Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mikä on paras pesukone?

Vierailija
22.12.2022 |

Jäi taas lahjojen hankinta viime tippaan, ajattelin ostaa vaimolle uuden pesukoneen kun on valitellut ettei nykyinen linkoa kunnolla ja pyykit jäävät märiksi? Mikä olisi hyvä merkki ja malli, edestätäytettävä varmaankin? Saisi olla reilun kokoinen, pyykkiä tulee paljon ja vaimo pesee pyykkiä käytännössä päivittäin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosenlew oli 20v sitten ihan hyvä, en tiedä minkälainen on nykyään.

Ei ole olemassa kuten muitakaan vanhoja tehtaita. Lisenssin haltija mätkii tarroja maailmalta haalimiinsa halpiksiin.

Vierailija
22/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta sille kaunis, helmin koristeltu, kultainen rannekoru joululahjaksi.

Menette muuten yhdessä sinne pesukonekauppaan. Jos haluat antaa pesukoneen nimenomaan joululahjaksi, anna itsellesi.

En ymmärrä tätä ehdotusta. Pesukone on kallis ja takuulla tarpeeseen tuleva lahja. Miksi siihen pitäisi vielä rannekoruja ostella lisäksi? Ei kaikki naiset onneksi ole mitään kaiken kiiltävän perään olevia typeriä variksia.

Pesukone ei ole mikään henkilökohtainen lahja vaan tarkoitettu perheen yhteiseksi kodinkoneeksi.

Henkilökohtainen lahja, olipa se koru, kirja tai mitä vain, annetaan henkilölle ikiomaksi ja valitaan hänen persoonansa ja henkilökohtaisten mieltymystensä mukaan. Sen ei todellakaan tarvitse olla yhtä kallis kuin pesukoneen.

Itse ilahdun vaikka uusista pehmoisista yösukista - onhan niiden antaja halunnut ilahduttaa minua ja ajatellut vain minun varpaitteni hyvinvointia ja mukavuutta.

Pesukone hankitaan joka tapauksessa, kun entinen hajoaa. Samoin kahvinkeitin tai imuri. - En halua löytää niitä joulupaperin sisältä. Lukeeko kortissakin "Mars keittiöön, nainen, suorittamaan elämäsi perimmäistä tarkoitusta!"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
24/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ilahtuisin uudesta pesukoneesta! Nehän maksaa noin tonnin, joten jos mies ostaa sen kokonaan itse, mun ei tarvitse maksaa omaa osuuttani. Todellakin ottaisin riemusta kiljuen vastaan tällaisen lahjan.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
25/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostoslistalla Miele WWE 360 WPS / 8 kg.

Vierailija
26/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektrolux edestä täytettävä mikä meidän asunnosta varastettiin 2000 luvun alussa ja AEG silitysrauta ehdottomasti parasta laatua olikin.

Vierailija
27/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesukone ota voitte ostaa kaupasta 300€.

Vierailija
28/28 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ukrainalaisia Valko venäläisiä Viron venäläisiä ja arabeja on tiedetty lähiöissä sekä uskontolahkoissa varkaissa olleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi