Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava mies. Mitä tehdä

Vierailija
18.12.2022 |

Olen jutellut nyt kauan netissä miehen kanssa ja nyt selvisi että mies ylipainoinen. Omasta mielestä vaan 5kg mutta kyllä sitä painoa on reippaasti enenpi. Itsellänikin ollut terveydellisiä huolia ja tästä syystä oon halunnu pitää itseni hyvässä kunnossa. Olen hoikka/normi bmi 21-22, liikun paljon. Terveellinen ja ravitseva ruoka on tosi tärkeä juttu. Mitäs nyt. Mies on kiva mutta pelottaa että mitä jos ylipaino on isoin este. Treffeistäkin jo puhuttu.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi painat naisia alas, kun voisit yhtä hyvin tapailla pluskokoista aista?

Vierailija
2/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus ei minusta sinänsä ongelma, vaan elämäntyylien erilaisuus. Mitä te tekisitte yhdessä, jos toisella on tosi liikunnallinen elämäntyyli ja toinen makaa vain sohvalla herkkuja mässyttäen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus ei minusta sinänsä ongelma, vaan elämäntyylien erilaisuus. Mitä te tekisitte yhdessä, jos toisella on tosi liikunnallinen elämäntyyli ja toinen makaa vain sohvalla herkkuja mässyttäen?

Mitä sillä muka on väliä, jos molemmat ovat naisia. 

Vierailija
4/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Sinulle ulkonäkö tärkeintä joten ei kannata lihavaan tutustua.

Vierailija
5/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava mies kirjoitti:

Eihän kyse ole pelkästään ulkonäöstä vaan terveydestä ja harrastuksista. Ja viime kädessä siitä, onko kumppani x vuoden kuluttua edes elossa. Lihavuus on hengenvaarallista, moneen sellaiseen tautiin voi kuolla josta normaalipainoinen toipuu helposti.

Vierailija
6/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se paino läskiä vai lihasta, bmi vai mikä sua nyt närästää? Mun mies on 196 cm/105 kiloa, eikä ole läski.

Mutta jos sulle paino on tärkeä kriteeri niin anna olla. Win-win molemmille.

Vierailija
7/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava mies kirjoitti:

Eihän kyse ole pelkästään ulkonäöstä vaan terveydestä ja harrastuksista. Ja viime kädessä siitä, onko kumppani x vuoden kuluttua edes elossa. Lihavuus on hengenvaarallista, moneen sellaiseen tautiin voi kuolla josta normaalipainoinen toipuu helposti.

Pyh olen lihava ja olen parempi kuntoine kuin useimmat naiset jotka ei nosta edes 30 kg penkistä. Minä nostan 100 kg. Poljen viikossakin 100 km pyörällä. Lihava ei ole aina huonokuntoinen ja sairas.

Vierailija
8/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus vastaavasta. Netissä tavattu mies vaikutti mukavalle ja potentiaaliselle kumppanille. Tapasimme treffien merkeissä ja hän olikin melkoisen ylipainoinen, mutta ajattelin että annan mahdollisuuden tälle tyypille, kun muuten natsasi. Homma eteneni tapailuasteelle, mutta intiimipuolella olikin sitten suurin ongelma, kun mato vaan nukkui.

Vierailija
9/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava mies kirjoitti:

Jotta tuo vuoden päästä elossa oleminen on kyseenalaista, täytyisi ihmisen olla tosiaan niitä 200+ kiloisia "Hengenvaarallisesti lihava" -jenkkiohjelman kokoluokan ihmisiä. Tässä tuskin on siitä kyse kumminkaan. 

Eikä kaikki lihavat syö epäterveellisesti tai löhöä vain sohvalla. Itse olen lihava (BMI 35) nainen, ja perusruokani on aika terveellistä, syön sitä vaan liikaa ja joskus viikonloppuisin tai juhlissa sitten menee alkoholia ja jotain epäterveellisempää myös. Ulkoilen koiran kanssa noin 2 h päivässä, lisäksi teen kotijumppia pari kertaa viikossa. Kesäaikaan kävelen paljon luonnossa koirineni, myös pidempiä vaelluksia.

Vierailija
10/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava mies kirjoitti:

Mutta saadut vuodet voivat olla huomattavasti mukavampia rennon ja vähän vaikka lihavankin kumppanin kanssa, kuin ortoreksiaa sairastavan tiukkapipon kanssa...

Vierailija
11/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon, se kertoo oikeasti todella paljon ihmisestä jos ei viitsi omasta TERVEYDESTÄ pitää huolta. Mistä muusta se sit viitsii?

Vierailija
12/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on erikoista, että lihavat ajattelee olevansa hyvässä kunnossa. Vaikka siellä läskin alla onkin ihan ok lihakset niin olette silti kokonaisuutena rapakunnossa. Minullakin on vielä muutama kilo ylipainoa. Olen kuitenkin laihduttanut 10 kg enkä luule mitään vaan tiedän. M37 178cm 83kg

Vierailija
13/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie mies salille treenaamaan niin se laihtuu

Vierailija
14/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen aivan ihanaa, symppistä miestä. Hänellä diabeteslääke on yksi syy keskivartalon paksuuteen. Hänellä on kovempi kävelykunto kuin minulla, suht hoikalle naisella.

Kannattaa ottaa selvää, mistä se lihavuus johtuu. Minulle tärkeämpää on se mitä miehen sydämessä ja ajatuksissa on ha kuinka hän kohtelee naista.

Vierailija
15/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen aivan ihanaa, symppistä miestä. Hänellä diabeteslääke on yksi syy keskivartalon paksuuteen. Hänellä on kovempi kävelykunto kuin minulla, suht hoikalle naisella.

Kannattaa ottaa selvää, mistä se lihavuus johtuu. Minulle tärkeämpää on se mitä miehen sydämessä ja ajatuksissa on ha kuinka hän kohtelee naista.

Jaksan kävellä 20 kilsaa Olen 90 kg ja 167 cm mies. Olin kalassa fillarilla niin pyöränkumi puhkesi ja jouduin kävelee kotiin 20 kilsaa kotiin. Ei ole ongelma kävellä mutta fillarilla käyn kalassa koska säästää aikaa. Töissä on joutunut kävelee koko päivän. 

Vierailija
16/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru ne. Koska sinulle ylipaino kuulostaa olevan este. Ei se jollekin toiselle ole. Eivät kaikki laihdu tai heti, voi mennä vuosia. Ellet sitten näe asian toisella tavalla ja mahdollisuuksia.

Vierailija
17/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He is a loser

Vierailija
18/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet itse päätökset asian suhteen. Laihtumisen varaan ei kannata laskea.

T. Lihava mies.

Vierailija
19/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako ylipaino jos on iso penis ja paljon rahaa?

Vierailija
20/37 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä eläissäni ollut "normaalipainoinen" BMI:n mukaan. Nyt 180 cm ja 85 kg.

Hiihdän ja juoksen yht. yli 5000 km per vuosi, muut liikunnat (perus pyöräilyt jne.) päälle. En ehkä syö äärimmäisen terveellisesti, mutta en harrasta mitään roskaruokaakaan. Eli ihan perus ruuilla mennään, mutta toki kasvisten määrää voisi aina lisätä.

Olenko lihava? BMI:n mukaan kyllä, tai ainakin ylipainoinen.

Onko minulla hyvä kunto? On.

Eli siksipä tämä, että jos jollakin on muutama kilo ylimääräistä se ei aina ole merkki suoranaisesta lihavuudesta. Eli siispä, selvitä onko se ylipaino sitä tyyppiä, että ei liikuta ja syödään epäterveellisesti, jolloin painoa kertyy. Vai sitä että mies on vaan niin rautaa, että se painaa hieman ylimääräistä. 😁