Exä Tinderissä!
Huomasin sattumalta, että exnaiseni on Tinderissä. Hän on aika hotti, joten laitoin kehut toista kanavaa pitkin, että kyllä tuolla profiililla pitäisi irrota. Ei kuitenkaan jatkoviestittelystä innostunut vaikka olisin mielellään kuullut ilman mitään mustasukkaisuutta miten projekti etenee ja mitä on vastaan tullut. Taitaa hänellä vielä tunteet minua kohtaan painaa, kun olin niin tunteikas meidän suhteessa. Näin hän joskus sanoi. Epäilen vaan, että kaatui siihen, hän hän haki vähän vaihtelua sängyn puolelle. Ei kai muuten olisi mennyt Tinderiin.
Kommentit (4)
Naiset hakevat aina vakavaa suhdetta. Ellei ole kevyempää seuraa hakeva. Mitä lie profiilissa luki hauksi.
Niin mun kaverikin luuli, että hänen ex naisensa on edelleen kiinnostunut hänestä. Samalla ihmetteli miksi se exä ei vastaile viesteihin.. Teki mieli sanoa, että ex naises on toisen äijän kanssa mökillä ja seurustelee toisen kanssa. Annoin asian olla enkä sanonut.
Hän olisi vastannut sinulle, jos olisi sinusta kiinnostunut ja haluaisi pitää yhteyttä. Tungit viestilläsi tyylittömästi hänen elämäänsä.
Exät on exiä. Hanki oma elämä.