Mikä biisi soisi sinun hautajaisissasi, jos saisit valita?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nämä läheisillenne! Se on paras apu sureville omaisille, kun järjestävät hautajaisia. Samoin muistovärssy, jonka haluatte kuolinilmoitukseenne.
Olen jo kertonut osan. Juuri jostain syystä tein mielessäni soundtrack-listaa pari päivää sitten.
Koska en kuulu kirkkoon, ohjelmiston voinee muovata melko vapaasti.
Kyl se olis frank sinatran my way..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä aloitus. Olen jo vastannut kahteen edelliseen. Lue ystävällisesti niistä.
Onko niitä missään enää. Miksi kommentoit kun niin tympii?
Kun syötät hakukenttään, "Mikä biisi soisi sinun hautajaisissasi", löytyy kolme aiempaa ketjua. Useampiakin on ollut, osa ilmeisesti poistunut.
Ei tympäise, mutta ihmettelin, kun samaa kysyttiin viimeksi viikko sitten.
Siihen voi kulua vielä kymmeniä vuosia, jos on tuuri. Se olisi musiikkia jossa laulettaisi valosta. Sen jälkeen tulisi irlantilaista voimakasta säkkipillimusiikkia 3 kappaletta, myös kirkosta ulos lähtiessä. Tämä kirkossa. Kakkutilaisuudessa, jos sellainen olisi, olisi marjakakkua ja puhetilaisuus. Oikeasti lienee joku vaatimaton tilaisuus jossa on pelkästään pappi ja avustaja paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä aloitus. Olen jo vastannut kahteen edelliseen. Lue ystävällisesti niistä.
Onko niitä missään enää. Miksi kommentoit kun niin tympii?
Kun syötät hakukenttään, "Mikä biisi soisi sinun hautajaisissasi", löytyy kolme aiempaa ketjua. Useampiakin on ollut, osa ilmeisesti poistunut.
Ei tympäise, mutta ihmettelin, kun samaa kysyttiin viimeksi viikko sitten.
Ehkä tämän ketjun aloittaja ei tiennyt sitä?
Ja mitä väliä?
Sentenced - Mourn. Sielukas instrumentaali, joka saanut inspiraationsa edesmenneistä läheisistä.
Tätä ketjua eräs taisi hakea viime viikolta:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4925009/minka-biisin-haluaisit-soitetta…
Fletwood Macin Albatross sopisi hyvin johonkin väliin.
Pelle Hermannin tunnari, jotta mahdollisimman kiusallinen tunne tulisi.
Hei mummo