Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion lähteä Intiaan koko kevääksi!!!!!!!!!!!

LopunajantiedemiesAndymccoys
18.12.2022 |

ja eikun työttömänä työnhakijana, varmaan sieltä joku työ löytyy, jos ei niin ei maha mitään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voit kupata helluntaiseurakuntaa matkaasi asti.

Vierailija
22/30 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi vielä vuosi, pari aikaa kerätä kassaa kokoon. Sitten, Intia, here I come!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andyspirit kirjoitti:

onneksi Intiassa ei ole suomalaisia turisteja, vaan israelilaisia hippityttöjä ja muuta jännää

Onhan siellä koko ajan paljonkin suomalaisia turisteja.

Vierailija
24/30 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo hellari

meen yksin tonne pohjois.-osiin ei oo liian kuuma eikä kylmä ensin lento mumbai 250 e meno

https://www.travelandleisureindia.in/places/local/hippie-destinations-i…

Vierailija
25/30 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon tehnyt saman parikin kertaa. Ekalla kerralla meni 10 kk reissussa ja tokalla 3 tai 4 (kuka noita muistaa). Mahtavaa oli!

Vierailija
26/30 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaanmatka ei ole este saada työttömyysetuutta. TE-toimisto / kokeilualueen kunta ei seuraa työttömän työnhakijan ulkomaanmatkojen määrää tai kestoa eikä matkasta tai sen ajankohdasta tarvitse ilmoittaa etukäteen TE-toimistolle / kokeilualueen kunnalle.

Vierailija
27/30 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea matkaan. Muistapa olla varovainen. Itsellä on usein tullut pitkillä matkoilla koti-ikävä ja tylsistyminen. Se kuumuuskin alkaa aika nopeasti nyppiä. Olisi kiva kuulla raporttia.

Vierailija
28/30 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon tehnyt saman parikin kertaa. Ekalla kerralla meni 10 kk reissussa ja tokalla 3 tai 4 (kuka noita muistaa). Mahtavaa oli!

Missä kävit?

Vierailija
29/30 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et menee isompiin kaupunkeihin, saasteet on todellinen terveysriski ja ilman pienhiukkaset

Vierailija
30/30 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa nuoruudessani oli kovin muodikasta matkailua ja elää Intiassa. Omasta mielestäni olin tyyliin ainoa tuttavapiiristäni joka en siellä käynyt. Kuulemani tarinat niiltä reissulta eivät houkutelleet matkaan. Saastunut maa, täynnä tuskallista köyhyyttä ja epätasa-arvoa. Vaikea mennä sinne etuoikeutettuna nauttimaan. Varmaan siellä on paljon hyvääkin.

Kerro sitten miten menee ja mitä tykkäsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän