Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häidenne ruokailusta! Kertokaa!!!

Vierailija
12.11.2006 |

Hei te kaikki jo rouvautuneet!

Mietin tässä alustavasti häidemme ruokailua ja olisi todella mielenkiintoista tietää millaisia ruokailuja teillä on ollut. Miten järjestitte lasten ruokailun (jos teillä niitä oli), söivätkö isovanhempien kanssa vai kuinka? Entä oliko lapsilla oma tarjoilupöytä?

Sitten kiinnostaisi tietää MITÄ tarjositte ja PALJONKO maksoi?! Oliko pitopalvelu ja/tai teittekö jotain itse?

Kiitollinen olisin vastauksistanne!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika näky, kun ison mahan kanssa vedin perässäni kärryjä, joissa oli kaksi laatikkoa skumppaa.

[/quote]

Vierailija
2/8 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä ootte saaneet milläkin rahalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse menuun, hintaa 18,50e/aikuinen

Ei erillistä lasten pöytää

Isovanhemmat perheen pöydässä, meillä oma pöytä.

Vierailija
4/8 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut kalliiksi, sukulaisten avustuksella tehtiin kaikki itse, paitsi täytekakku...hintaa en muista.

Vierailija
5/8 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä tais maksaa n. 45¿/henki ilman juomia. Täydellinen pitopöytä + kakkukahvit + yöpala.

Vierailija
6/8 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis, kertokaa nyt!

Vierailija
7/8 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset istuivat vanhempiensa kanssa, ei ollut mitään erillistä pöytää. Meillä oli seisova pöytä, ja monenlaista syötävää. Satsattiin ruokapuoleen, monenlaista ruokaa, jotta oli jokaiselle jotakin.

Vierailija
8/8 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttiin mieluummin enempi vieraita. Eli syöjiä n. 120. Seisova pöytä jossa oli " kylmiä ruokia" , koska juhla oli perjantaina, eli ihmiset ovat kuitenkin jo esim. töissä syöneet. Ruokalajeina voileipäkakkuja, salaatteja (pasta-, peruna-, tomaatti-salaatit), karjalanpiirakoita ja pasteijoita. Erilaisia tahnoja leiville. Kakkuja oli kerma- ja suklaa. Kahvit, teet, maidot ja kermat. Keksejä ja pullaa.

Ruokaa oli ihan törkeästi ja sitä jäikin. (voileipakakkuja 1/10 vierasta, salaatteja 2 ämpärillistä/salaatti, pasteijoita&piiraita 2 kpl/vieras.) Kavereilta tarvittiin apua ruokien esille asettelussa ja siivoamisessa. Helpommalla olisi päässyt kertakäyttöastioilla. Kavereiden kanssa tehtiin yhdessä edellisenä päivänä talkoohengellä. (jälkikäteen voin sanoa, että oli aika rankkaa, sillä olin 7 kuukaudella raskaana)

Alkoholia oli n. 6 annosta/vieras (kaiken kaikkiaan oli kuoharia, boolia, olutta, siideriä, viiniä ja lonkeroa). Määrä oli ehkä jopa liikaa, sillä eiväthän kaikki juo laisinkaan. Limua ja mehua lapsille (ja minulle).

Sitten vielä pöytien koristeet, pöytäliinat ja kukat.

Ruoat ja juomat maksoivat n. 1500 yhteensä. Ruoista suurin osa hankittiin tukusta ja alkoholi haettiin Tallinnasta. Oli aika näky, kun ison mahan kanssa vedin perässäni kärryjä, joissa oli kaksi laatikkoa skumppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi