Vaimo petti
Vaimo 54v petti minua pikkujouluissa. Asia v ituttaa, koska meillä on aiemmin ollut puhetta ottaa vieras mies makkariin. Kaiken piti tapahtua minun ollessa paikalla. Nyt vaimo meni pettämään, kun olisi vierasta saanut luvalla. Ärsyttää, kun hän ei kunniottanut sopimustamme lainkaan. Katuu myt tekoaa, mutta taitaa olla myöhäistä.
Kommentit (18)
Varmaan vaimon idea ottaa vieras mies makkariin?
Nyt käyt pikkujouluaikaan vielä panemassa jotain vierasta naista. Sitten aloitatte keskustelun, että mitäs nyt tehdään?
Mä lemppaisin naisen ulos.
Siitäs sait aisuri. Olisit ollut mies, eikä mikään runkkari vässykkä.
Hankin kostoksi fleshlightin ja kerroin vaimolle mainoksen mukaisesti, että on parempaa kuin aito! Sekös vaimoa v ituttaa! Kosto on suloinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hankin kostoksi fleshlightin ja kerroin vaimolle mainoksen mukaisesti, että on parempaa kuin aito! Sekös vaimoa v ituttaa! Kosto on suloinen.
Ap
Mä olisin hankkinut kaksi.
Sovi että käyt ammattilaisella, sen jälkeen voitte tasavertaisesti keskustella asian läpi. Paras kuitenki yrittää tehdä sovinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä olisin hankkinut kaksi.
Yllättävän nautinnolinen tämä fleshlight. Toinen varvi menossa tänään. Vaimoa v ituttaa entistä enemmän kun huohottelen estoitta makuuhuoneessamme. Fucking bitch, siitäs saat!
Ap
onko siitä delux mallia missä olisi persereikäkin niin voisit vielä hehkuttaa että sekin on parempi
Ap, kuluuko järvi soutamalla?
Aikuistu.
No toki voi vähän harmittaa, mutta sitten toisaalta - mitäs sitten. Vaimosi sai nautiskella ja ehkä joku toinen ihminen myös. En tiedä jäitkö sinä sitten jostain paitsi, mutta luulisin että pillu tuntuu yhtä hyvältä kuin aiemminkin. Mitä noista kannattaa mökötellä, nauttikaa elämästä ja anna vaimosikin nauttia seksistään. Mitä enemmän sitä enemmän, olen itse sen huomannut....
Vierailija kirjoitti:
No toki voi vähän harmittaa, mutta sitten toisaalta - mitäs sitten. Vaimosi sai nautiskella ja ehkä joku toinen ihminen myös. En tiedä jäitkö sinä sitten jostain paitsi, mutta luulisin että pillu tuntuu yhtä hyvältä kuin aiemminkin. Mitä noista kannattaa mökötellä, nauttikaa elämästä ja anna vaimosikin nauttia seksistään. Mitä enemmän sitä enemmän, olen itse sen huomannut....
Onko sinulle ok, jos vaimosi pettää sinua? Millaisessa suhteessa oikein elätte?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo tyyppi lienee niitä kavereita, jotka runkkaa vieressä, kun vieras panee omaa vaimoaan. No jokaisella on omat ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo tyyppi lienee niitä kavereita, jotka runkkaa vieressä, kun vieras panee omaa vaimoaan. No jokaisella on omat ongelmansa.
Ei ole ees ikään ongelma, seksi on kivaa ja saa siitä nauttia kukin tavallaan, luulen kyllä että sinulle se pipo vähän kiriistää. Luuletko itse, ettei kukaan omaa vaimoasi katselle halumielellä ? pöhköä edes kuvitella että joku on omaisuuttasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole ees ikään ongelma, seksi on kivaa ja saa siitä nauttia kukin tavallaan, luulen kyllä että sinulle se pipo vähän kiriistää. Luuletko itse, ettei kukaan omaa vaimoasi katselle halumielellä ? pöhköä edes kuvitella että joku on omaisuuttasi
Mikäs aisuri se sinä oikein olet? Ja onko pettäminen mielestäsi ok? Jos minulla pipo kiristää, niin sinulla on hihna löystynyt, kuten varmaan "miehuutesikin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä oma naiseni kuuluu mulle. Ja vaan mulle.
Jos alkaa muut miehet kiinnostamaan, niin ihan vapaasti saa mennä kokeilemaan. Tosin takaisin ei ole tulemista.
Joku syy. Joku 'hyvä syy' aina? Vai oisko se Vaan..
..se, (ihmisen. ikuinen perisynti) itsekkyys?
*päätä ite. Kun parhaiten tiedät.. (aina.tietenkin)*
"Petän, koska ajattelen itsekkäästi.
Petän, koska en voi tai uskalla puhua.
Petän, koska en uskalla.
Petän, koska haluan.
Petän, koska himoitsen.
Petän, koska olen muka oikeutettu.
Petän, koska en saa.
Petän, koska toinen ei riitä.
Petän, koska haluan enemmän.
Petän, koska toinen ei tiedä.
Petän, koska olen epävarma.
Petän, koska pelkään jääväni jostain paitsi.
Petän, koska en koe satuttavani toista.
Petän, koska olen aina tehnyt niin.
Petän, koska en jää kiinni.
Petän, koska haluan nuorempaa/vanhempaa.
Petän, koska haluan samaa sukupuolta.
Petän, koska haluan toteuttaa salaisia fantasioitani.
Petän, koska en ajattele.
Petän, koska en ole tyytyväinen.
Petän, koska en uskalla kertoa.
Petän, koska pelkään.
Petän, koska pakenen todellisuutta.
Petän, koska haluan seikkailua.
Petän, koska elän vain kerran.
Petän, koska vain voin.
Petän, koska jossakin syvällä ja kaukana on asioita, joista en voi puhua.
Petän, koska pakenen.
Petän, itsekkäästi." niin.
Niin..ehkä?
Luottamus siis meni.
Miten jäi kiinni? Kysyitkö ja myönsi vai kertoiko itse ensin?
Jos jäi kiinni vahingossa niin ehkä ei ollut eka kerta.