Mitä vaimolle vuosipäivän kunniaksi?
Huomasin juuri kalenterista, että tasan viikon päästä on minun ja vaimoni vuosipäivä. Olemme olleet yhdessä jo pitkään, ja haluaisin antaa hänelle jotain erityistä lahjaksi. Olen aina ollut hieman huono lahjojen antamisessa, joten tarvitsisin teiltä apua.
Mikä olisi hyvä huomenlahja naiselle? Olisi mukava, jos voisitte antaa jotain vinkkejä tai ideoita, jotka olisivat henkilökohtaisia ja merkityksellisiä. Kiitos jo etukäteen avusta!
Kommentit (502)
Tuollainen vainoharhaisuus tuntuu häiritsevältä.
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".
Miten hiivatin huono itsetunto teillä on
rahaa pitää kai sit tarjoo naisille baaris...sit kelpais jos tarjois koko illan..ois rikas
Nää jutut ei liity kyllä aiheeseen mitenkään.
Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.
Joulukinkku paistetaan uunissa.
Milloin se GROWTH hackathoni alkaa?
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
Ennen pitkää loppuu hyväuskoiset höynäytettävät kesken
Vaimoni täyttäessä 50v. hommasin hänelle iltaseuraksi Alastomasta Suomesta 25v. nuoren miehen. Hauskaa kuulosti olevan.
Aivan päinvastainen ajatus täällä!
Miksi nykyään ajatellaan että elämä on karkkikauppa?
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.