Olen vajaa 40 v mies ja pelkään kuollakseni vanhenemista
Erektio-ongelmat ja kivesten roikkuminen, kaljuuntuminen, ei saa enää naisia ja kaljamaha.
Kommentit (30)
En oikein ymmärrä. Jos on terve niin eikö asiat ole hyvin, kun vastassa on vain normaalit ikääntymisen haasteet? Vanheneminenhan on kaikille ollut tiedossa alusta asti, ja siitä vielä muistutetaan vuosittain syntymäpäivillä.
Niin, ei se olekaan yksioikoinen asia siis vanheneminen. Uskoisin, että helpommalla pääsee ja lisää onnellisia hetkiä myös kun hyväksyy asian. Itse olen nyt 40v. Tässä ollaan vaan kunnes kuolema korjaa. Yritän nauttia elämästä niin paljon kuin pystyn ja selviytyä tehtävästäni valmistaa omat lapset aikuisuutta varten. Enkä ajatellut alkaa keräämään läskiä vaikka vanhenenkin. Suunnillren samankokoisena aion pysyä. Ja olen onnistunutkin. Olen jopa vähän paremmassa kunnossa nyt kuin 25 vuotiaana noin ulkoisesti, mitä nyt naama jo vähän hapantunut
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 40 v nainen ja pelkään myös vanhenemista. Mitä sanoisit minulle?
Jos pysyt normipainossa niin et rupsahda nopeasti.
Harjaa hampaat aamuin illoin.
Kuolema on helpotus, syvä uni.
Jumalaa ja viimeistä tuomiota ei ole.
Tyhmä trolli..keksi parempi..onko hoitokodissa tylsää?
Kun rakkoa tyhjentäessä huomaa että nokottaa kengille niin tietää että vanhuuden vaivat ovat alkaneet ja lisää on tulossa
Ei se vanheneminen ole mitään herkkua kenellekään. Jotenkin sen kanssa on kuitenkin tultava sinuiksi ja jatkettava elämää eteenpäin. Miksi naisten saaminen on sulle niin iso pelko? Kannattaisiko arvottaa elämää eri tavalla jo tuossa iässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on semmoista miehillä. Äiti tykkää aina kuitenkin 🤗
No tämä. Äidit on parhaita!
Tämän takia oma vanheneminen ei haittaa pätkääkään, mutta äidin vanheneminen ja kuolema on aivan kaameaa.
Tämä. Pelottaa että yhtäkkiä kuolee. On suht hyväkuntoinen nyt, mutta ei sitä tiedä koskaan noiden vanhusten kanssa.
Ikuinen teiniys ja ainainen kypsymättömyyskö joidenkin haaveena ja sinä ainoana arvostamisen arvoisena arvona elämässä ?
(...mainosmaailma taitaa silloin jo hallita ainoana siellä pääkopassa. Kannattaisiko ,näin leikkisästi sanottuna, alkaa "konmarittamaan " niitä arvoja sieltä ?)
Vain alapeukkuvastauksestasi päätellen miettimis-&ymmärrys kapasiteettisi ei sitten ilmeisesti riitä käsitteitä edustavien sanojen kaikkien merkitysten tajuamiseen.
(ps* pahoitteluni ja osanottoni kuitenkin sen vuoksi että tämän sinusta nyt jouduin,ikävä kyllä , toteamaan.)