Seiska: "Kohupankkiiri Björn Nalle Wahlroos unohti kultaiset käytöstavat". Miksi Nalle läimäytti oven kiinni vaimonsa nenän edessä?
Miksi rikkaat miljonäärit ovat käytöstavoiltaan nolon moukkamaisia?
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kohupankkiiri-Bjorn-Nalle-Wahlroos-unohti…
Kommentit (33)
Itsekkäät ja omahyväiset narsistit eivät välitä huomioida muita.
No ei varmaan rakasta ja arvosta vaimoaan. Taitaa vaimonsa olla pelkkä kotirouva. Nalle voisi vaihtaa nuorempaan.
Parisuhde pohjamudissa? Se ei silti oikeuta käyttäytymään huonosti. Varsinkaan, kun vaimolla on juhlakengät jalassa ja ulkona on lunta ja liukasta. Tyyppi on uskomaton tomppeli!
Potku persuksille tuollaista vätystä! NiiN!
Nallen ystävä Carl Gustaf ei varmasti käyttäyisi näin missään olosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan rakasta ja arvosta vaimoaan. Taitaa vaimonsa olla pelkkä kotirouva. Nalle voisi vaihtaa nuorempaan.
Tuskin Nalle vaihtaa nuorempaan. Tulee miljonäärille liian kalliiksi. Miksi pitäisi erota, kun vaimoaan voi kohdella moukkamaisesti? Hauskaa, että tämä tuli julkisuuteen.
Huutikset köyhille itkemässä täällä :D
Käyttäytyy tasa-arvoisesti. Sitähän naiset Suomessa haluavat? Ei pidetä kädestä, ei availla ovia. "Osaan minä itsekin".
Itse en kuulu tuohon koulukuntaan, vaan mies on aina mies seurassani ja kohtelee minua kuin naista. Avaa ovet, antaa minun kävellä ensin sisälle ja antaa käden kun kävelemme. Sitä paitsi noissa piireissä ei aviomies tee tuosta kuin sen, että olisi ojentanut käden. Auton kuljettajan tehtävä on avata ovet ja auttaa ulos tai sisään autoon.
Aika paskamainen tyypi, ettei voi ovea pitää auki vaimolle. Tuo kuvastaa selvästi k*sipäisen ihmisen luonteen.
Hän itse odotaa huomaavaista ja nöyrää kohtelua ympäristöltä. Miksi se kuitenkin käyttäytyy muita kohtaan noin?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytyy tasa-arvoisesti. Sitähän naiset Suomessa haluavat? Ei pidetä kädestä, ei availla ovia. "Osaan minä itsekin".
Itse en kuulu tuohon koulukuntaan, vaan mies on aina mies seurassani ja kohtelee minua kuin naista. Avaa ovet, antaa minun kävellä ensin sisälle ja antaa käden kun kävelemme. Sitä paitsi noissa piireissä ei aviomies tee tuosta kuin sen, että olisi ojentanut käden. Auton kuljettajan tehtävä on avata ovet ja auttaa ulos tai sisään autoon.
Autonkuljettajan tehtävä ei ole avata ja pitää kodin ulko-ovea auki. Herra Iso Herra olisi voinut tehdä sen, mutta ei viitsinyt.
"Kotitalolla vauhdikas meno jatkui. Nalle nousi omin avuin autosta ja paineli rappukäytävän ovesta sisälle. Hän ei taaskaan jäänyt odottelemaan vaimoaan"
(seiska)
No eipäs läimäyttänyt. Katsokaa nyt vähän tuota viimeistä kuvaa, jossa rva Wahlroos kiertää auton peräpäätä. Auton oikeanpuoleinen (kulkusuunnassaan) ovi, josta hra Wahlroos edellisessä kuvassa meni takapenkille, on tuossa viimeisessäkin kuvassa yhä auki: siis kuvassa ovi näkyy sen ravintolan ikkunassa olevan "Pyynikin" -tekstin alapuolella.
Ovi on auki kaikissa kolmessa pariskunnan poistumiseen liittyvässä kuvassa, mutta oikeanpuoleinen ovi ei jostain syystä kelvannut rva Wahlroosille.
Seiska-lehti valehtelee ja te olette umpisokeita.
Narsisti-Nalle, psykopaatti ja eugenisti. Kuka yllättyi?
Tämä aloitus poistuu aivan kohta. Monimiljonääristä ei saa puhua pahaa, vaikka se olisi tottakin. Suurta herraa ei saa asettaa naurunalaiseksi, vaikka se ansaitsee sen täysillä. Se on soo, soo ja hys, hys!
Viriääkö tästä taas kävelyn välimatka -keskustelu, joka on nyt syksyllä virinnyt ainakin pariin otteeseen.
Ettei vain nallukalla olisi joku nuorempi nussusussu.
Vierailija kirjoitti:
Viriääkö tästä taas kävelyn välimatka -keskustelu, joka on nyt syksyllä virinnyt ainakin pariin otteeseen.
Ettei vain nallukalla olisi joku nuorempi nussusussu.
Onhan sillä, varmaan useampikin sussu. Ei se silti ole eroamassa.
Nallella taas tullu ilmavaivoja ja ripulikohtaus skumpasta.
Ei siinä jouda ovia pitään kun joutuu muuta pidätteleen.
Joka päivä ei ole hyvä päivä.