallisesta kaupasta kun ei meinaa muuta tuoksua löytyä kuin sitä iänikuista vanilijaa...
Eipä ole tullut aikoihin naurettua näin paljon. Mistäs tuo tupakkajuttu tähän tempaistiin?
Kurkatkaapa huvikseen huutiksen Partylite-kohteet! Ei hyvänen aika sentään, kyllä nyt av-mammat teitä rahastetaan :)
Huvinsa kullakin.
Mikä tää tuoksujuttukin on? Miksi niitä kynttilöitä täytyy haistella? Ei pahalla, mutta oletteko sattuneet lukemaan tutkimuksen, että nämä keinotekoiset hajusteet ovat karsinogeenisiä.
1 kpl 7 e
3 kpl 20 e
Muovialunen tiskiharjalle 18 e
Kananmunien peittoliina 8 e
...ym ym
mikä on kananmunien peittoliina?
nimim. Miten olenkaan pärjännyt ilman
6 kpl 18 e
sellasii pikku nastoja jotka tökätään muniin, voi merkata sii 3 min 10 min tms
Vierailija:
6 kpl 18 e
sellasii pikku nastoja jotka tökätään muniin, voi merkata sii 3 min 10 min tms
vasta olin kutsuilla eikä siellä mitään liinoja esitelty!
muistuttaa jos jotain ruokaa on ollut viime aikoin ausein . hälytys soi että ei taaas samaa ruokaa kiitos. ja
Ihan tavallisia, siis niitä pieniä tuikkuja, joita lyhtyyn tai lasiin laitetaan.
Tuoksuivat tosin. Sain lahjaksi mutta mukana tuli esite hinnastoineen.
vielä niitä vanhanmallisia asiakirjatelineitä?