Tiesitkö että armeijan kuntotarkastus ja lopputulema ei saa syrjiä ketään
Jälkikasvu olisi halunnut sivariin, mutta koska uusissa tilanteissa jännittää, sai c paprut. Psyykkinen tila arka, estynyt, hiljainen.
Olikohan ihan oikea lääkäri.
Kommentit (9)
Mulla oli armeijaan mennessä muka kuulovaurio, mutta lopputarkastuksessa se oli vissiin parantunut kun mitään ongelmaa ei löydetty...
Mä en kyllä yhtään tajua tuota otsikkoa. Puuttuuko siitä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli armeijaan mennessä muka kuulovaurio, mutta lopputarkastuksessa se oli vissiin parantunut kun mitään ongelmaa ei löydetty...
Vaurio ei ollut pahentunut palveluksen aikana, eli asia ok intin näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä yhtään tajua tuota otsikkoa. Puuttuuko siitä jotain?
Ihmisten kirjallinen ulosanti on keskimäärin surkeaa .
Mikä hiivatin armeijan kuntotarkastus? Kyllä ne c-paperit tarvittaessa annetaan ennen palvelukseen astumista.
Vierailija kirjoitti:
Aika helpolla sai. Miksköhä niitä annetaan nii helposti
Koska woke ja tasa-arvo. Ennen ei ollut wokea eikä tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Se poikahan saattais ihan tosissaan tulla hulluksi siellä tai saada vähintäänkin elinikäiset traumat. Ei ne halua nykyään ottaa mitään turhia riskejä tulla haastetuksi tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaurio ei ollut pahentunut palveluksen aikana, eli asia ok intin näkökulmasta.
Kummallista, ettei milloinkaan siviilissä missään lääkärintarkastuksessa ole puhuttu mitään mistään kuulovauriosta...
Ettei vain armeija yrittäisi tulotarkastuksessa väittää ihmisiä todellista huonompikuntoisiksi, ettei mahdollisten armeijan aiheuttamien, esim. kuulovaurioiden tms. vuoksi tarvitsisi maksaa mitään korvauksia... voivat väittää että tulotarkastuksessa jo oli kuulovaurio tms. vika...