Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä tehnyt lahjoituksia vähävaraisille näin joulun alla?

Vierailija
21.12.2022 |

Rahaa? Tavaraa? Ruokia? Mitkä on sinun vuositulosi?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kutsunut köyhän meille syömään. Ostan hänelle lahjankin. Itse olen eläkeläinen. Eläke 1900.

Paras lahja!

Vierailija
22/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua sieppaa niin paljon esimerkiksi nuo fb:ssä köyhyyttään ruikuttavat, että en lahjoita. Jos tuntisin jonkun oikeasti köyhän, jolla kuitenkin elämänhallinta kunnossa, niin sitten voisin lahjoittaa.

Mulle voi lahjoittaa. Mitä sä vaadit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Autan ympäri vuoden kykyjeni mukaan. Vähävaraiset, asunnottomat ja eläimet tarvitsevat apua myös uuden vuoden ja joulun välillä, ei ainoastaan joulun ja uuden vuoden välillä.

Vierailija
24/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori.fi kautta olen lahjoittanut vaatteita lapsiperheelle. On tultu hakemaan jopa kymmenien kilometrien päästä. Tarve on kova.

Tätä tekisin minäkin mielelläni, mutta aina tulee niitä voitko tuoda sinne, tänne ja tuonne viestejä.

Vierailija
25/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Suurin osa Suomen vähävaraisista on joko nistejä tai alkoholisteja. Lahjoitan mielummin vaikka Ukrainaan.

Siellähän ei niitä yhtään olekaan!:D.....saatana urpot siellä on 44 miljonaa jotka kaikki pitäs 

Vierailija
26/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähävarainen. Olisin tarvinnut jonkun jouluavustuksen lahjaan yläkoululaiselle, mutta en ole hakenut sellaista. En tiedä miten sitä haetaan. Seurakunnalta kai voisi kysyä, mutta onko jo liian myöhäistä. On ollut raskasta muista syistä ja koko joulu on jäänyt vähälle huomiolle.

Vierailija
27/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Autan ympäri vuoden kykyjeni mukaan. Vähävaraiset, asunnottomat ja eläimet tarvitsevat apua myös uuden vuoden ja joulun välillä, ei ainoastaan joulun ja uuden vuoden välillä.

Kiitos!

Vierailija
28/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Suurin osa Suomen vähävaraisista on joko nistejä tai alkoholisteja. Lahjoitan mielummin vaikka Ukrainaan.

Ei pidä paikkaansa. Päihteitä käyttävät vain korostuvat katukuvassa ja mediassa. Köyhä on usein kohdannut vaikeuksia, muttei todellakaan aina päihteiden aiheuttamia. Suuri osa köyhistä on niin huomaamattomia, että et edes näe niiden kulkevan ohitsesi kadulla.

Vierailija
29/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, jouluna vähän enemmän. Joulupataan aina muutama seteli kun käyn kaupassa. Vanhat lelut ja käyttämättömät hyväkuntoiset vaatteet samaan Joulupata- keräykseen. Vuositulot noin 59000€.

Vierailija
30/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähävarainen. Olisin tarvinnut jonkun jouluavustuksen lahjaan yläkoululaiselle, mutta en ole hakenut sellaista. En tiedä miten sitä haetaan. Seurakunnalta kai voisi kysyä, mutta onko jo liian myöhäistä. On ollut raskasta muista syistä ja koko joulu on jäänyt vähälle huomiolle.

Ota yhteys paikallisen srk: n diakoniaan. Voit saada apua. Voimia!

Vierailija
31/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta näin vähävaraisena voisin ottaa lahjoituksia kyllä vastaan. 600e kuussa tulot.

Vierailija
32/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna oli kiva kun kaupoista sai ostettua kuivia elintarvikkeita, jotka sitten vietiin vähävaraisiin perheisiin. Tämän vuoden keräys loppui lähikaupassani ennenkuin kerkesin siihen osallistua. Pitää vielä katsella jos jossain olisi semmoinen keräyspiste.

Vierailija
33/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pelastusarmeijalle ja tavaraa Ukrainaan.

Animalia saa muutaman euron myös.

Olen yh ja siksi kai auttaminen lähellä sydäntä koska mietin miten huonosti voisi olla jos ei ole sitä toista tienaaja. Oma palkka yli 50 000 siksi pystyn auttamaan. En isosti, mutta jotain aina.

Vierailija
34/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole, olen vähävarainen itse

Vierailija
35/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä aio. Vähävaraisia tuen jokaisesta palkastani verojen muodossa.

Vierailija
36/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euroa, 14 000.

Vierailija
37/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tarjosin kahdelle vähävaraiselle työpaikkaa. Toinen sylki päin, mutta toinen oli kiitollinen mahdollisuudesta.

Vierailija
38/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pakettia Joulupuu-keräykseen.

Vierailija
39/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole avustanut enkä lahjoittanut kenellekkään mitään, hyvä jos pärjään itsekkään. Ja vuosituloni ei kuulu sinulle.

Vierailija
40/43 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta tarjosin kahdelle vähävaraiselle työpaikkaa. Toinen sylki päin, mutta toinen oli kiitollinen mahdollisuudesta.

Missä päin, mikä liksa?

Mä tuun.