Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu järjestämään varpajaisia

Vierailija
17.12.2022 |

Häntä ei kuulemma kiinnosta sellaiset perinteet. Ärsyttää kyllä jos joudun nekin itse järjestämään.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä?

Vierailija
2/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä miehen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi järjestäisit, ei kuulu sun tehtäväksi?

Vierailija
4/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä tuollaisia pitää?

Vierailija
5/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehille yleensä kaverien kanssa kännääminen kelpaa.

Ehkä sun mies on epäsosiaalinen urpo.

Vierailija
6/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekin? - Oletko siis teistä aina se joka järjestää ja toteuttaa?  Ehkä näin uuden perheenjäsenen tulon myötä kannattaisi hetkeksi istuutua alas ja vähän pohtia yhdessä, että onko teillä samantapainen käsitys siitä miten elonne tulisi jatkumaan, ettei pian kaikki lapsen mukanaan tuomat -yksinkertaistaen.- vastuut ja velvoitteet- ole vain sinun vastuullasi Ap.

Uskovainen mies

Vierailija
7/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tarkoita miesten kesken kännäämistä ja miksi sinä ne järjestäisit? 

Vierailija
8/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää sun jutut kuivuu kuivumistaan, tääkin niin kuiva että kitalaki krapisee.  Kysyn nyt ihan tosissani että onko sulla jotain ongelmia psyyken kanssa vai oletko normaalia yksinkertaisempi ihminen? Muuten näitä sun lapsellisia provoja ei voi tajuta.

Vierailija
9/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä tuollaisia pitää?

No ehkä teitä Kallion hipstereitä ei kiinnosta, mutta ainakin minulle tuo on tärkeä perinne. Varmaan jotkut woket loukkaantuvat niistä kovasti.

Vierailija
10/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli taas provo. Kuka järjestää jotain varpajaisia miehensä puolesta. 

Vierailija
12/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että olisi ihan hyvä, jos mies ei lähde ryyppäämään, kun vauva on syntynyt. Fiksu mies.

Vierailija
13/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rieskaako olet vailla ? Sitä voi leipoa ihan itse .

Vierailija
14/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpajaisissa ei ole mikään pakko käyttää alkoholia eikä myöskään viipyä siellä päiväkausia. Tärkeämpää on se perinteen noudattaminen. Todella surullista jos sellaistakin nykyään paheksutaan. Seuraavaksi joku varmaan keksii että kosintakin on syrjivää koska lesboparit eivät voi sitä tehdä.

Vierailija
15/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs mies sanoi: "Minulle on syntynyt tyttö. Olen menossa kavereiden kanssa juhlimaan sitä." Minä sanoin: "Tietääkö sen tytön äiti, kuka sen tytön isä on?"

Vierailija
16/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän varpajaiset ole mikään pakkoperinne. Mies pitää jos tahtoo ja ellei niin ei pidä. Meillä varpajaiset tarkoitti sitä että mies kutsui pari hyvää kaveria iltaa istumaan ja vähän juhlimaan.

Eivät edes häirinneet mun lepoa. Ja vauva sai pari lahjaa. Mistään ryyppäjäisistä en ois tykännyt.

Vierailija
17/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varpajaisissa ei ole mikään pakko käyttää alkoholia eikä myöskään viipyä siellä päiväkausia. Tärkeämpää on se perinteen noudattaminen. Todella surullista jos sellaistakin nykyään paheksutaan. Seuraavaksi joku varmaan keksii että kosintakin on syrjivää koska lesboparit eivät voi sitä tehdä.

Varpajaisia paheksutaan siksi koska ne ovat nykyään käytännössä pelkkä ryyppyjuhla. Enemmän kunnioittaa perinteitä jos niitä ei järjestä lainkaan.

Vierailija
18/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista kyllä, mutta se on lähes 100 % äijien ryyppyilta.

Vierailija
19/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpajaisia tuovat , minun käsityksen mukaan, vieraat . Ne ei ole mitään juhlia vaan sukulaiset, naapurit ym tuovat vauvalle/äidille lahjoan, vaatetta, rahaa eli varpajaisia.

Sehän taas on ihan joutava perinne että isä rymyää kavereiden kanssa kun äiti on "laitoksella." Nyt on hyvä kun isät pääsee kanssa vierihoitoon.

70-luvulla yks isä juhli niin että tuotiin sydärin saaneena sairaalaan ja menehtyi. Äiti tuli vauvan kanssa leskenä synnyttämästä.

Reilut kolmikymppisiä.

Vierailija
20/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varpajaisia tuovat , minun käsityksen mukaan, vieraat . Ne ei ole mitään juhlia vaan sukulaiset, naapurit ym tuovat vauvalle/äidille lahjoan, vaatetta, rahaa eli varpajaisia.

Sulla menee nyt rotinat ja varpajaiset iloisesti sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi