Naiset, mikä on paras pesukone?
Jäi taas lahjojen hankinta viime tippaan, ajattelin ostaa vaimolle uuden pesukoneen kun on valitellut ettei nykyinen linkoa kunnolla ja pyykit jäävät märiksi? Mikä olisi hyvä merkki ja malli, edestätäytettävä varmaankin? Saisi olla reilun kokoinen, pyykkiä tulee paljon ja vaimo pesee pyykkiä käytännössä päivittäin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta sille kaunis, helmin koristeltu, kultainen rannekoru joululahjaksi.
Menette muuten yhdessä sinne pesukonekauppaan. Jos haluat antaa pesukoneen nimenomaan joululahjaksi, anna itsellesi.
En ymmärrä tätä ehdotusta. Pesukone on kallis ja takuulla tarpeeseen tuleva lahja. Miksi siihen pitäisi vielä rannekoruja ostella lisäksi? Ei kaikki naiset onneksi ole mitään kaiken kiiltävän perään olevia typeriä variksia.
Pesukone ei ole mikään henkilökohtainen lahja vaan tarkoitettu perheen yhteiseksi kodinkoneeksi.
Henkilökohtainen lahja, olipa se koru, kirja tai mitä vain, annetaan henkilölle ikiomaksi ja valitaan hänen persoonansa ja henkilökohtaisten mieltymystensä mukaan. Sen ei todellakaan tarvitse olla yhtä kallis kuin pesukoneen.
Itse ilahdun vaikka uusista pehmoisista yösukista - onhan niiden antaja halunnut ilahduttaa minua ja ajatellut vain minun varpaitteni hyvinvointia ja mukavuutta.
Pesukone hankitaan joka tapauksessa, kun entinen hajoaa. Samoin kahvinkeitin tai imuri. - En halua löytää niitä joulupaperin sisältä. Lukeeko kortissakin "Mars keittiöön, nainen, suorittamaan elämäsi perimmäistä tarkoitusta!"?
https://www.power.fi/kodinkoneet/pyykinpesu-ja-kuivaus/kuivaavat-pesuko…
Tän itse haluaisin
Mä ainakin ilahtuisin uudesta pesukoneesta! Nehän maksaa noin tonnin, joten jos mies ostaa sen kokonaan itse, mun ei tarvitse maksaa omaa osuuttani. Todellakin ottaisin riemusta kiljuen vastaan tällaisen lahjan.
🇺🇦🇮🇱
Meillä ostoslistalla Miele WWE 360 WPS / 8 kg.
Elektrolux edestä täytettävä mikä meidän asunnosta varastettiin 2000 luvun alussa ja AEG silitysrauta ehdottomasti parasta laatua olikin.
Pyykinpesukone ota voitte ostaa kaupasta 300€.
Niin ukrainalaisia Valko venäläisiä Viron venäläisiä ja arabeja on tiedetty lähiöissä sekä uskontolahkoissa varkaissa olleen.
Ei ole olemassa kuten muitakaan vanhoja tehtaita. Lisenssin haltija mätkii tarroja maailmalta haalimiinsa halpiksiin.