Mitä poika voisi ostaa äidilleen lahjaksi?
Niin. Otsikossa kysymys. Tällane 20-v jantteri ei keksi äidilleen mitää lahjaa, mistä ite tykkäisitte? :)
Kommentit (25)
Kysy äidiltä mistä pitää lahjoissa. Vaihtoehtoja: Itse pidän (en ole äiti, mutta 44v) luomutuotteista, kirjoista, hopeariipus, lahjakortti, vihot, muistikirja, hyvä kuulakärkikynä, askartelupakkaus tarvikkeineen vaikka fimo tai silkkimassa (kaikki eivät pidä siitä, ehkä olen lapsellinen leikkivä aikuinen), kori johon on kerätty jotain pientä kivaa (aarteita ja löydettävää), luonnon materiaalit ja elementit, keramiikkaesine joka on hyvin tehty, luomukynttilät, kortti. Jos on kukkia tai tuoksuja, ei saa olla voimakas tai kauhea. Silti voihan äitisi pitää ihan eri asioista kuin palstalla olevat.
Ja kirjojen suhteen voi olla lahjakortti ok. Itse hankin esim. Adlibris kaupasta tai Suomalainen. Akateemisessakin voi olla.
Ihan mitä vaan, minkä hän on valinnut minulle. Vaikka korvakorut (ihan edullisetkin), hiusnaamio, sudoku-lehti tai villasukat. Kaikki käy. Vaikka "hauska" kahvikuppi - käyttäisin varmasti, ja hyvin suuresti rakastaisinkin.