Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-deittimies haluaa tavata uudelleen vuosi ensitreffien jälkeen

16.12.2022 |

Onko kellekään käynyt tällä tavalla:

Mitä mieltä te olette?

Kävin reilu vuosi sitten treffeillä Tinderissä tapaamani miehen kanssa. Treffit sujuivat hyvin. Sovittiin uudet treffit viikon päähän perjantaille, että mennään ensin leffaan ja sitten syömään ravintolaan. Edeltävänä päivänä eli torstaina tämä mies ilmoitti minulle, että treffit täytyy perua, kun hän on sairastunut flunssaan. Tämä oli tietenkin ihan ok, eihän sille mitään mahda. Sitten seuraavana torstaina kysyin hönellä, että joko hän on paranemaan päin, että haluaisiko hän sopia treffit seuraavalle päivälle, eli perjantaille. Tähän hän vastasi, että hän on vieläkin flunssainen. Kuitenkin samaan hengenvetoon hän lisäsi, että hän on menossa parin päivän päästä lauantaina kaverein järjestämiin pikkujouluihin. Ihmettelin vaan, että mitenkäs hän voi flunssaisena mennä pikkujouluihin? Sitten sunnuntaina lähetin hänelle viestin, jossa kysyin, että miten pikkujoulut menivät, johon hän vastasi, että meni oikein hyvin, ei tullut edes darraa. Tämän jälkeen miehestä ei enää kuulunut mitään. Kaikki viestittely tapahtui siis Tinderissä, ei oltu vielä vaihdettu puhelinnumeroita. Tänään sitten sama mies oli lähettänyt minulle tykkäyksen, johon tahallani tykkäsin takaisin. Kysyin häneltä, että eikö hän muista, että kävimme jo kerran treffeillä ja sovittiin uudetkin, jotka hän perui, eikä hän tehnyt aloitetta uusien treffien sopimiseksi. Tähän hän vastasi, että hän kyllä muistaa minut hyvin ja että oli hänen moka, että hän ei lähettänyt minulle viestiä, mutta kun hän odotti minun ottavan yhteyttä häneen. Hän ehdotti, että käytäisiinkö nyt uudelleen treffeillä.

Minusta tuo on aika outoa käytöstä. Jos minä olisin siinä tilanteessa, että joutuisin perumaan treffit, niin kyllä minä ainakin ihan oma-aloitteisesti ehdottaisin uutta ajankohtaa treffeille. Lähinnä tulee mieleen, että onko hän täysin päästään keksinyt tuon flunssaan sairastumisen siksi, koska hän on tavannut jonkun kiinnostavamman naisen.

Poistin matchin. Silloin vuosi sitten ensitreffien jälkeen olisin halunnut tavata uudelleen, mutta mitäpä sitä uudelleen tutustumaan, jos mies ei ole nähnyt sen vertaa vaivaa, että olisi ottanut yhteyttä alunperinkään sopimaan uusia treffejä.

Kommentit (30)

21/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain vielä lisättävää ?

Vierailija
22/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selväähän tuo on, että mies on uimassa sun liiveihin vain sen takia, ettei naisrintamalla ole ollut paljon kipinöitä syksyn aikana. Mielestäni kyseinen mies on C-luokkaa parisuhdemateriaalina, mutta niillä on naisten joukossa vientiä, joten 🤷.

Jonkin verran olen nähnyt viestejäsi tällä palstalla ja hiukan ihmettelen, miten 16kk ja 20 treffien jälkeen ei ole vielä löytynyt yhteistä säveltä. Ainakin tämän hetkisessä mielikuvassani olet tasapainoinen nainen, joten kuvio ihmetyttää. Suositko lyhyitä suhteita vai onko naisista seksikokemuksia keräilevät sun makuun? Tuo mies sopii molempiin kategorioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin verran olen nähnyt viestejäsi tällä palstalla ja hiukan ihmettelen, miten 16kk ja 20 treffien jälkeen ei ole vielä löytynyt yhteistä säveltä. Ainakin tämän hetkisessä mielikuvassani olet tasapainoinen nainen, joten kuvio ihmetyttää. Suositko lyhyitä suhteita vai onko naisista seksikokemuksia keräilevät sun makuun? Tuo mies sopii molempiin kategorioihin.

Kiitos kauniista sanoista! Olen siis tuon 20 miehen joukosta tavannut useankin tosi kivan miehen, johon olen jopa ehtinyt ihastua, mutta he eivät ole tunteneet samoin minua kohtaan.

Vierailija
24/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä joukossa oli varmasti myös miehiä, jotka olivat kiinnostuneita sinusta, mutta sinä et tuntenut heitä kohtaan samoin. Jos ei ollut, niin sitten et kyllä kohtaa oman viiteryhmän jäseniä. Sinällään se ei olisi täysin sinun vika, koska tiedän, että osa miehistä käyttää pariutumismenetelmiä, joista on toisille haittaa. Mutta mihinpä nämä Pavlovin koirat tavoistaan pääsisivät.

Vierailija
25/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että mies on vielä vuoden päästä tapaamisesta sinkku? Esimerkiksi Helsingissä naisista on ylitarjontaa. Koulutetut miehet viedään käsistä.

Kaikkia ei kiinnosta seurustelu sen pitempään. "Chase is better than the catch"  on sanonta joka pätee useisiin miehiin.

Pätee tämä myös naisiin. Itselläni kiinnostus mieheen lakkaa siinä vaiheessa, kun olen saanut valloitettua hänet, ja sitten onkin aika siirtyä liehittelemään seuraavaa. En halua parisuhdetta, rakastan flirttailua, ihastumista ja alkuhuumaa.

N41

Vierailija
26/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että mies on vielä vuoden päästä tapaamisesta sinkku? Esimerkiksi Helsingissä naisista on ylitarjontaa. Koulutetut miehet viedään käsistä.

Kaikkia ei kiinnosta seurustelu sen pitempään. "Chase is better than the catch"  on sanonta joka pätee useisiin miehiin.

Pätee tämä myös naisiin. Itselläni kiinnostus mieheen lakkaa siinä vaiheessa, kun olen saanut valloitettua hänet, ja sitten onkin aika siirtyä liehittelemään seuraavaa. En halua parisuhdetta, rakastan flirttailua, ihastumista ja alkuhuumaa.

N41

Vielä jos pystyis sukupuolesta riippumatta erottamaan nämä ihmistyypit etukäteen. Vielä pahempaa toki on, kun joku ei edes itse tiedä olevansa tällainen (tai valehtelee itselleen muuta). Toki et avannut, että miten pitkää alkuhuumaa tarkoitit, oletin kuukausia. Itsellä se kestää helposti vuosia, joten kyllä ristipariutumisessa joutuu koville.

Vierailija
27/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Vielä jos pystyis sukupuolesta riippumatta erottamaan nämä ihmistyypit etukäteen. Vielä pahempaa toki on, kun joku ei edes itse tiedä olevansa tällainen (tai valehtelee itselleen muuta). Toki et avannut, että miten pitkää alkuhuumaa tarkoitit, oletin kuukausia. Itsellä se kestää helposti vuosia, joten kyllä ristipariutumisessa joutuu koville.

Viimeisin kuvio kesti kaksi kuukautta ja siitäkin oli ehkä puolet jo vähän laimeaa.

N41

Vierailija
28/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Viimeisin kuvio kesti kaksi kuukautta ja siitäkin oli ehkä puolet jo vähän laimeaa.

N41

Ensiajatuksena aina lankean siihen, että alan miettimään, että eihän siinä ajassa ehdi edes oppia tuntemaan toista. Mutta eihän se taida edes ole tavoitteenakaan. Onko sulla koskaan ollut pitkää parisuhdetta?

29/30 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

30/30 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö sillä miehellä edes ollut mitään flunssaa. Varmaan keksinyt sen päästään, kun saanut sovittua samaan aikaan treffit mielenkiintoisemman naisen kanssa.