Mitä tapahtuu jos blondiin väriin laittaa tummanruskeaa?
Eli mulla on luonnostaan vaalea tukka, ja pitäs tyveen laittaa tummanruskeaa juurikasvun peitoksi. Vaikuttaako tummanruskea, kuten musta väri? Että pinttyy hiukseen ja joudutaan tekemään taas värinpoisto? Kävin kampaajalla elokuussa, ja mulle laidettiin ruskeita raitoja ja tummempi tyvi. Ennestään oli mustat hiukset (värjätyt) ja tehtiin värinpoisto. Nyt tarkotus olisi vaan tyvestä värjätä tummemmalla. Vaaleanruskea tyvi meni viimeksi oranssiksi. Sitä en enää kokeile.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se värinpoisto täytyy tehdä myöhemmin? Olet siis luonnostaan vaalea, mutta haluat että tyvi on vastavärjättynä tumma ja haalistuu kokonaan pois?
Siis olen luonnostaan vaalea. Mutta olen pitänyt mustaa tukkaa 10v, elokuussa kävin kampaajalla jolloin tehtiin värinpoisto, laitettiin ruskeat raidat ja tyvi värjättiin tummemmaksi. Nyt tyvi on taas vaalea ja haluaisin siitä tummemman jotta sopisi taas raitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se värinpoisto täytyy tehdä myöhemmin? Olet siis luonnostaan vaalea, mutta haluat että tyvi on vastavärjättynä tumma ja haalistuu kokonaan pois?
Siis olen luonnostaan vaalea. Mutta olen pitänyt mustaa tukkaa 10v, elokuussa kävin kampaajalla jolloin tehtiin värinpoisto, laitettiin ruskeat raidat ja tyvi värjättiin tummemmaksi. Nyt tyvi on taas vaalea ja haluaisin siitä tummemman jotta sopisi taas raitoihin.
Värinpoiston tarve jäi edelleen selvittämättä, mutta voit (yrittää) tummentaa tyveä toki kotona. Kovin vaaleaan pohjaan ruskeaa laittaessa lopputulos voi olla vihertävä tai muuten tunkkainen etenkin jos laitettu väri on tuhkaan taittava.
Oletan, että kampaaja ei ole vaihtoehto vaikkakin siellä lopputulos olisi varmasti lähimpänä sitä mitä haluat.
Vihreäksi menee.
Minun tukka värjättiin ensin kirkkaanpunaiseksi ja sitten tumma päälle.