Miten paljon seksiä on tarpeeksi pitkässä parisuhteessa?
Myyn seksiä sivutyökseni, olen tehnyt niin jo muutaman vuoden ajan.
Minut on rehellisesti sanoen yllättänyt se, miten moni asiakkaistani on varattuja, av(i)oliitossa olevia kunnollisia, tunnollisia perheenisiä. Moni on jopa sanonut liiton olevan muuten onnellinen, mutta seksiä on liian vähän. Minun luonani sitten tyypillinen vakkariasiakas vierailee n. 2 viikon välein.
Itsellänikin on piiiitkä avioliitto takana, seksiä oli kyllä aina hyvin säännöllisesti.
Mikä teille on sopiva määrä seksiä? Miten usein tai harvoin pitkässä liitossanne on seksiä?
Kommentit (29)
Aika vässykkä on jos käy maksullisissa siksi, ettei kotona seksiä. Kumppani vaihtoon. Itse tyytyväinen seksin määrään ja laatuun kotona. Voisin silti ihan hyvin käydä vaihtelun vuoksi maksullisissa tai muuten vieraissa. Tosin varsin tyydytytettynä ei siihen isompaa poltetta ole. Mutta jos tilaisuus tulee kysymättä ja pyytämättä kohdalla, niin en ehkä sano ei. 30+ v yhdessä, seksiä 2 kertaa viikossa riittää molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli lähes 20v kestäneessä liitossa kuivempinakin kausina kuitenkin vähintään kerran viikossa seksiä. Se tuntui riittävän miehellekin.
Ja sille, joka epäili, etten myy seksiä: se on yleisempi sivuduuni, mitä uskotkaan. Itselläni on kunniallinen ja ihan hyväpalkkainen päivätyö, mutta seksityö tuo yksinhuoltajalle ihan kivat lisätienestit. Tällä hetkellä minulla on vain pari vakkariasiakasta, enkä tapaa muita asiakkaita, lisätuloja kertyy n. 800-1000€ kuussa hyvin pienellä työpanoksella, ja satun vielä oikeasti tykkäämään tästä duunista. :)
En ole asiakkailta udellut heidän seksielämästään, mutta usea on kertonut, että seksiä ei ole ollenkaan. Siis ei ollenkaan. Käykö meille naisille vaihdevuosina niin, että seksiä ei enää teekään mieli??!! Itse tällä hetkellä (45+ ikäisenä) haluan seksiä useita kertoja viikossa, hirvittää suoraan sanoen että mitä vaihdevuodet sitten aikanaan libidolle tekevät.
ap
No kyllä se libido on ainakin itselläni vähentynyt iän myötä. Avioliiton viimeisinä vuosina todella harvoja kertoja, muutama vuoteen. No siinä varmaan myös yksi syy eroon? No se siitä. Eteenpäin.
No nyt uusi kaukosuhde ja silloin kun tavataan, naidaan päivittäin. Ja silloin kun oon yksin, ei välttämättä kovin edes paneta. Joskus, mutta ei enää todellakaan päivittäin.
M+50
Kohta 40 vuotta avioliittoa takana ja pari vuotta sitä ennen jo oltu yhdessä sängyssä. Pari kertaa viikossa rakastellaan edelleen silloin kun kummankin tekee mieli, joskus kesän kuumalla ollaan yhdytty 3-4 krt viikossa viime vuosinakin. Se nyt on sellaista kai jonkun mielestä perustylsää lähäriseksiä kielihoidolla joskus lisättynä, kun vaimo ei millään muuta halua, mutta kun orgasmit tulevat kummallekin lähes aina ja tuntuu nautinnolliselta, mitä sitten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27 vuotta yhdessä oltu ja seksiä on 4-6 krt/vko, oikein sopiva määrä. Välillä on ollut vähemmän, töiden vuoksi, mutta silloinkin on se kerta vkoon järjestetty. Sekin oli ihan ol, kun olosuhteet nyt vaan oli sellaiset.
Siis miten jaksat jopa 6 kertaa viikossa? Ällistyttävää.
Ällistyttävää on se että sinä uskot kaiken mitä täällä satuillaan. On kaksi täysin eri asiaa kuinka asioitten haluttaisiin olevan , ja kuinka asiat sitten oikeasti ovat.
Miten niin satuillaan? Noin meillä, onko siinä jotain outoa?
Ihminen, joka ei ole tyytyväinen seksielämäänsä kuvittelee niiden, jotka ovat, valehtelevan. Kateuttahan se vaan on, ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27 vuotta yhdessä oltu ja seksiä on 4-6 krt/vko, oikein sopiva määrä. Välillä on ollut vähemmän, töiden vuoksi, mutta silloinkin on se kerta vkoon järjestetty. Sekin oli ihan ol, kun olosuhteet nyt vaan oli sellaiset.
Siis miten jaksat jopa 6 kertaa viikossa? Ällistyttävää.
Ällistyttävää on se että sinä uskot kaiken mitä täällä satuillaan. On kaksi täysin eri asiaa kuinka asioitten haluttaisiin olevan , ja kuinka asiat sitten oikeasti ovat.
Miten niin satuillaan? Noin meillä, onko siinä jotain outoa?
Esimerkki tältä viikolta: mies tuli työreissulta kotiin keskiviikkoiltana. Harrastimme seksiä lasten mentyä nukkumaan silloin ke, torstaina lapset heräsivät ennen meitä ja olivat alakerrassa, harrastimme seksiä. Samana iltana lasten mentyä nukkumaan, harrastimme seksiä. Eilen emme aamulla ehtineet touhuta, kun lapset vaativat huomiota, seksiä sit suihkun yhteydessä päivällä. Ilta meni muissa touhuissa, seksiä tänä aamuna. Vielä on huominen vapaa, saapas nähdä onko kerran vai kaksi seksiä. Mitäs ihmeellistä tässä nyt siis oli?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli lähes 20v kestäneessä liitossa kuivempinakin kausina kuitenkin vähintään kerran viikossa seksiä. Se tuntui riittävän miehellekin.
Ja sille, joka epäili, etten myy seksiä: se on yleisempi sivuduuni, mitä uskotkaan. Itselläni on kunniallinen ja ihan hyväpalkkainen päivätyö, mutta seksityö tuo yksinhuoltajalle ihan kivat lisätienestit. Tällä hetkellä minulla on vain pari vakkariasiakasta, enkä tapaa muita asiakkaita, lisätuloja kertyy n. 800-1000€ kuussa hyvin pienellä työpanoksella, ja satun vielä oikeasti tykkäämään tästä duunista. :)
En ole asiakkailta udellut heidän seksielämästään, mutta usea on kertonut, että seksiä ei ole ollenkaan. Siis ei ollenkaan. Käykö meille naisille vaihdevuosina niin, että seksiä ei enää teekään mieli??!! Itse tällä hetkellä (45+ ikäisenä) haluan seksiä useita kertoja viikossa, hirvittää suoraan sanoen että mitä vaihdevuodet sitten aikanaan libidolle tekevät.
ap
No ei käy! Minulla vaan lisääntyi halut.
No selvähän se, ja tässähän se tulee todistettua: Seksiä haluamaton +50 vuotias nainen on sula mahdottomuus, koska naisilla halut vain lisääntyy kun ikää tulee.
Jotka muuta väittää, niin valehtelee, kai? Tai ovat vässyköitä, tai jotain?
Just just. Näinhän se sitten lienee. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
No selvähän se, ja tässähän se tulee todistettua: Seksiä haluamaton +50 vuotias nainen on sula mahdottomuus, koska naisilla halut vain lisääntyy kun ikää tulee.
Jotka muuta väittää, niin valehtelee, kai? Tai ovat vässyköitä, tai jotain?
Just just. Näinhän se sitten lienee. Tai sitten ei.
Mitään typerämpää ei olekkaan,kuin se että niputetaan ihmiset, samaan joukkoon. Kaikki olemme yksilöitä niin naiset kuin miehetkin.
Stereotypiat, kuten "miehet aina valmiit seksiin" yhtähyvin kuin " naiset eivät tahdo seksiä" ovat pelkkää idiotismiä.
Mikä on ap:n mainitsema piiiiitkä avioliitto? 30 vuotta?