Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin johtaja väittää iltasanomissa, että lapsilla on nyt kihomatoja sen takia kun syövät lunta.

Vierailija
22.12.2022 |

Voisiko päivittää tietonsa. Onhan siinä kaikkea epäpuhtauksia ja vaikka hämähäkin raatoja, mutta ei siinä nyt kihomatoja ole.
Joku voi laittaa linkin. Kännyllä en saa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun laosi sai kihomatoja, kun nuoli hotellin kylpyammetta. Voi saada mistä vaan.

Vierailija
2/6 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun laosi sai kihomatoja, kun nuoli hotellin kylpyammetta. Voi saada mistä vaan.

Joo mutta niitä ei lumesta saa. Joku kakkapylly on voinut hieroa arseaan ammeeseen, joten siitä sun lapsesi sai sen. Lumessa ne ei elä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi sai kun söi kaverinsa kanssa popcorneja samasta kupista. Mua ihmetytti jo se väite ettei muulloin ole muka samanlailla tauteja liikkeellä. Useinkin on flunssat, mahatauti, kihomatoja ja täitä tarjolla päiväkodissa.

Vierailija
4/6 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meidän muksun koulussakin on superflunssan ja mahataudin lisäksi täitä ja kihomatoja. Keskituloistakin kirpaisi käydä apteekissa, ennaltaehkäisevästi toki. Joku märkärupi tähän päälle olisi kirsikka kakussa, syyhystä en viitsi edes vitsailla.

Vierailija
5/6 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi sai kun söi kaverinsa kanssa popcorneja samasta kupista. Mua ihmetytti jo se väite ettei muulloin ole muka samanlailla tauteja liikkeellä. Useinkin on flunssat, mahatauti, kihomatoja ja täitä tarjolla päiväkodissa.

Niin tästä syystä ne kädet pestään aina ennen syömistä. Se kaveri oli kaivanut pyllyä ja samoilla sormilla sitten söi niitä poppareita. Jos olisi kynnet lyhyet ja puhtaat kädet olleet niin ei niissä mitään matoja/munia olisi ollut. Kihomadot vaativat sen kierteen. Käsi->pylly->suu.

Sen tiedän, että niitä on esim päiväkodissa liikkeellä ja valvonta olematonta, mutta kotioloissa näistä voi pitää huolen.

Vierailija
6/6 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko sai matoja aikoinaan raasta jauhelihasta.Söi sitä työelämässä lihatiskillä olijana.Sen madon nimi oli Lapamato.Lapsilla kihomdot  leviää wc .Tai käsien välitys.Jos pepe kutissut sitä kaivanut .Sitten koskee lelut tai siihen kaveriin.Uloa on satuma..Toki jos päiväkodin pihat illala ulkoilettu koiria ja saanut sinne ulostaa.Kaikea ihmiset tuo kotinsa jalkineissakin sihen kotinsa eteiseen joka on papkteri pesä eliöistä.Sietäkin voi madon munat saada. Syytä eläinläkärit rokottavat kissoja,ettei kissa saa tauteja ,vaikka on sisä kissa.Ne jalkineet jossa ihminen tuo kotinsa kaiken pöpön madotkin ulkoa jos eläimen kakaan astunut.Sitä kakkaa oli 21.12  kävelytiet paljon itä-Helsinki ,sateista ja lumet sulaneet osin.Koirat on kakkineet penkareet.Omistajat ei korjaneet.Onhan talvi lumen alle jää,ajatusmaailmalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi