Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko palkkaa sijoitusneuvojalle?

Vierailija
12.11.2006 |

Olen menossa työhaastatteluun ensi viikolla (pankkiin, sijoitusneuvojan paikka). Paljonko kannattaisi pyytää palkkaa? Minulla on korkeakoulututkinto takana, ei kokemusta sijoitusalalta, pankkien perustehtävistä kyllä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin mitä suositukset on (koska sinulla on jo työkokemusta). Jos olet KTm niin pyydä vaikka 2800-3000.

Vierailija
2/6 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on kouluttamaton ja ihan vaan kaupassa töissä ja saa lisineen yli tuon 3000 bruttona.. huhu.. kanattaako nykyisin kouluja käydäkkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kiinnostaa ainoastaan se kuinka paljon rahaa kuukausittain kilahtaa tilille. Jos itsensä sivistäminen kiinnostaa, niin sitten onkin toinen juttu.

Vierailija
4/6 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos olet ollut yli 5 vuotta töissä ja Helsinginseudulle menossa nyt palkkasi on 2111¿/kk muualla Suomessa 2005¿/kk. jos jotain pientä ekstraa saat tingittyä niin hyvä on, mutta nuo tuollaiset 2800¿/kk ym on ihan toiveajattelua. Suoran sivuta äsken kurkkasin.

Vierailija
5/6 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastavalmistuneen ekonomin pitäisi tienata 3000e /kk. JOS olet siis ekonomi, pyri tuohon. Mikä korkeakoulututkinto sinulla on? Minkä alan? Jos olet amk:sta niin unohda mitä sanoin ja pyydä se 2000.

Vierailija
6/6 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vastavalmistuneen ekonomin pitäisi tienata 3000e /kk. JOS olet siis ekonomi, pyri tuohon. Mikä korkeakoulututkinto sinulla on? Minkä alan? Jos olet amk:sta niin unohda mitä sanoin ja pyydä se 2000.