Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmin ja turhin asia ikinä mihin olet ikinä käyttänyt rahaa ja kadut sitä lopun elämäsi

Vierailija
19.12.2022 |

Mä muutenki pienituloisena 19 vuotiaana jää käteen vain 990€ kuukaudes laskujen jälkeen. Joskus vuosi sit vielä kun olin masentunu eikä rahankäyttö kiinnostanu nii 2500 euroa yhteensä käytin kuukauden aikana kännykkäpeliin D: ja mikä pahinta! Siinä pelissä ne ostamani jutut mitä ostin 2500€ eurolla niin annoin ne kaikki siinä pelissä köyhille olin itte siinä pelissä rikas ja annoin ilmatteeks kaikki tavarat ja jutut siinä pelissä ku hyvätekeväisyys oli sillo mun juttu.. ja sit vielä mun pelikonsolit ja nintendo switchinki annoin ilmatteeks pois facebookissa, oli sillo todellisuuden taju hämärtyny mutta nyt jälkeenpäin kaduttaa..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto tuli ostettua väärään aikaan ja todellakin väärän ihmisen kanssa.

Auton vaihto uuteen 2-3v välein.

Vierailija
22/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoitin rahaa Ukrainaan ja sain vasta sen jälkeen tietää, että se onkin läpeensä korruptoitunut maa ja että lahjoittamani rahat menivät todennäköisesti rikollisille. Kyllä hävettää.

Ei persaukinen Igor, et ole koskaan lahjoittanut rahaa (jota sinulla ei ole) yhtään minnekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseen jota tapailee.

Vierailija
24/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpamuotia ihan liikaa nuoruudessani. Käyttämistäni summista en tiedä, mutta muutamissa vuosissa ihan liikaa vaatteita, kenkiä jne. käyttöön nähden. Joka tilanteeseen jotain ja mielikuvat olivat todellisuutta ihmeellisempää. Murto-osa ostoksistani päätyi säännölliseen käyttöön ja aika monet niistäkin oli laadultaan aivan p*skaa. Nykyään ostan yhden laadukkaamman kymmenen sekundan sijaan harkitusti ja tarpeeseen.

Vierailija
25/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex avopuoliso.Panokerralle tuli hintaa n.3v aikana.Otti vastaan antamatta takas varsinkin viimenen puolivuotta.Valheita ja paskanpuhumista siitäkin edestä😅 Ei tehnyt lovee paksuun lompsaan mutta periaatekysymys

Vierailija
26/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan sitä baariin kannettua melkoisesti aikoinaan rahaa.

Ja oon ostanut nuorena paljin vaatteita.

Hölmöä oli asua vuosia vuokralla. Nyt on ns loppuiän koti

Vierailija
27/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhanpäiväisiin spontaaniostoksiin. Vaatteisiin ja kenkiin. Tuhottomasti. Enkä juuri ole käyttänyt. 

Vierailija
28/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä urheiluhierojakurssi, maksoi 3500€ enkä koskaan tehnyt hierojan töitä.

Vierailija
29/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena alkoholiin. Oli ok palkkainen vakityö, halpa kämppä ja hoitamattomat mielenterveysongelmat, lapsuuden traumat perheväkivaltoineen, seksuaalisine hyväksikäyttöineen jne. En pystynyt olemaan itseni kanssa joten join itseni joka päivä humalaan, aluksi vielä baarissa, onneksi sitä sekoilua kesti vain 4 vuotta Lopetin alkoholin 22 vuotiaana, nyt olen 36. Ostin eksän kanssa talon, eksä sairastui skitsofreniaan ja erottiin, ja talo ei ole mennyt kaupaksi, ero osittamatta edelleen. Lapsen tapaamisten järjestelyt sun muut ihan karseita. Ihan perseestä. Ja tää oli vielä sellainen järjellä tunteen yli, "itselle ja lapsille vakaa ympäristö" motivoitunut suhde. Enpä olisi arvannut että mennee loppu viimeksi näin.

Vierailija
30/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice plus kapselit. 250€ palo 4 purkkiin kuivattuja marjoja ja vihanneksia Tuttu myyjä sai ostamaan ja hitto kun kaduttikin jälkeenpäin. Kaiken lisäksi olin tuolloin köyhä opiskelija, joten ei edes olisi ollut moiseen varaa.

Vierailija
31/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanmakuinen kollageenijauhe,ja maltaita maksaneet kalliit voiteet. Rypistyn kovaa vauhtia, hyväksyn "kohtaloni" nyt yli 50 v.

Vierailija
32/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen.

Mies on onnellisin sinkkuna.

Vierailija
33/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostomarkkinointi.

Vierailija
34/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lomakodin , jossa en ole voinut käydä kuin yhden kerran. Maksan hirmuisia kuluja ja kiroilen!

Vierailija
35/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesasin miesystävääni maksamalla laskuja ja ostamalla ruokaa ja välillä vaatetta hänen tenavalleen monta vuotta. Nyt olen itse vähissä varoissa ja hänellä pyyhkii jo hyvin, niin maidon tuo välillä kaupasta ja jos joku ostos maksaa kympin, niin jo on käsi ojossa haluamassa sitä takaisin samantien.

Vierailija
36/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari moottoripyörää, joihin tuli 20 vuoden aikana kilometrejä noin 40 000 eli 2000 per vuosi.

Jokainen kilometri on maksanut ostohintana, huoltoina, polttoainekustannuksina ja vakuutuksina niin paljon etten uskalla laskea.

Vierailija
37/37 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exään käytin joka kuukausi junalippuja satojen eurojen eestä, venkslasin toiseltapuolen suomee aina hänen luokse ja tämä hienomies kävi ite vaan kerran mun luona kun pyysin useaan otteeseen. Ainiin ja hänellä oli siinä sivussa haku päällä, vähän tutkailin tarkemmin lopulta ja tinderit sun muut löyty, eli olin vain varalla. :D Onneksi tuota ksipäätä ei tarvitse läheltä vahingossakaan katella ja jatkaa näköjään samaa hommaa vaikka on parisuhteessa, tosin eihän sitä tiedä vaikka heillä on avoin mutta onnea jatkoon :DD mulla tyhjeni lompsa ja oli pitkä vitutus, nykysin osaan nauraa jo itselle virheistä ja ei enää tuommoisia suhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän