Jos välttämättä haluaa jompaakumpaa laittaa leivän päälle niin kumpi on terveellisempää, kinkkuleike vai juusto???
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mut hyvät hiilarit jää saamatta jos voileivät jättää :D
Hahhahaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tätä rasvojen välttelyä jaksa ymmärtää samalla kun hiilaria vedetään kuin viimeistä päivää.
Hiilari ei lihota mua ainakaan. Huvittaa nämä diettihömpötykset.
Nimenomaan se hiilari on se lihottaja, ei rasva.
Keskimäärin lihan ja eläinperäisten ruokien saanti on liian suurta. Terveellisempi syödä muuta. Voileivät tai leipä jossa vielä täytteet päällä, tuo tosi ison määrän energiaa.
Juusto on parempi. 2-3 viipaletta vuorokaudessa. Ja kasviksia päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tätä rasvojen välttelyä jaksa ymmärtää samalla kun hiilaria vedetään kuin viimeistä päivää.
Mitkä diettihömpötykset? Missä ne mainittiin? Missä puhuttiin lihomisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan se hiilari on se lihottaja, ei rasva.
Mä en ole lihonut.
Pehmeitä rasvoja kohtuudella on ok.
Ymmärtäkää jo perkele että kaikki rasva ei ole pahasta! Juustossa ja kinkussa on molemmissa hyvää rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on hiilariton ruokavalio.
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin lihan ja eläinperäisten ruokien saanti on liian suurta. Terveellisempi syödä muuta. Voileivät tai leipä jossa vielä täytteet päällä, tuo tosi ison määrän energiaa.
No mutta, eihän terveellisyyttä mitata energian määrällä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää jo perkele että kaikki rasva ei ole pahasta! Juustossa ja kinkussa on molemmissa hyvää rasvaa.
Saatana niissä on kovia rasvoja! Punainen liha on epäterveellistä!
Maitotuotteet on ihmiselle hyvästä ja välttämättömiä. Juustossa on (luontaiseen äidinmaitoon verrattuna) usein paljon suolaa, mutta tässä kannattaa suosia vähäsuolaisia juustoja, kuten esim. emmental ja välttää voimakasuolaisia juustoja kuten feta.
Kalsium on välttämätön ihmiselle, ei pelkästään luustolle ja hampaille, vaan myös aivoille. Lisäksi juustossa on paljon hyviä proteiineja.
Juusto ja oma valmistamat lihatuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on hiilariton ruokavalio.
Aika harvalla kuitenkin, vaikka kyllä heitäkin on.
Vähärasvainen juusto on terveellisempi.
Kaikki prosesoidut lihat, leikkeleet mukaanlukien on terveys riski.
Tietysti jos ostat raan, mausteettoman, suolattoman lihan ja itse maustat ja kypsennät sen ja käytät leikkeleenä, niin on juuston kanssa ok, paitsi punainen liha (nauta)
Tässä 8 syytä välttää prosessoituja lihoja
https://askelterveyteen.com/8-syyta-valtella-prosessoitua-ruokaa/
Minua ei täysjyvä lihota, en syö,vehnäleipää se on sama kuin vetäisi pullaa.
Vierailija kirjoitti:
No siksi minä ainakin syön, että saan energiaa.
Pitäiskö porkkanaa vaan purra aamukahvin kanssa, kun päivän ainoa varsinainen ateria on vasta illalla?
Vierailija kirjoitti:
Vähärasvainen juusto on terveellisempi.
Kaikki prosesoidut lihat, leikkeleet mukaanlukien on terveys riski.
Tietysti jos ostat raan, mausteettoman, suolattoman lihan ja itse maustat ja kypsennät sen ja käytät leikkeleenä, niin on juuston kanssa ok, paitsi punainen liha (nauta)
Tässä 8 syytä välttää prosessoituja lihoja
https://askelterveyteen.com/8-syyta-valtella-prosessoitua-ruokaa/
Vähärasvaisuus ei tarkoita terveellisyyttä silloin kun ruoka-aineesta on poistettu siihen kuuluva rasva. Ruoka-aineen koostumus on muuttunut eikä vastaa alkuperäistä.