Aion lähteä Intiaan koko kevääksi!!!!!!!!!!!
ja eikun työttömänä työnhakijana, varmaan sieltä joku työ löytyy, jos ei niin ei maha mitään.
Kommentit (30)
Minulla olisi vielä vuosi, pari aikaa kerätä kassaa kokoon. Sitten, Intia, here I come!
Andyspirit kirjoitti:
onneksi Intiassa ei ole suomalaisia turisteja, vaan israelilaisia hippityttöjä ja muuta jännää
Onhan siellä koko ajan paljonkin suomalaisia turisteja.
en oo hellari
meen yksin tonne pohjois.-osiin ei oo liian kuuma eikä kylmä ensin lento mumbai 250 e meno
https://www.travelandleisureindia.in/places/local/hippie-destinations-i…
Itse oon tehnyt saman parikin kertaa. Ekalla kerralla meni 10 kk reissussa ja tokalla 3 tai 4 (kuka noita muistaa). Mahtavaa oli!
Ulkomaanmatka ei ole este saada työttömyysetuutta. TE-toimisto / kokeilualueen kunta ei seuraa työttömän työnhakijan ulkomaanmatkojen määrää tai kestoa eikä matkasta tai sen ajankohdasta tarvitse ilmoittaa etukäteen TE-toimistolle / kokeilualueen kunnalle.
No onnea matkaan. Muistapa olla varovainen. Itsellä on usein tullut pitkillä matkoilla koti-ikävä ja tylsistyminen. Se kuumuuskin alkaa aika nopeasti nyppiä. Olisi kiva kuulla raporttia.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon tehnyt saman parikin kertaa. Ekalla kerralla meni 10 kk reissussa ja tokalla 3 tai 4 (kuka noita muistaa). Mahtavaa oli!
Missä kävit?
Toivottavasti et menee isompiin kaupunkeihin, saasteet on todellinen terveysriski ja ilman pienhiukkaset
Omassa nuoruudessani oli kovin muodikasta matkailua ja elää Intiassa. Omasta mielestäni olin tyyliin ainoa tuttavapiiristäni joka en siellä käynyt. Kuulemani tarinat niiltä reissulta eivät houkutelleet matkaan. Saastunut maa, täynnä tuskallista köyhyyttä ja epätasa-arvoa. Vaikea mennä sinne etuoikeutettuna nauttimaan. Varmaan siellä on paljon hyvääkin.
Kerro sitten miten menee ja mitä tykkäsit.
Onneksi voit kupata helluntaiseurakuntaa matkaasi asti.